Vuurwerkland Steenbergen

Zeer leuke actie. Maar voor de freaks die minder dan 500€ te besteden hebben, krijgen die ook korting ? Heb zelf een budget van 200 - 250

@vuurwerkland-steenbergen Wat houd die Shabby Harry cake precies in? Ik zie geen duidelijke effectbeschrijving en zou je mischien kunnen vertellen wat de uitwerkingen hiervan zijn, want ik neem aan dat dit een omlabeling is.

Zeer leuke actie. Maar voor de freaks die minder dan 500€ te besteden hebben, krijgen die ook korting ? Heb zelf een budget van 200 - 250

Beste vuurw3rk,

Dank voor je reactie!
De actie op Vuurwerklandfreaks.nl geldt vanaf 500 euro. Dit houdt in dat als je precies voor 500 euro vuurwerk koopt je slechts 350 euro hoeft af te rekenen. Naast deze actiewebsite hebben wij natuurlijk ook onze normale website Vuurwerkland-Steenbergen.nl, op deze site krijg je al vanaf 30 euro gratis vuurwerk bij je bestelling wat ook tot tientallen procenten gratis vuurwerk kan oplopen.

Indien je van de Vuurwerklandfreaks actie wilt profiteren is het misschien een optie om met iemand samen te bestellen. Mocht dit niet lukken en je toch liever korting wilt in plaats van gratis vuurwerk kan je mij altijd een email sturen, ik zal dan voor je kijken wat er mogelijk is! Mijn emailadres is [email protected]

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag van je!

@vuurwerkland-steenbergen Wat houd die Shabby Harry cake precies in? Ik zie geen duidelijke effectbeschrijving en zou je mischien kunnen vertellen wat de uitwerkingen hiervan zijn, want ik neem aan dat dit een omlabeling is.

De Shabby Harry cake is samen en voor een lokale band opgezet, deze cake zal hetzelfde zijn als een Lily Magnolia 16 schots batterij!

Fijne avond! :bye:

Bedankt voor je reactie. Dan wacht ik even af tot de normale site online is om te kijken wat ik dan kan krijgen. Als ik er niet tevreden over ben probeer ik met vrienden te bestellen of ik stuur een mailtje.

nou ik heb de website eens even bekeken maar vind de prijzen op de freaksite sky high !! zo kan iedereen wel 30% korting aanbieden. Bij in de buurt gelegen winkels zijn de prijzen veel scherper voor dezelfde artikelen. Zo ben je bijv. bij Ed Raket Bergen op Zoom voor een hoop artikelen goedkoper uit en krijg je nog eens gratis vuurwerk er boven op plus.... je hoeft niet voor € 500 te bestellen om aan de goede prijzen te komen !!!!of zie ik dat verkeerd..??

nou ik heb de website eens even bekeken maar vind de prijzen op de freaksite sky high !! zo kan iedereen wel 30% korting aanbieden. Bij in de buurt gelegen winkels zijn de prijzen veel scherper voor dezelfde artikelen. Zo ben je bijv. bij Ed Raket Bergen op Zoom voor een hoop artikelen goedkoper uit en krijg je nog eens gratis vuurwerk er boven op plus.... je hoeft niet voor € 500 te bestellen om aan de goede prijzen te komen !!!!of zie ik dat verkeerd..??

De eventboxen zeker?

Tevens dienen wij ons bij diverse producten aan minimum prijzen te houden, het kan dus voorkomen dat deze producten op de website geprijsd zijn boven de adviesprijs. Echter zullen deze prijzen na aftrek van de korting op de minimum prijs uitkomen.

Dan weet ik niet welke producten jij ziet, maar ik word hier alleen maar vrolijk van!!!

Laatst bewerkt:

Tommythunder,

Dank voor je reactie.
Nogmaals, sommige prijzen zijn op de freakwebsite verhoogd in verband met minimum prijzen vanaf onze leveranciers. Na aftrek van de korting zijn deze prijzen echter weer op het minimum niveau, dit gaat om slechts enkele producten en je betaald bij ons dus ALTIJD de laagste prijs. Wil je enkel een cakebox halen en kom je niet aan de 500 euro? Geen nood, op de normale website betaal je altijd en direct de allerlaagste minimum prijs!

Daarnaast twijfel ik aan de geloofwaardigheid van je reactie. Je hebt op vuurwerkcrew 10 posts en ze gaan allemaal over ed raket vuurwerk. Doet mij persoonlijk denken aan een oneerlijke reactie van een concurrent maar dat terzijde.

Mocht ik dit mishebben dan nodig ik je graag uit om eens langs te komen in onze showroom, ik wil graag weten wat je dwars zit om ons steeds zwart te maken en hoe ik dit eventuele probleem met je kan oplossen.

Alvast bedankt en een fijn weekend! :bye:

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl
Vuurwerklandfreaks.nl

Ik weet niet waar jij het over hebt hoor maar ik denk dat heel de regio inmiddels wel het grote verschil weet tussen ed raket en vuurwerkland. Ik kom zelf uit Bergen op Zoom maar ga al jaren naar vuurwerkland, en dat is niet voor niks... ;)

Voor mijn bestelling zit ik nog te twijfelen over de Turbo Clash Rockets van rubro, helaas nog niks over bekend. Zou dit de gok nemen waar zijn?

zonder dat ik ook maar hier ga bestellen of bij ed raket, moet ik zeggen dat 35 % korting altijd lekker is.
Alleen moet ik er ook bij zeggen dat kartonkorting wel beetje tegenvalt. Ik zag wat met 35 % korting en dus heeft het geen voordeel om dan 1 karton te halen of 1 losse cake.
En er is natuurlijk wel een punt. Als je immortal gold voor 198 euro verkoopt en dan 35% korting geeft komt je uit op 138 euro. Dat is een nette prijs, ben ik het helemaal mee eens.
Alleen het klinkt gek als je zegt dat je 35%korting geeft terwijl hij ergens anders gewoon voor 139 verkocht wordt. Qua prijs maakt het niet uit, maar het komt gek over.
Verder een mooi assortiment en de freaks in de buurt mogen er blij mee zijn. Want zulke kortingen lijken vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet.
greetzz

zonder dat ik ook maar hier ga bestellen of bij ed raket, moet ik zeggen dat 35 % korting altijd lekker is.
Alleen moet ik er ook bij zeggen dat kartonkorting wel beetje tegenvalt. Ik zag wat met 35 % korting en dus heeft het geen voordeel om dan 1 karton te halen of 1 losse cake.
En er is natuurlijk wel een punt. Als je immortal gold voor 198 euro verkoopt en dan 35% korting geeft komt je uit op 138 euro. Dat is een nette prijs, ben ik het helemaal mee eens.
Alleen het klinkt gek als je zegt dat je 35%korting geeft terwijl hij ergens anders gewoon voor 139 verkocht wordt. Qua prijs maakt het niet uit, maar het komt gek over.
Verder een mooi assortiment en de freaks in de buurt mogen er blij mee zijn. Want zulke kortingen lijken vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet.
greetzz

Beste Tjopper,

Dank voor je reactie.
Nogmaals wil ik herhalen dat dit te maken heeft met minimum prijzen. Als je enkel de Immortal Gold wilt halen dan kan je deze binnen een paar dagen op www.vuurwerkland-steenbergen.nl bestellen voor slechts 139 euro!

Op volle kartons wordt altijd meer korting gegeven dan op losse cakes, dit levert dus altijd extra voordeel op. Op de kartonprijzen vermeldt op vuurwerklandfreaks.nl wordt ook nog eens 30% korting verrekend!

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het! :D

Beste Tjopper,

Op volle kartons wordt altijd meer korting gegeven dan op losse cakes, dit levert dus altijd extra voordeel op. Op de kartonprijzen vermeldt op vuurwerklandfreaks.nl wordt ook nog eens 30% korting verrekend!

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het! :D

Kijk dat wist ik niet. Dat is zeker erg netjes. Het was verder ook geen echte kritiek, maar het viel me gewoon even op.
Overigens ook netjes dat je op deze manier reageert. Getuigt van een stukje professionaliteit. Mijn complimenten.

greetzz

Knallend richting 2013!

Het is zover, vanaf heden is ook Vuurwerkland-Steenbergen.nl online!

Bekijk en bestel gemakkelijk het hele assortiment online op www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Tevens is ook de eerste actie van dit jaar begonnen! Volg ons op twitter, retweet het actie bericht en maak kans op 1 van de 4 Sunrise Multishot cakes ter waarde van 34.95 euro!!

www.twitter.com/vuurwerklandstb

win-nu-bonfireworks-sunrise-twitter-vuurwerkland-steenbergen-vuurwerk-gratis.jpg

Met vriendelijke groet, :bye:

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Website voor freaks ; www.vuurwerklandfreaks.nl

Bijlagen

• win-nu-bonfireworks-sunrise-twitter-vuurwerkland-steenbergen-vuurwerk-gratis.jpg
    win-nu-bonfireworks-sunrise-twitter-vuurwerkland-steenbergen-vuurwerk-gratis.jpg
    219,6 KB · Weergaven: 0
Ik kon er eerst niet op, dacht dat hij nog niet online was, maar het lag aan de cookies op mijn computer :p

De site ziet er goed uit hoor !

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan