Ik kan je verzekeren dat er geen mails openstaan van jou of wie dan ook. Dan weet ik niet waar je mails naartoe hebt gestuurd...
Als je het écht niet vertrouwt, kun je je mails naar mij sturen en dan zorg ik wel dat 't bij Ramon terecht komt en je antwoord krijgt. Ze geven gewoon altijd netjes antwoord en waarom zouden ze in godsnaam e-mails gaan negeren?
Dit is mijn mailadres:
[email protected]. Stuur maar wat je naar Ramon wil sturen, en dan forward ik het. Ik heb regelmatig mailcontact met hem, dus van mij komen ze hoe dan ook aan.
En ik wil trouwens ook even laten weten dat ik het erg flauw vind dat mensen hoe dan ook altijd wel een reden vinden om te drammen en te klagen. Dit gaat niet zozeer alleen over jou, ummagumma, maar over winkels en freaks in het algemeen. Als ze ooit ergens een slechte ervaring hebben gehad, of als ze zelf een andere favoriete winkel hebben, dan wordt er van alles uit de kast getrokken om bepaalde winkels zwart te maken. Of dat nou komt uit frustratie, concurrentie of gewoon lol en trollen, dat kan me weinig schelen, maar ik hoop dat mensen een keer gaan realiseren dat we als vuurwerkliefhebbers het gewoon leuk en gezellig moeten houden. Klachten en ervaringen zijn prima, maar telkens terugkomen op dezelfde punten terwijl je al tig keer antwoord hebt gehad, of constant zwartmaken, of blijven zeuren... Daar heeft niemand baat bij.
Als je mekaar wil zwartmaken, dan ga je maar de politiek in ofzo en laat je het gewone volk maar verder met rust...