Vuurwerkland Steenbergen

Heerlijke film patroontje, hier krijg ik echt de kriebels van om te gaan stoken en om te gaan winkelen natuurlijk bij Vuurwerkland-steenbergen.
@ValhallAwaits, waar heb je het over en wie moet zijn excuses aanbieden.

Die cakes heb ik vorig jaar nog weggeschoten, zijn zeker leuk. Geen harde knallen maar leuke effecten met mooie kleuren. Die pijlen zijn mij onbekend maar gezien de aantallen en de prijs kan dit echt geen miskoop zijn. Is niet te combineren met een bestelling maar wel als tweede bestelling erbij te plakken.

Alleen op te halen op de 29e en 31e staat er.

Die cakes heb ik vorig jaar nog weggeschoten, zijn zeker leuk. Geen harde knallen maar leuke effecten met mooie kleuren. Die pijlen zijn mij onbekend maar gezien de aantallen en de prijs kan dit echt geen miskoop zijn. Is niet te combineren met een bestelling maar wel als tweede bestelling erbij te plakken.

Alleen op te halen op de 29e en 31e staat er.

Nog 3 dagen en we mogen onze spulletjes op komen halen hier in Steenbergen, heb er zin in hoor.
Ik zal de 28ste in de ochtend aanwezig zijn en zal gelijk ook wat foto's/filmpjes maken voor de sfeerimpressie.

Hallo,

Ik heb maandag een 2e bestelling bij vuurwerkland geplaatst.
Mijn eerste bestelling heb ik geplaatst op vuurwerklandfreaks.nl en kom ik ophalen op 28 december tussen 20:00 en 21:00.
Bij de 2e bestelling was het niet meer mogelijk om deze optie aan te kruisen, dus heb ik de 29e aangekruist.
Is het mogelijk dat de 2 bestellingen tegelijk opgehaald worden op 28 december tussen 20:00 en 21:00?

Ik had al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad, dus vraag ik het maar via deze manier.

Groeten..

Vanochtend mijn bestelling opgehaald en weer super geholpen, geen lange wachtrijen alles liep vlot. Mensen die mee controleerde en ook nog eens mee naar de auto liepen. Het eerste is in ieder geval weer binnen.

Erg tevreden met Vuurwerkland Steenbergen !

Het is heel duidelijk waar je je bestelling moet afgeven en afhalen, Wachttijden zijn niet lang en alles was geleverd, Slechts een product miste maar deze werd uitstekend vervangen. Personeel helpt met sjouwen en die tent is erg handig om de boel te controleren. Super service vond ik het. Dat in samenwerking met de korting maakt dit een hele goede winkel.

Back
Bovenaan