Vuurwerkland Steenbergen

Van het weekend ook voor het eerst bij jullie een bestelling gedaan, handig dat afhalen in Rotterdam! :D

Nog een vraagje, heb een karton junior jack gekocht. Is dit de snelle versie of de gewone?

Zitten mooie kartonprijzen bij hoor, helaas niet zoveel budget om dat allemaal aan te schaffen :wink:

Ben benieuwd naar het assortiment en de kortingsactie.

Zou het tof vinden als de kortingen direct worden doorberekend per artikel dan dat je zoals gewoonlijk een minimaal bedrag, ik dacht 500 euro, moet besteden om van de korting te profiteren. dit was voor mij afgelopen jaar de reden dat ik geen gebruik maakte van de actie.

Momenteel zijn we druk bezig met het vullen en afronden van de freaksite. Zoals eerder aangegeven komt komende zaterdag (1 november) het gehele assortiment met bijbehorende kortingsactie online.

Tot die tijd is er nog veel voordeel te behalen met de huidige outlet- en kartonactie's.

Op vele verzoek hebben wij zojuist aan de categorie kartondeals toegevoegd :

BIG 19
12 cakes in een karton

KARTONPRIJS : € 130.00

http://vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/p280_big-19-karton.html

big19-karton-vuurwerk.jpg
Afhalen in Steenbergen of Rotterdam

Wij hebben dit artikel ruim ingekocht maar wacht niet te lang want op = op!

Knal hem maar online, ben benieud haha... Veel zin om alle lijstjes te gaan maken ! :)

Zijn momenteel druk bezig met de laatste product informatie en bijbehorende effectvideo's. 1 november = 1 november maar ik verwacht dat de site eind van de middag/begin van de avond online zal komen!

Nog heel even geduld dus! :)

Zijn momenteel druk bezig met de laatste product informatie en bijbehorende effectvideo's. 1 november = 1 november maar ik verwacht dat de site eind van de middag/begin van de avond online zal komen!

Nog heel even geduld dus! :)

Oke Top, beter in één keer alles in orde dan een paar keer de plank mis.

Veel succes, ik kijk ernaar uit.

Ik ben benieuwd naar het assortiment van dit jaar. Ik heb net het oude assortiment doorgenomen ziet er allemaal heel gaaf uit.

Vraagje mbt de freak actie. Zijn de aanbiedingen die nu op de site staan dan ook nog verkrijgbaar?

Ik heb opzich namelijk een leuke samenstelling kunnen maken met de acties die er nu zijn, maar ik weet niet precies wat de actie gaat brengen van vandaag... (Zit daarop bijvoorbeeld een minimum bestelbedrag?). Want kan mij herinneren dat dat voorheen 500 euro ofzo was dat je dan moest bestellen en ik heb maar een budget van 250, dan vind ik het al mooi zat :P

Vraagje mbt de freak actie. Zijn de aanbiedingen die nu op de site staan dan ook nog verkrijgbaar?

Ik heb opzich namelijk een leuke samenstelling kunnen maken met de acties die er nu zijn, maar ik weet niet precies wat de actie gaat brengen van vandaag... (Zit daarop bijvoorbeeld een minimum bestelbedrag?). Want kan mij herinneren dat dat voorheen 500 euro ofzo was dat je dan moest bestellen en ik heb maar een budget van 250, dan vind ik het al mooi zat :P

De huidige aanbiedingen/outlet acties zijn tot vanavond +/- 20.00 uur verkrijgbaar. Hierna zal de site omgezet worden en komt het nieuwe volledige assortiment met bijbehorende freakactie online! :)

FORUM-header.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2014!

Eindelijk is het zo ver! November is weer begonnen en dat betekent het begin van de freakactie met bijbehorende website bij Vuurwerkland Steenbergen!

Ook dit jaar hebben wij weer mooie kortingen op het gehele assortiment speciaal voor de echte liefhebber!

Vuurwerkland Steenbergen bestaat dit jaar 10 jaar en dat gaan we uiteraard vieren met mooie aanbiedingen, unieke actie's, een eigen cakebox assortiment en nog veel meer!
Tevens hebben wij onze showroom dit jaar flink onder handen genomen, deze is totaal vernieuwd en tevens stukken groter geworden! Daarnaast zijn we ook blij om te kunnen melden dat de bouw van de 4e bunker inmiddels is afgerond!

Vanaf vandaag (1 november) is speciaal voor alle liefhebbers de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer geopend, op deze website kan er vanaf vandaag vuurwerk besteld worden met maar liefst 30% extra korting op het gehele assortiment!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : FREAK2014

Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1000 zonder korting)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / ZENA VUURWERK
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- VULCAN EUROPE
- CAFFERATA VUURWERK

Korting op korting
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden met daarbij de aanduiding; AANBIEDING! Deze producten zijn extra scherp geprijsd en ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Sommige producten welke worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl zijn gebonden aan een minimum verkoopprijs of kunnen niet goedkoper worden aangeboden. Het kan dus voorkomen dat de getoonde prijs hoger lijkt dan de reguliere prijs van het product daadwerkelijk bedraagt. Echter betaal je na aftrek van de kortingsactie altijd de laagste prijs en in sommige gevallen krijg je hier ook nog een extra cadeau bij! Wil je deze producten direct voor de laagste prijs bestellen? Dat kan uiteraard op onze reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl (medio november online).

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m zondag 1 december 2014.

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Alvast een knallend 2015 en nog een zeer fijn vuurwerkseizoen gewenst!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Actiesite : www.vuurwerklandfreaks.nl

P.S.; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal medio november online komen!

Staan leuke artikelen op de website!

Ik had wel een vraag omtrent het bestellen via vuurwerklandfreaks.nl. is het via die site ook mogelijk je bestelling in R'dam op te halen?

Dit was via de outlet wel mogelijk en voor mij ook de reden er voor te kiezen toch maar alvast iets te bestellen.

Mvg Maarten

Mooie artikelen weer op de website!
Net weer even een bestelling gedaan.:p Bedankt voor deze actie vuurwerkland steenbergen en gefeliciteerd met het jubileum!

Staan leuke artikelen op de website!

Ik had wel een vraag omtrent het bestellen via vuurwerklandfreaks.nl. is het via die site ook mogelijk je bestelling in R'dam op te halen?

Dit was via de outlet wel mogelijk en voor mij ook de reden er voor te kiezen toch maar alvast iets te bestellen.

Mvg Maarten

Hoi Maarten,

Mail hiervoor even naar [email protected], dan kunnen we vast wel iets voor je regelen!

Fijne avond! :bye:

Er staan mooie dingen bij. Nu druk bezig met lijstje maken. Ramon en medewerkers top actie. Proficiat met het 10 jarig bestaan!!

10 jaar alweer! Complimenten voor Ramon en René, 10 jaar lang gezonde stress al ver voor de verkoopdagen beginnen. Dit jaar word het weer mooi! De bunker is groter geworden, evenals de showroom! Die waren al groot, maar bleek niet groot genoeg te zijn met de drukte. Betekend ook dat het assortiment weer gegroeid is en moet zeggen dat die dit jaar echt top is! Veel oude producten zijn eruit, en heel veel nieuwe (en vooral XXL cakes) toppers erbij!

Ik kan niet wachten tot het weer zover is!

Voor de klanten is er ook weer genoeg te winnen, dikke kortingen op producten die al goedkoop geprijsd zijn, gezellige warme vernieuwde showroom, gezellig en deskundig personeel! Zeker even langskomen dit jaar, ook naast de webshop zijn er producten te koop die alleen in de winkel terug te vinden zijn!

Ik krijg momenteel nog steeds mailtjes en berichten binnen van mensen die de (nieuwe) freaksite niet goed kunnen openen. Dit probleem is gemakkelijk op te lossen door de cookies in je browser te verwijderen. Hoe deze cookies verwijderd moeten worden lees je onderstaand :

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox

1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1.Klik op het steeksleuteltje rechtsbovenin. Klik op Opties > tab Geavanceerde opties. Klik onder Privacy op Browsegegevens wissen...
2.Zorg in ieder geval dat Cookies en andere sitegegevens verwijderen aangevinkt staat. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Zodra de cookies van de oude freaksite verwijderd zijn zal het gehele nieuwe assortiment met prijzen zichtbaar moeten zijn. Mochten de problemen aanhouden dan hoor ik dat uiteraard graag! :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

Back
Bovenaan