Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeer leuke actie. Maar voor de freaks die minder dan 500€ te besteden hebben, krijgen die ook korting ? Heb zelf een budget van 200 - 250
@vuurwerkland-steenbergen Wat houd die Shabby Harry cake precies in? Ik zie geen duidelijke effectbeschrijving en zou je mischien kunnen vertellen wat de uitwerkingen hiervan zijn, want ik neem aan dat dit een omlabeling is.
nou ik heb de website eens even bekeken maar vind de prijzen op de freaksite sky high !! zo kan iedereen wel 30% korting aanbieden. Bij in de buurt gelegen winkels zijn de prijzen veel scherper voor dezelfde artikelen. Zo ben je bijv. bij Ed Raket Bergen op Zoom voor een hoop artikelen goedkoper uit en krijg je nog eens gratis vuurwerk er boven op plus.... je hoeft niet voor € 500 te bestellen om aan de goede prijzen te komen !!!!of zie ik dat verkeerd..??
nou ik heb de website eens even bekeken maar vind de prijzen op de freaksite sky high !! zo kan iedereen wel 30% korting aanbieden. Bij in de buurt gelegen winkels zijn de prijzen veel scherper voor dezelfde artikelen. Zo ben je bijv. bij Ed Raket Bergen op Zoom voor een hoop artikelen goedkoper uit en krijg je nog eens gratis vuurwerk er boven op plus.... je hoeft niet voor € 500 te bestellen om aan de goede prijzen te komen !!!!of zie ik dat verkeerd..??
zonder dat ik ook maar hier ga bestellen of bij ed raket, moet ik zeggen dat 35 % korting altijd lekker is.
Alleen moet ik er ook bij zeggen dat kartonkorting wel beetje tegenvalt. Ik zag wat met 35 % korting en dus heeft het geen voordeel om dan 1 karton te halen of 1 losse cake.
En er is natuurlijk wel een punt. Als je immortal gold voor 198 euro verkoopt en dan 35% korting geeft komt je uit op 138 euro. Dat is een nette prijs, ben ik het helemaal mee eens.
Alleen het klinkt gek als je zegt dat je 35%korting geeft terwijl hij ergens anders gewoon voor 139 verkocht wordt. Qua prijs maakt het niet uit, maar het komt gek over.
Verder een mooi assortiment en de freaks in de buurt mogen er blij mee zijn. Want zulke kortingen lijken vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet.
greetzz
Beste Tjopper,
Op volle kartons wordt altijd meer korting gegeven dan op losse cakes, dit levert dus altijd extra voordeel op. Op de kartonprijzen vermeldt op vuurwerklandfreaks.nl wordt ook nog eens 30% korting verrekend!
Als er nog meer vragen zijn hoor ik het!![]()
Even een vraagje over die Black Cobra.. Die knallen toch ven hard als al het andere knalspul hier in nl>