Jupilerfreak
Banned
Ik lees nu echt met verbazing over het feit dat het buurtassortiment uitverkocht is. Dat feit verbaast mij niet aangezien het veelvuldig vermeld is. Wat mij écht verbaast is dat mensen nou nog steeds niet realiseren dat deze moeilijk te koop zal zijn, maar dat er wel goede alternatieven worden aangedragen door verkooppunten door bv. op China by Night te wijzen of dat mensen in staat zijn om zelf alvast over een vervangend product na te gaan denken.
Ik zou zeggen, gaat zo door met het verwijzen naar China by Night en als je een Uranus/Galaxy pakket aanbiedt ter vervanging, dan is daar blijkbaar ook al goed over nagedacht. Ik vind dat meedenken met de klant heel duidelijk bij Steenbergen en wat mij betreft een complimentje waard. Ga zo door heren!

Ik zou zeggen, gaat zo door met het verwijzen naar China by Night en als je een Uranus/Galaxy pakket aanbiedt ter vervanging, dan is daar blijkbaar ook al goed over nagedacht. Ik vind dat meedenken met de klant heel duidelijk bij Steenbergen en wat mij betreft een complimentje waard. Ga zo door heren!