Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu sla je spijkers op hun kop Blitzzz.
Het duurde heel lang omdat er zoveel producten waren. De hele uitpakbunker was vol met meer dan 200 verschillende producten. Dat betekende ook dat er van sommige producten maar 4 tot 6 in de bunker konden liggen. En reken maar uit wanneer er op 1 moment 10 mensen met bestellingen bezig zijn. Dan is een goedlopend product (zoals Ultimate Showdown of The Fan) binnen no- time weer op en moet er een nieuw karton gezocht worden. Dat kostte gewoon heel veel tijd. Op gegeven moment kwam er wel een handigheid in (een paar mensen bestellingen bij elkaar rapen, een paar mensen bestellingen heen en weer lopen en een paar mensen in de andere bunkers kartonnen bijvullen.
Met meer personeel had het niet veel uitgemaakt. We liepen elkaar nu ook al in de weg.
Dat mag wel degelijk Remco, Je moet het alleen dan wel om of verpakken in UN 335 (?) gekeurde dozen en deze dicht plakken. Zo zou je je bestellingen van te voren kunnen klaar maken. Echter zijn deze dozen wel iets duurder dan standaard dozen.
Je verpakt dan de bestelling in de ompakruimte, en zet dan de bestelde goederen in UN gekeurde doos terug (met naam\bestel nr op de doos) in een van de bunkers. Dit zou een oplossing kúnnen zijn.
Dit gaat helaas niet,de meeste cakes zitten in gaasverpakking en deze kun je en mag je niet zomaar ompakken in een andere verpakking wel of niet UN gekeurd.
Een oplossing zou zijn een aantal pyropacks en daar de bestelling in doen,dit wordt dan klasse 1.4S.
Maar beter zou kunnen zijn maximaal 25/30 bestelling per half uur aannemen.
Een aparte afhaalbalie voor bestellingen,en dranghekken plaatsen om zo een juiste looprichting te maken in de winkel.
En bestelling bijvoorbeeld naar 17.00uur af te laten halen en dan tot een uur of 22.00.Dan heb je 5 uur de tijd om de bestellingen af te geven,als je dan alle blokuren vol hebt kun je 300 bestelling afwerken.
Je laat je leverancier voor 17.00uur je orders aanleveren,en het feest kan beginnen
Voor de anderen....Niemand is verplicht om volgend jaar weer terug te komen he!
Daarnaast heb ik ook nog drie dagen aan een stuk proberen te bellen naar het nummer wat op de website stond.
Drie dagen aan een stuk was dit nummer onbereikbaar.
Mijn vraag is dus: Hoe kon ik nou Vuurwerkland Steenbergen bereiken?
Waarom geven ze gewoon geen vaste nummer en zorgen ze dat deze bereikbaar is voor eventuele vragen.
Wat ik wel jammer vindt is dat iedereen wel daar heen gaat voor de korting die ze krijgen bij Steenbergen en nu de zaak afkraken.
De korting die werdt gegeven is geweldig en ik heb er wel 2 uur wachten voor over om een paar honderd euro aan vuurwerkvoordeel te hebben.
Jammer dat ik hierover niets meer terugleest maar alleen maar negatieve teksten leest.
En dat het druk was zegt wel wat over de service die ze in het verleden hebben opgebouwd.
Vindt het een topzaak en ik ze zien mij in iedergeval volgend jaar weer terug.
Fam. Quintes tot het eind van het jaar.![]()
Wat ik wel jammer vindt is dat iedereen wel daar heen gaat voor de korting die ze krijgen bij Steenbergen en nu de zaak afkraken.
De korting die werdt gegeven is geweldig en ik heb er wel 2 uur wachten voor over om een paar honderd euro aan vuurwerkvoordeel te hebben.
Jammer dat ik hierover niets meer terugleest maar alleen maar negatieve teksten leest.
En dat het druk was zegt wel wat over de service die ze in het verleden hebben opgebouwd.
Vindt het een topzaak en ik ze zien mij in iedergeval volgend jaar weer terug.
Fam. Quintes tot het eind van het jaar.![]()
Maar misschien dat Ruben of iemand anders die meegeholpen heeft uitleg over geven?
Als je iets besteld, wat op het moment van ophalen er niet meer is. Hoe kan dat dan? (even de dingen die te weinig\niet geleverd zijn buiten beschouwing laten).
Want mensen die 's morgens hun bestelling kwamen halen\of los dingen kochten hadden potten die ik 's avonds niet meer had?
Ik denk dat dit met de leveringen te maken heeft. 29 december zat het met de leveringen van de leveranciers ook niet helemaal lekker.
Het is onmogelijk om ook rekening te gaan houden met wanneer iedereen besteld heeft, hoe oneerlijk het ook is. Als je iets besteld hebt en je geen melding van je dealer hebt gehad dat het uitverkocht is, dan is het of gewoon geleverd en heeft de dealer een fout gemaakt of is het niet of te laat uitgeleverd door de importeur. Helaas is het dus gewoon 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' bij het grootste deel van de dealers. Vaak gaat het wel goed omdat ze een goed voorraadbeheer hebben of de bestellingen van te voren maken.