Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

ik zou zeggen:
- Zorg voor een goede doorstroming en minder chaos
- Laat mensen van 35% korting profiteren ongeacht het bedrag
- Zorg voor voldoende voorraad (wanneer je iets besteld moet het er gewoon zijn!)
- Zorg voor 2 aparte afhaalbalies. Een voor bestellingen ander voor direkte verkoop. Zorg hierbij voor duidelijkheid.
- Laat mensen niet op een tijdstip komen waarna ze nog uren moeten wachten!
- Geef mensen die aan kunnen tonen zeer lang te hebben gewacht, een compensatie!
- Zorg voor genoeg zitplaatsen. Sommige mensen zij niet in staat zeer lang te staan.
- enz. enz.
Bovendien lijkt het me een slecht idee om weer ver onder de adviesprijs te gaan zitten. Dat hebben ze vorig jaar ook gedaan met een hoop producten, sommige wel 10 euro onder de adviesprijs (ninja 3). Maar als je dit met je hele assortiment doet, dan krijg je weer zo'n gecombineerde chaos van regionale drukte en drukte van freaks. Je moet onthouden dat veel klanten werven nu niet meer prioriteit nummer 1 is, aangezien ze vorig jaar een veelvoud hadden van het aantal klanten wat ze aankunnen qua capaciteit. Prijzen redelijk houden lijkt me sowieso een goed idee, en daarnaast zou ik dan een kortingactie regelen voor de freaks. Maar dan niet meer op zo'n grote schaal als vorig jaar (elke oelewapper die op die site kwam die had korting), maar gewoon via de forums. 
ik zou zeggen:
- Zorg voor een goede doorstroming en minder chaos
- Laat mensen van 35% korting profiteren ongeacht het bedrag
- Zorg voor voldoende voorraad (wanneer je iets besteld moet het er gewoon zijn!)
- Zorg voor 2 aparte afhaalbalies. Een voor bestellingen ander voor direkte verkoop. Zorg hierbij voor duidelijkheid.
- Laat mensen niet op een tijdstip komen waarna ze nog uren moeten wachten!
- Geef mensen die aan kunnen tonen zeer lang te hebben gewacht, een compensatie!
- Zorg voor genoeg zitplaatsen. Sommige mensen zij niet in staat zeer lang te staan.
- enz. enz.

Misschien heeft Ramon er nog wat aan als hij de opbouwende kritiek hier doorleest. Het is in ieder geval een stuk motiverender dan dat gescheld en getier eerder in dit topic.Laten we maar gewoon afwachten met de acties die ondernomen worden door Vuurwerkland Steenbergen, blijven gokken heeft geen zin.

Zoveel ruimte hebben ze echter niet. Door het jaar heen is het een houtzagerij en daar moet natuurlijk ook nog ruimte voor zijn.![]()