Vuurwerkland Steenbergen

Geweldige update Ramon, bedankt daar voor.
Ben zeer benieuwd met wat jullie dit jaar allemaal gaan komen.
Heel veel succes en plezier alvast gewenst.

Door de grote belangstelling naar onze outlet actie zijn veel producten momenteel al uitverkocht, we hebben de afgelopen dagen nogmaals onze bunkers doorzocht en de website zojuist geupdate met de volgende producten :

Golden Glory - Star Collection
Van 10.95 voor 5.50 euro

Madness - Star Collection
Van 74.95 voor 38.50 euro

Black Shock 2'' single shot - Black Label
Van 9.50 voor 3.95 euro

Triple Hazzard - Vuurwerkland
Van 55.00 voor 24.95 euro

Ground Zero - Barely Legal
Van 59.95 voor 29.95 euro

The One - Barely Legal
Van 69.95 voor 33.50 euro

Space Destruction - Barely Legal
Van 99.95 voor 55.95 euro

Outbreak - Lidu
Van 55.95 voor 29.95 euro

Crackling Dragon - Lidu
Van 9.95 voor 4.95 euro

The Fan - Lidu
Van 52.95 voor 27.50 euro

Air Assault - Dynasty
Van 27.95 voor 13.95 euro

Eruption - Dynasty
Van 33.50 voor 17.50 euro

Ook voor bovenstaande producten geldt; OP=OP!

Bekijk en bestel het aanbod via www.vuurwerklandfreaks.nl

Ondanks dat het 'vuurwerkseizoen' nog niet begonnen is heb ik er wel heel veel zin in om de laatste paar dagen van het jaar mij weer volledig in te zetten voor Vuurwerkland Steenbergen. Al een aantal jaar draai ik achter de schermen mee om mijn steentje bij te dragen als het gaat om bestellingen bij elkaar zetten of dozen uitpakken. Ondanks dat je gewoon aan de lopende band bezig bent met kruit en karton is het een geweldige manier om toch met je hobby bezig te zijn. Daarnaast is de sfeer achter de schermen ook ongekend, een ongekend gezellige familie die ondanks de drukte en hectiek zorgen voor hun personeel. Zo zie ik dat graag.

P.S. is het alweer december?

Vergeet de koppen koffie, blikjes energie en worstenbroodjes niet! ;) Heb er dit jaar ook weer zin in! Zoals de familie Quintis deze zaak, en de bijbehorende drukte, managet kan je niks anders dan lof voor hebben. Daar zouden ze in het bedrijfsleven een voorbeeld aan moeten nemen!

P.s
Van mij mag het al zsm december zijn, tot dan! ;)

Vorige week nog even langsgefietst. Leuk om de winkel nu te zien. Alles vol bekers die gebruikt worden voor sportprijzen. Komende maanden zal het langzaam weer veranderen in een vuurwerkwinkel. Gelukkig zaten er nog mooi stickers op de deur. Hierbij wat foto's:

20130912_153124.jpg

20130912_153226.jpg

20130912_153316.jpg

Vanmorgen was ik ook in de buurt, maar helaas zat er een rolluik voor de deur en kon ik niet naar binnen kijken maar dat komt later dit jaar nog wel:)

vuurwerkland.jpg

Is er al meer bekend over het assortiment en de freakactie? Ben namelijk erg benieuwd wat er dit jaar te koop is bij vuurwerkland.

Ik ben ook erg benieuwd naar het assortiment. Ik hoop op veel bekende merken. Gaan jullie ook producten van Burn It verkopen? Dat zou ik tegek vinden ! :)

Dank voor de foto's allemaal! Leuk om te zien dat ons pand in de gaten wordt gehouden. :)

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het nieuwe assortiment, de folder en uiteraard de website. Van de week hebben wij nog diverse gesprekken met leveranciers, hierna zullen wij onze definitieve keuze gaan maken met betrekking tot het assortiment.

Binnenkort dus meer informatie over het assortiment en de freakactie van 2013, de website www.vuurwerklandfreaks.nl zal met bijbehorende actie op 1 november online gaan.

Dank voor de foto's allemaal! Leuk om te zien dat ons pand in de gaten wordt gehouden. :)

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het nieuwe assortiment, de folder en uiteraard de website. Van de week hebben wij nog diverse gesprekken met leveranciers, hierna zullen wij onze definitieve keuze gaan maken met betrekking tot het assortiment.

Binnenkort dus meer informatie over het assortiment en de freakactie van 2013, de website www.vuurwerklandfreaks.nl zal met bijbehorende actie op 1 november online gaan.

Bedankt voor de update!
Nog een maandje wachten tot 1 november :D

Netjes, zena heeft toch veel goed producten.

Maar betekent dit nu dat er helemaal geen producten van Zena los te bestellen zijn via jullie eigen site?

Netjes, zena heeft toch veel goed producten.

Maar betekent dit nu dat er helemaal geen producten van Zena los te bestellen zijn via jullie eigen site?

Een groot deel van de Zena producten zal gewoon via onze normale website te bestellen zijn. Echter heeft Zena er voor gekozen de nieuwe Burn It lijn enkel via Zenavuurwerk.nl aan te bieden, aangezien hier ook vele toppers tussen zitten hebben wij er voor gekozen om ook via steenbergen.zenavuurwerk.nl mee te draaien! :)

Fijn weekend!

Ik zit net op deze site :$ maar begrijp ik nou goed dat ik nu of elders in t jaar kan bestelle? En dan gewoon (28)29-30-31 Ophalen of hoe zit dat? Want ik las ook bij sommige winkels karton voordeel zou iemand dit even kunnen uitlegge...?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik zit net op deze site :$ maar begrijp ik nou goed dat ik nu of elders in t jaar kan bestelle? En dan gewoon (28)29-30-31 Ophalen of hoe zit dat? Want ik las ook bij sommige winkels karton voordeel zou iemand dit even kunnen uitlegge...?

alvast bedankt

Beste Wimpie,

De outlet actie welke te bestellen is via www.vuurwerklandfreaks.nl duurt nog tot en met vanavond 23.59 uur. Afhalen van deze producten kan op 28 december.

Vanaf 1 november staat ons gehele assortiment online en kan er besteld worden met een speciale korting voor de leden van Vuurwerkcrew.nl, verdere informatie hierover zal in de komende weken bekend gemaakt worden.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Nog een paar nachten slapen en dan gaat de site weer de lucht in...Heb er zin in hoor!
Ben benieuwd naar het volledige assortiment.

Back
Bovenaan