Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste Freaks,
Zoals jullie weten openen wij a.s. zaterdag (27 November) weer voor het eerst dit seizoen onze showroom.
De showroom is totaal verbouwd en vernieuwd en ook de meeste nieuwe dummy's zullen al aanwezig zijn. De nieuwe folder wordt begin December in de regio verspreid, maar uiteraard is deze zaterdag ook al af te halen!
Dus heb je zin om langs te komen, of ben je toevallig in de buurt? Aarzel niet, de koffie staat klaar!
Wie weet tot zaterdag!![]()
jammer :(. het is 120 km rijden voor mij
Is het nu zo dat jullie nu iedere klant meteen al moet teleurstellen en zeggen dat het buurt assortiment al uitverkocht is of wachten jullie er mee, of hoe gaan jullie dit dan doen? Of hebben jullie toch een X aantal pakketten bewaard voor de reguliere (voor)verkoop?
ik ben gisteren in de vernieuwde en uitgebreide winkel geweest van Vuurwerkland Steenbergen. Ze hebben de winkel erg mooi uitgebreid! Hier en daar moesten nog wat puntjes op de I gezet worden. Maar het ziet er nu al erg fraai uit!
En me foldertje heb ik ook reeds binnen!![]()
Ik vind je reactie niet echt fair, brian the freak.
Sommige mensen hebben de mogelijkheid om met een auto te gaan, maar andere mensen ook weer niet.
Kunnen hun ook niks aan doen.
Beetje aardiger mag wel.
Ik wil graag eerst de demo bezoeken, en daarna pas bestellen.
Alleen ben ik bang dat er tegen die tijd al aardig wat producten zijn uitverkocht!
Of valt dit ruze mee in het algemeen?
Dit is de eerste keer dat ik hier wil gaan bestellen dus ik heb geen flauw idee.
Maar vanaf nu ook vaste klant, top assortiment
Mvg
Gister de winkel voor het eerst open geweest.
Is het gezellig geweest Ramon?