Vuurwerkland Steenbergen

jij wil dat wij voor hun gaan denken? dacht dat zelf ook wel hadden kunnen nadenken na de ervaringen van vorig jaar

Nee commentaar schiet niemand iets mee op...daar wordt Steenbergen ook echt niet wijzer van! En weet zeker dat Steenbergen er over nagedacht heeft, maar waarschijnlijk heeft dit hun verwachtingen over troffen.

Daarom...geef advies!!!

Mee eens! Alleen denk ik dat iedereen gewoon even zijn frustraties kwijt wil

Mij frustreerde het ook dat zo'n grooot deel er niet meer was. Ik bouw mijn show met bepaalde potten.

Ja die frustraties kan ik me heel goed voorstellen, zeker omdat je iets wil neerzetten met oud&nieuw!
Een hele goede leer voor Steenbergen denk ik!
 
ok komt ie:

1: huur een loods van 50km2
2: zet een balie neer van 40 meter lang
3: minimaal 35 man personeel
4: 20 blote vrouwen

wedden dat het dan super loopt. :)
 
Hoe kan het trouwens dat als je besteld zoveel er niet meer is? De essentie van bestellen is toch dat alles er zo goed als is?

En waarom worden alle bestellingen pas gepakt bij het ophalen??

Er werd nog wel gezegt op vwc dat er ingekocht werd aan de hand van de bestellingen zodat alles er zou zijn?!

Excuus voor de frustraties maar moest even me ei kwijt :)
 
Ben nu onderweg terug naar huis.. Super veel chaos, was er om 8 uur en heb nu me bestelling pas, het ergste van alles vind ik nog, dat 1/3 van mijn bestelling er niet meer was...

Daybreak,black susprise,crackling meteors, sun warrior, fire emblem enz..

Ik vind de korting geweldig, alleen als groot deel wat ik bestel er niet is, ben ik toch niet helemaal tevreden.. Ik dacht dat als je iets besteld het dan bijna zeker is dat je het krijgt??? Waarvoor bestellen we anders
Volgens mij heb ik jou geholpen, was jij diegene met 3 bestellingen? Ik ben er vrijwillig bij gaan staan om te helpen omdat het allemaal veelste druk werd, er was geen tijd om mij in te werken of iets dergelijks dus sorry als het een tijdje duurde.

Dat producten er niet meer waren lag ook niet echt aan vuurwerkland, maar aan de importeurs die dingen verkeerd of zelfs niet leveren. Dat heb ik vandaag erg vaak gezien en ik hoop dat ik je wat vervangingsproducten betreft toch wel tegemoet ben gekomen. Gewoon zelf laten kiezen i.p.v. zomaar wat pakken en totaalwaarde nog euro of 5 er bovenop als ik het me goed herinner, ik heb m'n best gedaan.

Ik ben in ieder geval kapot. Morgen kom ik weer helpen tot ik van huis uit wordt gebeld dat de visite er is. Maar ik denk niet dat iemand hier daar nog wat aan heeft. :p
 
Ook ik ben weer terug van Steenbergen. Moet zeggen dat ik met gemengde gevoels terug kijk ernaar maar dat het postieve ervan toch overheerst. Toen ik binnen kwam voor mijn bestelling was het al flink druk en was het even onduidelijk waar ik mijn bestellijst moest inleveren. Na een half uur te hebben gewacht in de rij zei een van de damens achter de toonbank of er nog bestellijsten waren, toen heb ik hem in kunnen leveren. Ongeveer 1 uur later kwam er een jongen naar ons toe met de vraag of ik die en die bestelling en had en of ik even naar achter wilde komen. Eenmaal achter aangekomen moest de bestelling nog volledig worden gepakt en ook dat koste weer wat tijd. Ondertussen stond er een jongen naast me in de loots/hal die ook zijn bestelling moest afhalen, daar bleek de bestelling werkelijk waar niet maar dan echt ook helemaal niks van te kloppen. Er stonden toevallig de dingen tussen die die moest hebben en de rest (circa 500 euro) aan vuurwerk heeft hij eerlijk terug gegeven. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus toen mijn bestelling er helemaal stond hebben we elk artikel afgelopen om te kijken of die aanwezig was. Er bleek flink wat te missen maar dit werd zonder probleem erbij gehaald.Gelukkig waren de meeste producten van mijn bestellijst aanwezig en voor andere werden prima vervangers geregeld. Helaas weet ik de naam van de gene niet die mij heeft geholpen maar echt hulde voor deze jongen! Hij had een eeuwig geduld en hielp met afstrepen en controleren! Dit laatste heeft mij toch wel over gehaald om volgend jaar toch weer naar Steenbergen te gaan ondanks te bizarre wachttijden!

Heren van Steenbergen bedankt en jullie horen in januarie nog van me want ik zou graag een steentje bij willen dragen aan de logistiek voor aankomend jaar!
 
Ja dat gaat helaas niet, daarvoor zijn de bunkers te klein.
Er is daar simpelweg te weinig ruimte voor. De inpakbunker is maar een klein kamertje en de ruimte waar je evt. bestellingen kwijt zou kunnen is ook relatief klein (een loots). Ik weet niet of jullie doorhebben hoeveel ruimte je nodig hebt om alle freakbestellingen alvast klaar te leggen, maar als je dat zou doen dan kun je gerust een paar gymzalen afhuren. Jullie beseffen denk ik niet hoe gigantisch veel bestellingen er lagen. ;) Hele uitpuilende mappen vol.
 
Oke...

Het vuurwerk is fantastisch, de kortingen ook, en het assortiment is geweldig.

Maar de service liet te wensen over. Men had de internet bestelling nog niet klaar. Deze moestne nog gemaakt worden. En ondertussen moesten er ook mensen nog geholpen worden die losse verkoop deden. Het was, eerlijk is eerlijk, een waardeloos zootje. Er stonden ookk niet echt rijen. Het was 1 druk zootje. Ik heb alle begrip voor de situtatie, het zat tegen, het was erg druk. Maar dan nog, sommige mensen wisten geen eens wat nou precies de bedoeling was. Inleveren, gelijk afhalen? Waarom wachten we zolang?

Ik ben er met een uur wachten nog goed vanaf gekomen volgensmij...

Ondanks dat de rest top was kwa vuurwerk en korting etc. was dit toch wel een tegenvaller.

Maargoed, dit is even nu. Ik denk er later mss anders over.

Mss is het een goed idee om een topic te openen met adviezen voor Steenbergen. Daar hebben ze natuurlijk veel meer aan dan deze berichten. Wij zijn tenslotte de klanten dus ik denk dat het geen verkeerd idee zou zijn als wij met adviezen zouden komen.
 
Ik kom er net achter dat ik een aantal producten mis van mn bestelling bij steenbergen :(

Ik mis nog 1x Goud Assortiment en 1x Fusion.
Ik heb al een email gestuurd.

Weten jullie hoe dit word afgehandeld?
 
Ja het grootste probleem was gewoon de chaos daar.
Mensen met een kleine bestelling,grote bestellingen en ook nog losse vuurwerkverkoop door elkaar.
Men had het op een geordende manier moeten doen.
Gewoon de rijen opsplitsen een rij met bv bestellingen boven de 500 euro in een bepaalde rij en de andere bestellingen (+ losse verkoop) in de andere.
Of voorverkoop en losse verkoop splitsen ook een mogelijkheid.

Dit was dus geen goede manier mijn bestelling diende ik op te halen rond 19:00 en duurde erg lang hoor een uur wachten. Na het controleren bleek dat we een aantal dingen niet haden althans dat dachten we, de service van Steenbergen was dat dit wel goed was geregeld en we kregen zo de missende cakes. Deze bleken echter bij thuiskomst niet allemaal te missen :D.
Al met al ben ik vanwege deze top korting! (super!) wel tevreden al hoop ik dat er wel een aantal aanpassingen worden gedaan dan zal ik deze trip volgend jaar overwegen. :)
 
Volgens mij heb ik jou geholpen, was jij diegene met 3 bestellingen? Ik ben er vrijwillig bij gaan staan om te helpen omdat het allemaal veelste druk werd, er was geen tijd om mij in te werken of iets dergelijks dus sorry als het een tijdje duurde.

Dat producten er niet meer waren lag ook niet echt aan vuurwerkland, maar aan de importeurs die dingen verkeerd of zelfs niet leveren. Dat heb ik vandaag erg vaak gezien en ik hoop dat ik je wat vervangingsproducten betreft toch wel tegemoet ben gekomen. Gewoon zelf laten kiezen i.p.v. zomaar wat pakken en totaalwaarde nog euro of 5 er bovenop als ik het me goed herinner, ik heb m'n best gedaan.

Ik ben in ieder geval kapot. Morgen kom ik weer helpen tot ik van huis uit wordt gebeld dat de visite er is. Maar ik denk niet dat iemand hier daar nog wat aan heeft. :p

Geen probleem verder! Ik baal er alleen van dat er zoveel niet was. :)

Top van je dat je vrijwillig helpt
 
Patroontje,

Erg tof dat je ziet dat ze een probleem hebben, en dat je dan gewoon gaat helpen. Goed initiatief.
Personeel zag er al afgemat uit toen we aankwamen. Daarvoor alle respect.
De sfeer in de winkel bleef nog vrij goed gezien het feit dat sommige mensen uren moesten wachten.
Bij ons waren een paar artikelen er niet (Stars over Paris, Jaloers, Hypnotized), maar we werden geholpen aan goede vervangers.

Het is met de ruimte die ze hebben echt roeien met de riemen die ze hebben.
Vorig jaar was ik niet blij, maar nu wist ik enigszins wat me te wachten stond. Ook mochten we vanwege een grote bestelling inladen aan de zijkant. Dat helpt natuurlijk ook.
Daar werden we keurig geholpen trouwens!
Volgend jaar weer? Denk het wel ja.


Er is daar simpelweg te weinig ruimte voor. De inpakbunker is maar een klein kamertje en de ruimte waar je evt. bestellingen kwijt zou kunnen is ook relatief klein (een loots). Ik weet niet of jullie doorhebben hoeveel ruimte je nodig hebt om alle freakbestellingen alvast klaar te leggen, maar als je dat zou doen dan kun je gerust een paar gymzalen afhuren. Jullie beseffen denk ik niet hoe gigantisch veel bestellingen er lagen. ;) Hele uitpuilende mappen vol.
 
Ik kom er net achter dat ik een aantal producten mis van mn bestelling bij steenbergen :(

Ik mis nog 1x Goud Assortiment en 1x Fusion.
Ik heb al een email gestuurd.

Weten jullie hoe dit word afgehandeld?

Emailen tijdens deze dagen helpt niet meer, omdat ze gewoon geen tijd hebben om de mail te beantwoorden.
De enige optie is even telefonisch contact op te nemen en naar de winkel te rijden (mits je het dit oud&nieuw nog wilt hebben) anders komt het het jaar er op vast en zeker wel goed.
 
Ik heb niet alle voorgaande berichten gelezen, maar ik snap wel dat iedereen lang heeft moeten wachten... :frusty:

ik kom vanuit Etten-Leur speciaal naar Steenbergen voor het vuurwerk en de korting. Er zijn mensen die van verder komen plus alle Steenbergenaren zelf nog.
Dat het dan druk is, oké, maar jongens, dit had beter georganiseerd kunnen worden.
Bijvoorbeeld minder bestellingen aannemen,
een grotere afhaalbalie,
duidelijk aangeven waar bestelling af gegeven kunnen worden,
en waar opgehaalt kunnen worden.
Ik werd ook onaangenaam verrast door het feit dat ze plotseling met de losse verkoop waren gestopt. Ik moest eigenlijk nog een hele bestelling voor onze groep halen, wat we gisteren pas hadden afgesproken, nu moet ik alsnog naar een andere winkel. En ik heb meer mensen met lege handen de winkel zien verlaten.

pluspuntje: die tent bij de deur om je bestelling te controleren is een goed idee.

Voor iedereen bij Steenbergen: Jullie zullen zeker je best hebben gedaan, daar twijfel ik niet aan, de service was, alhoewel wat laat, wel goed. En het vuurwerk en de prijzen blijven natuurlijk het beste maar over die kortingen:
Klopt het niet dat jullie die gaven omdat het vorig jaar (blijkbaar) ook al een chaos was? :bonk:
Hoe zal het volgend jaar gaan?

Ik heb mijn vuurwerk in ieder geval binnen.... :angel:
 
krijg net een sms van sunseeker , men maatje , die is nu pas de deur uit daarow .

en ongetwijfeld zullen er nog veel meer mensen staan die nu pas hun bestelling krijgen , of later .
respect dat steenbergen door blijft gaan , maar dit kan gewoon niet , teveel aangenomen , met te weinig ruimte en personeel , ook de indeling van de showroom was niet in orde , 200 man doorelkaarheen gehutseld die geen idee hadden wat er met hun bestellings bon gedaan moest worden , loop pad van balie naar deur met volle kratten was er ook niet echt .

mijn tips ( ik heb al een verslagin het korting topic geplaatst ) .

zorg volgend jaar of morgen , dat er aanduidingen zijn waar je met je bestelling moet zijn .

zorg ervoor dat er niet teveel mensen in de showroom zijn , dan maar een aantal mensen buiten laten wachten .

voor de langere termijn , zorg dat voorbestellingen ook voorbestellingen zijn, en pak ze van te voren in , als hiervoor de opslag niet naar is , dan moet dat nodig veranderd worden , willen jullie aanspraak doen op een grote groep consumenten .

zorg voor een uitgang waar je makkelijk door kan met bestellingen , dit scheelt ook weer tijd .
ook een puntje , zorg dat bestellingen ook echt compleet zijn , als er haastig gewerkt word , dan vallen er steken , dit gaat ook ten koste van tijd , en hierdoor word de doorstroming ook beperkt .

-----------------------------------

voor de rest , @ snakebite .

ik vind het prima dat jij vrijwillig die mensen bij steenbergen helpt , maar als een winkel zoals steenbergen , die een grote groep consumenten aanspreekt om bij steenbergen te kopen , dan hoort het niet zo te zijn , dat er op het oog te weinig personeel rond loopt .

het klopte gewoon niet vandaag , waarschijnlijk zal het morgen allemaal wat vlekkelozer verlopen ( ga ik vanuit ) .

jammer dat het allemaal zo een chaos was vandaag .
 
Om 19:15 weggereden, en ik ben nu enkele minuten thuis. En dat kwam niet omdat ik zo gezellig heb nagepraat.... :frusty:
 
Ik ben 's ochtends geweest. Ook ik heb bijna 3 uur moeten wachten. Ik heb iemand v/h personeel aangesproken dat dit echt niet kan. In eerste instantie krijg je geen reactie. Weer die meneer angeproken en rustig uitgelegd dat het ronduit belachelijk is dat wanneer ik een freak bestelling doe, ruim op tijd ingeleverd, na de demo, van hun zo lang moet wachten. Wat nu de boosdoener was dat er ook bestellingen van de losse verkoop doorheen gingen, dat is volgens mij de boosdoener. Als je een bloktijd hebt voor freaks moet je geen losse verkoop en normale bestellingen aannemen, doe dan 2 of alle 3 de dagen van 07:00 tot 10:00 uur voor de freaks en voor de losse verkoop en normale bestellingen na 10:00 uur. Doe dit dan met verschillende ploegen, volgens mij moet je keihard werken om al die freakbestellingen te kunnen verwerken. Wat ik ook na de demo in de winkel heb gezegd, maak een scheiding tussen binnenkomen en weggaan. Bonnetje afgegeven, ga lekker een bakje koffie drinken en zorg dat er duidelijk wordt gecommuniceerd wanneer er een bestelling klaar staat. Ik zag personeel inpakken, uitpakken 10 keer een naam of nummer roepen, wat meestal niet werd gehoord in de drukte en ook weer helpen om vuurwerk naar de auto's van de mensen te dragen. Een betere rolverdeling, waar je je ook aan moet houden, moet er komen. Inpakkers pakken alleen maar in. In de showroom staan de mensen om de bestellingen aan te nemen. En er zijn een aantal mensen die meehelpen om het vuurwerk naar de auto's van de klanten te brengen. Dit vind ik een service. Limiteer het aantal bestellingen per blok (van een half uur). Ik weet zeker dat er freaks zijn die willen helpen denken hoe het volgend jaar echt beter kan/moet anders gaat het klanten kosten. Let op dat je succes niet tegen je gaat werken. Dat ik 1 pot mistte, (de Hawaii. 2 besteld, 1 geleverd) vind ik balen, ik ga er niet voor terug, een uur rijden. Voor de dingen die er niet waren heb ik goede vervangers gehad.
Mannen werk ze de komende 2 dagen en tot volgend jaar, met hopelijk weer een mooie kortingsactie.
 
gister stond ik ook 19 uur in de menigte en vertrok weer om 21:30.
Het was druk maar dat weet men die daar ook is geweest mijn vriendin vond het geweldig de drukte, jong en oud die op hun bestelde waar aan het wachten waren.

Ik denk zelf als de overheid de verkoop/afhaal dagen van 3 naar 4 of 5 dagen maakt dat het ook veel drukte scheelt. Dan kan de detailist de dagen veel beter indelen en de klanten veel beter afhandelen.

Respect voor de medewerkers van vuurwerkland-Steenbergen die hebben gister lopen zwoegen. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer profiteren van jullie kortingen.
 
Ik was gister om 19:45 aanwezig en ik verliet de winkel om 22:30 en daarna weer richting zoetermeer (uur rijden). Ik te herkennen aan een blauwe jas + denhaag handschoenen en opgeschore koppie in het midden van de horizontale balie.

Ik moet zeggen dat ik lang heb moeten wachten en zelfs gewoon 1x genegeerd werd toen ik met me bestelling stond te zwaaien terwijl de gene die helemaal vooraan stonden er minder lang/even lang stonden als ik wel werden aangenomen ik toch wel een leuke avond heb gehad. Je hoorde wel veel gezeik, maar ik heb het onwijs gezellig gehad. Ik had me vriendin bij me en we stonden in een groepje in het midden en met een hoop geouwehoer en gezelligheid sla je je er wel doorheen! Ik stond bijna de heleavond met LeMoN te praten en dat was natuurlijk gezellig!:wink:

Respect voor snakebite/patroontje die vrijwillig keihard heeft staan helpen en er als een echte freak rondliep!

Verder de freaks/mensen die achteraf wat te kort komen heb ik geen medelijden mee. Als je je bestelling kreeg werd het meestal gelijk met je gecheckt door een medewerker en vaak werd je ook nog doorverwezen naar de speciale tent bij de ingang waar je alles zelf in de gewenste dozen/tassen kon stoppen en rustig kon nakijken op de tafels.

Mijn cakes en belangrijk spul hadden ze allemaal netjes op voorraad, maar kreeg wel een paar kleine vervangers waar ik best blij mee was! Je kreeg bijvoorbeeld voor de Sunwarrior 2x de Cruise rocket en dat is top! Verder kreeg ik ipv een gratis pakje flashing demon gewoon een pak grondbloem knal. :thumbup:

Wat soms wel sneu was is dat de medewerkers zich helemaal de tiefus hadden gerend en dan eindelijk met de bestelling aankwamen er gewoon nog mensen aan het zeiken waren toen ze hun bestelling kregen. Erg jammer om te zien, omdat die jongens er ook niks aan kunnen doen.

Al met al lang moeten wachten, maar wel super gezellig gehad en goed sfeer kunnen proeven! Ik sta er net zo goed volgend jaar weer!

Dit kan natuurlijk zelfs de beste overkomen!
 
Back
Bovenaan