Vuurwerkland Steenbergen

Ik heb er geen idee van hoeveel grote bestellingen er waren.
Misschien is het logistiek mogelijk dat de grote klanten op 1 bepaald moment komen.
Bijvoorbeeld op de eerste dag de eerste ochtend? Kun je dan niet? heb je pech.
Op die manier kun je klaar leggen wat zij willen hebben en laat je de leverancier om 12 uur weer komen om aan te vullen.
Nogmaals ik weet niet hoe het allemaal al gebeurde, maar misschien is het een idee?
greetzzz

Ook Vuurwerkland Steenbergen zit met een beperkte ruimte en daardoor kunnen ze geen bestellingen van tevoren klaarleggen. Er is wel ruimte voor, maar daar mag de ruimte niet voor gebruikt worden. En zoals blijkt zal er gewoon controlle plaatsvinden dus het zal niet zo zijn dat er alsnog pakketten klaar worden gelegd als je er om vraagt, het kan gewoon niet.

k,
Dan wordt het niet klaarleggen en wel op 1 bepaalde ochtend alle grote klanten wegwerken.
Dan voorkom je ook een heleboel ongemakken denk ik.
Maargoed.. ik denk dat ze zelf ook al heel hard aan het nadenken zijn;-)
En als ze iets aan alle tips die hier genoemd worden hebben dan is dat alleen maar mooi.

greetzz

Sommige mensen vergeten gewoon hoe lastig dit werk soms is. Als je 10 freaks hebt die om 8:00 uur komen, ben je 50 silver salutes kwijt. Dat is ruim 4 karton. En zo nog wat populaire items naast het overige assortiment. Weet je hoe *** dat in te passen is in die bunkers? Man man man man. Dat is echt een operatie op zichzelf. Of je het nou van te voren weet of niet.

En dat geldt niet alleen voor Steenbergen, maar voor de meeste grote importeurs en detailisten!

Ik heb mijn bedenkingen gehad bij de aanpak van VWL Steenbergen, maar er is zeker ook sprake van respect vanuit mijn kant voor de medewerkers van VWl Steenbergen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je post Jupiler.
Inderdaad, er zijn fouten gemaakt, maar iets meer respect voor Steenbergen zou niet mis zijn.

Laten we gewoon wachten tot Ramon met nieuws naar buiten komt.

Bedankt voor je post Jupiler.
Inderdaad, er zijn fouten gemaakt, maar iets meer respect voor Steenbergen zou niet mis zijn.

Laten we gewoon wachten tot Ramon met nieuws naar buiten komt.

Ja, afwachten is gewoon het beste. Ik kan ook nog wel met een lijst van tips komen, maar bij Vuurwerkland Steenbergen zijn ze ook niet gek. Die zullen er zelf ook echt wel mee bezig zijn.

Jongens, laten we gewoon afwachten. Er komt op een gegeven moment vast vanzelf duidelijkheid.

:bye:

Inderdaad, dit is een logistieke puzzel die erg moeilijk was.

@tjopper: Dat was ook zo. De freaks konden op 2 momenten komen. Of de eerste 2 uur van of de laatste 2 uur op 29 december. Toch was het veel te druk achteraf.

30 December lijkt me eerlijk gezegd een betere dag voor grote bestellingen. Dan heb je die superdrukte van de regionale losse verkoop en bestellingen niet meer. Vorig jaar was 30 december een lekker rustig dagje in de winkel. Mensen hadden erg snel hun vuurwerk en het systeem zoals het was verliep die dag perfect. Ook waren die dag mensen teruggekomen die de dag ervoor weg waren gegaan vanwege de wachttijden, en ook die mensen hadden alsnog snel hun vuurwerk. :)

k zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het gegaan was.
Dat het een logistieke puzzel is en dat het lastig is weet ik.
Ik werk zelf ook in een winkel. Daar is het wel rustiger, maar dan nog.
Al met al kom je hier alleen maar door ervaring achter. Van te voren weet je nooit precies hoe het gaat lopen. Ik hoop voor vuurwerkland steenbergen dat het komend jaar lekker gaat lopen en dat er minder kritiek komt. Dat werkt wel zo motiverend ;-)
greetzzz

hoi allemaal! weet iemand wanneer de webshop weer open gaat, en komt er weer een actie in samenwerking met vwc?

gr dansplaaat

Ik ben benieuwd of het dit jaar beter zal gaan. Na vorig jaar ga ik hier dit jaar niet bestellen. Ik wacht rustig de ervaringen af en wie weet kom ik volgend jaar weer eens terug.

Ik zag trouwens dat vwl steenbergen wel online was geweest want hij had gestemd op de beste vw winkel van NL. Weten we al iets meer want wil hier waarschijnlijk dit jaare wat gaan kopen(tenzij er geen kortingen zijn natuurlijk:p).

Ik denk dat dit een betere keus is voor Vuurwerkland-Steenbergen. Soms moet je je gewoon beperken, dat doen ze nu ook denk ik. Ze hebben genoeg chaos gehad met de freak-actie's. Nu kunnen ze zich gewoon eens gaan richten op de consument uit en rondom Steenbergen. Misschien dat ze wel weer eens met een kortingsactie komen, dat blijft voor nu natuurlijk gewoon gokken, je weet het niet. Maar ik denk dat dit een gezonde keus is die er gemaakt is. Misschien dat het wel mogelijk is als je een mailtje stuurt naar Vuurwerkland-Steenbergen met de vraag of je korting kan krijgen op een grote bestelling er wat leuks geregeld kan worden. Maar dat zeg ik.

Ik ben benieuwd wanneer Ramon zijn woord hier eens komt doen:)

Waarom zou hij dat niet durfen 8incher?
Mischien, heeft hij het te druk of totaal geen behoefte.
Laten we gewoon afwachten hoe of wat er gebeurt dit jaar met Vuurwerkland Steenbergen.

Heren,

Ik heb gehoord dat Vwl Steenbergen dit jaar wel gewoon een actie zal organiseren voor ons liefhebbers.
Het zal wel een ander soort acties zijn als afgelopen jaar, maar hierover zal Vwl Steenbergen jullie op termijn op de hoogte stellen.

Kijk,zo zie je maar weer.
Alles komt uiteindelijk goed:wink:.
We zullen afwachten wat het dit jaar gaat worden.
Bedankt voor je post golddigger.

Het gonst gewoon weer van de geruchten jongens, wat ik hoor zo net dat ze wel gewoon met een actie komen maar het anders aan gaan pakken.

Er is maar een optie. Gewoon wachten op bericht van VWL Steenbergen zelf ! Zij zullen vanzelf wel met informatie komen. Ff geduld dus :wink:

*edit* Goldigger is me voor, ik las zijn post op FPM :p

Back
Bovenaan