Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks dat het 'vuurwerkseizoen' nog niet begonnen is heb ik er wel heel veel zin in om de laatste paar dagen van het jaar mij weer volledig in te zetten voor Vuurwerkland Steenbergen. Al een aantal jaar draai ik achter de schermen mee om mijn steentje bij te dragen als het gaat om bestellingen bij elkaar zetten of dozen uitpakken. Ondanks dat je gewoon aan de lopende band bezig bent met kruit en karton is het een geweldige manier om toch met je hobby bezig te zijn. Daarnaast is de sfeer achter de schermen ook ongekend, een ongekend gezellige familie die ondanks de drukte en hectiek zorgen voor hun personeel. Zo zie ik dat graag.
P.S. is het alweer december?
Dank voor de foto's allemaal! Leuk om te zien dat ons pand in de gaten wordt gehouden.
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het nieuwe assortiment, de folder en uiteraard de website. Van de week hebben wij nog diverse gesprekken met leveranciers, hierna zullen wij onze definitieve keuze gaan maken met betrekking tot het assortiment.
Binnenkort dus meer informatie over het assortiment en de freakactie van 2013, de website www.vuurwerklandfreaks.nl zal met bijbehorende actie op 1 november online gaan.
Bedankt voor de update!
Nog een maandje wachten tot 1 november![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar het assortiment. Ik hoop op veel bekende merken. Gaan jullie ook producten van Burn It verkopen? Dat zou ik tegek vinden !![]()
Netjes, zena heeft toch veel goed producten.
Maar betekent dit nu dat er helemaal geen producten van Zena los te bestellen zijn via jullie eigen site?
Ik zit net op deze site :$ maar begrijp ik nou goed dat ik nu of elders in t jaar kan bestelle? En dan gewoon (28)29-30-31 Ophalen of hoe zit dat? Want ik las ook bij sommige winkels karton voordeel zou iemand dit even kunnen uitlegge...?
alvast bedankt
Ik ben ook erg benieuwd naar het assortiment.
Is het streven nog steeds om 1 november online te gaan Ramon?