Vuurwerkland Steenbergen

Heb dit jaar voor het eerst in de winkel gestaan. Maar wat liep het lekker zeg! Naar alle verhalen en negatieve berichtten van vorig jaar, zijn de meeste mensen toch terug gekomen. Dank hiervoor! En we zullen jullie volgend jaar graag weer helpen!

:bye:

die fontijn hoef je geen eens te proberen dat is echt prut!!!
ik zou hem maar gwn weg gooien geen moeite aan verspillen!

die fontijn hoef je geen eens te proberen dat is echt prut!!!
ik zou hem maar gwn weg gooien geen moeite aan verspillen!

Wat een gedoe om die 15 euro gratis vuurwerk... Sorry hoor, maar ik vind het een hoop gedoe om niets. Daar loop je nu al ik weet niet hoeveel posts aan vuil te maken. We weten het zo onderhand wel.

Nogmaals: kijk je bestelling gewoon ff na de volgende keer. Niet zeggen "Oh we vertrouwen jullie wel, tot ziens" en dan een paar uur later boze posts op het forum plaatsen. Gewoon nakijken. Zeker bij een bestelling waar je voor 15 euro gratis vuurwerk bijkrijgt (60~120 eur) moet dat niet al te lang duren. En als je er zoveel waarde aan hecht, dan is het geen verkeerde beslissing om eens rustig er de tijd voor te nemen en gewoon terug naar ons komen als je ziet dat er wat niet klopt. Daar was heel die tent namelijk voor...

Ik ben 30 december langs geweest om mijn bestelling op te halen en ik moest zeggen dat ik positief verast ben door de veranderingen bij Vuurwerkland Steenbergen. Voor mij een klein half uurtje rijden, maar dat was het zeker waard. Ik had een offerteaanvraag gedaan bij de eigenaar en had netjes een antwoord teruggekregen. Op mijn bestelling van 400 euro kreeg ik 25% korting, en dat vond ik zeker erg netjes! Ik heb er uiteindelijk nog een paar dingen los bijgedaan en kreeg een mooie cake gratis bij mijn bestelling tijdens het afhalen. Jullie hebben er weer een tevreden klant bij en hopelijk tot aan het eind van het jaar ongeacht welke actie en producten jullie weer hebben, we zijn als klanten in de watten gelegd in Steenbergen.

Was trouwens ook naar de Vuurwerkgigant geweest, daar was het super rustig! Het was 8 uur en ze gingen al bijna dicht, terwijl het bij Steenbergen nog druk was en volgens mij sloten ze daar pas om 10 uur.

Dit jaar voor het eerst besteld bij deze winkel, en het was een positieve ervaring!
Was er s'ochtends de 29e om half 8, het was nog best rustig.
Kon gelijk naar voren lopen met mijn bestelling en daar samen met de verkoper (patroontje) de bestelling nagekeken.
Hoop volgend jaar weer op een mooi assortiment en een mooi kortingssysteem, dan zal ik er waarschijnlijk weer gaan bestellen.

Beste Liefhebbers,

Bij deze willen wij graag iedereen weer bedanken voor hun vertrouwen en uiteraard een knallend nieuwjaar wensen!
Afgelopen jaar is er zoals bekend veel veranderd en dat heeft afgelopen verkoop zeker gebleken. Alle klanten werden snel en goed geholpen en naar mijn weten heeft er niemand langer dan 10 minuten moeten wachten. Ook zijn alle bestellingen (op wat ''probleem'' artikelen bij leveranciers na) compleet uitgeleverd! :D

In 2012 gaan we uiteraard verder met het verbeteren en versnellen van de bestel en verwerkprocessen, en doen we er alles aan om onze service op hoog niveau te houden.

Mochten er nog vragen, ideeen en/of opmerkingen zijn dan horen wij dat uiteraard graag.
Dit kan via dit forum of anders via [email protected]

Een knalgoed en gezond 2012 gewenst! :D

Team Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Het ging allemaal wel erg goed daar en zag er sfeervol en mooi uit.
Alleen ik heb daar 45 minuten staan wachten voordat mijn bestelling klaar was helaas!
Volgend jaar hoop ik dat het wat sneller gaat!

Groeten Derk

Tweet van de Twitter van Vuurwerkland Steenbergen:

@Vuurwerklandstb: Vuurwerkseizoen 2012 komt steeds dichterbij. De eerste nieuwe producten zijn al geleverd, 2013 here we come! #vuurwerk
A1Pzub-CUAAmrsz.jpg

Laat het maar snel November zijn dan komen meestal de site's weer online, lijstjes maken! :D

Inderdaad als er weer leuke acties en een groot assortiment zijn is het een grote kans dat ik dit jaar weer bij Steenbergen langs ga. Vorig jaar ben ook ik erg goed geholpen en kom graag nog een keer langs.

:bye:

Wel kletsen maar niet terug mailen. Wacht al anderhalf jaar op antwoord van Ramon.

Volgens mij liep je daar al eerder om te klagen... Als je al anderhalf jaar op antwoord wacht dan heb je waarschijnlijk toch echt iets fout gedaan, en kan ik je verzekeren dat dat antwoord niet gaat komen tenzij je gewoon opnieuw een mailtje stuurt.

Ik heb volgens mij niet eerder geklaagt, wel aangegeven. Nu klaag ik wel. Heb mij altijd netjes gehouden. Alles via de mail aangegeven en nooit een antwoord terug gehad. Alles nogmaals via de mail herhaald en het bleef stil. En nu lees ik zijn naam weer, en denk tja volgens mij zijn de zaken nog niet afgehandeld. En zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Een excuus is nu haast al genoeg. Begrijp gewoon niet dat je klant niet te woord staat.

Ik kan je verzekeren dat er geen mails openstaan van jou of wie dan ook. Dan weet ik niet waar je mails naartoe hebt gestuurd...

Als je het écht niet vertrouwt, kun je je mails naar mij sturen en dan zorg ik wel dat 't bij Ramon terecht komt en je antwoord krijgt. Ze geven gewoon altijd netjes antwoord en waarom zouden ze in godsnaam e-mails gaan negeren?

Dit is mijn mailadres: [email protected]. Stuur maar wat je naar Ramon wil sturen, en dan forward ik het. Ik heb regelmatig mailcontact met hem, dus van mij komen ze hoe dan ook aan.

En ik wil trouwens ook even laten weten dat ik het erg flauw vind dat mensen hoe dan ook altijd wel een reden vinden om te drammen en te klagen. Dit gaat niet zozeer alleen over jou, ummagumma, maar over winkels en freaks in het algemeen. Als ze ooit ergens een slechte ervaring hebben gehad, of als ze zelf een andere favoriete winkel hebben, dan wordt er van alles uit de kast getrokken om bepaalde winkels zwart te maken. Of dat nou komt uit frustratie, concurrentie of gewoon lol en trollen, dat kan me weinig schelen, maar ik hoop dat mensen een keer gaan realiseren dat we als vuurwerkliefhebbers het gewoon leuk en gezellig moeten houden. Klachten en ervaringen zijn prima, maar telkens terugkomen op dezelfde punten terwijl je al tig keer antwoord hebt gehad, of constant zwartmaken, of blijven zeuren... Daar heeft niemand baat bij.

Als je mekaar wil zwartmaken, dan ga je maar de politiek in ofzo en laat je het gewone volk maar verder met rust...

Je kan beter je mailadres niet zo op internet zetten, je komt zo heel makkelijk op spamlijsten te staan doordat ze over het internet zoeken naar @ adressen.

Mijn mailadressen staan ook gewoon op openbare profielen, contactpagina's van websites, noem maar op, dus ik zie niet waarom een forumthread nou zo erg is...

En als je bedoelt "Zo ontvang je makkelijk spam": van mij mogen ze spam sturen. Dat komt er bij mij zelden doorheen en als het dan al komt, dan is het ook heel makkelijk weer weggewerkt. :) Ik heb dit e-mail adres nu sinds 2009 en ik ga er nou niet bepaald erg preuts mee om. En ik heb nog nooit last gehad. :p

Back
Bovenaan