Vuurwerkland Steenbergen

Ik lees nu echt met verbazing over het feit dat het buurtassortiment uitverkocht is. Dat feit verbaast mij niet aangezien het veelvuldig vermeld is. Wat mij écht verbaast is dat mensen nou nog steeds niet realiseren dat deze moeilijk te koop zal zijn, maar dat er wel goede alternatieven worden aangedragen door verkooppunten door bv. op China by Night te wijzen of dat mensen in staat zijn om zelf alvast over een vervangend product na te gaan denken.

Ik zou zeggen, gaat zo door met het verwijzen naar China by Night en als je een Uranus/Galaxy pakket aanbiedt ter vervanging, dan is daar blijkbaar ook al goed over nagedacht. Ik vind dat meedenken met de klant heel duidelijk bij Steenbergen en wat mij betreft een complimentje waard. Ga zo door heren!

:bye:

Zo dat is wel een toffe voorverkoop actie. Bijna nog voordeliger dan de actie:P

Bij € 450. Krijg je namelijk voor 35 % aan gratis vuurwerk! Toppie hoor!

Super acties!!!! Vanavond ga ik mijn bestelling plaatsen.
Ik moet wel 1,5 uur heen en 1,5 uur terug rijden, maar dat heb ik er wel voor over.

Top heren, ga zo door!!!!

Groeten

P.F.

Sinds de consumentenwebsite online staat is er ook een "nieuw" artikel toegevoegd aan het assortiment. Alleen valt hier vrij weinig over te vertellen.

Dit is namelijk een cake, maar welke cake? Dat weet niemand! Ik zou zeggen: laat je verassen! Voor 25 euro krijg je een cake die in de winkel duurder zou zijn.

vraagteken.png

Verrassings batterij Nu slechts € 25,00

Mooie multishot cake met diverse effecten, maar welke?

Durft u het aan?

Let op, alleen te bestellen op de consumentensite van Vuurwerkland- Steenbergen, niet op de freak- site!

Dit is wederom weer een zeer leuke actie van Ramon! Ik denk dat veel consumenten hier aangenaam verrast mee zullen worden!

Sinds de consumentenwebsite online staat is er ook een "nieuw" artikel toegevoegd aan het assortiment. Alleen valt hier vrij weinig over te vertellen.

Dit is namelijk een cake, maar welke cake? Dat weet niemand! Ik zou zeggen: laat je verassen! Voor 25 euro krijg je een cake die in de winkel duurder zou zijn.

spacecake zeker
:D

Volgens mij niet! 75 euro voor zo'n pakket! Mannen: inslaan! Echt waar, dat ziet er toch onwijs gaaf uit mocht je dat even om 12 uur naar buiten tillen. Freaks eat youre heart out, Steenbergen here i come!

Je bedoeld de Colorful Thunder Tail ban Bonfireworks Snutareen? Perfect knalblok! Zag aan de hand van een nieuwe film dat de ti- boeketten heerlijk zijn! Zit er zelf ook aan te denken om hem te nemen, is waarschijnlijk een hele goede knalcake!

Maar met zo'n groot assortiment is het maar moeilijk kiezen! Alleen aan knalblokken al:
- Colorful Thunder Tail
- Thunderking
- China Thunder
- Thunder Salute
- Silver Salute

Je bedoeld de Colorful Thunder Tail ban Bonfireworks Snutareen? Perfect knalblok! Zag aan de hand van een nieuwe film dat de ti- boeketten heerlijk zijn! Zit er zelf ook aan te denken om hem te nemen, is waarschijnlijk een hele goede knalcake!

Maar met zo'n groot assortiment is het maar moeilijk kiezen! Alleen aan knalblokken al:
- Colorful Thunder Tail
- Thunderking
- China Thunder
- Thunder Salute
- Silver Salute

Inderdaad die bedoelde ik. De andere knalblokken zijn allemaal minder dan 100 schoten. Ik ga vandaag of morgen mijn bestelling plaatsen.

Zelfde idee als lesli, maar dan iets duurder, leuk bedacht. Ik vindt het wel jammer dat deze winkel veel te ver weg is voor mij, is volgens mij het vuurwerk whalhalla van Nederland...

Back
Bovenaan