Vuurwerkland Steenbergen

Bedankt voor het uitleggen allemaal!
This dus erg makkelijk, heb er zin in!

Volgende week woensdag gaat mijn bestelling de deur uit:D

Beste Freaks,

Zoals jullie weten openen wij a.s. zaterdag (27 November) weer voor het eerst dit seizoen onze showroom.

De showroom is totaal verbouwd en vernieuwd en ook de meeste nieuwe dummy's zullen al aanwezig zijn. De nieuwe folder wordt begin December in de regio verspreid, maar uiteraard is deze zaterdag ook al af te halen!

Dus heb je zin om langs te komen, of ben je toevallig in de buurt? Aarzel niet, de koffie staat klaar! :D

Wie weet tot zaterdag! :bye:

Beste Freaks,

Zoals jullie weten openen wij a.s. zaterdag (27 November) weer voor het eerst dit seizoen onze showroom.

De showroom is totaal verbouwd en vernieuwd en ook de meeste nieuwe dummy's zullen al aanwezig zijn. De nieuwe folder wordt begin December in de regio verspreid, maar uiteraard is deze zaterdag ook al af te halen!

Dus heb je zin om langs te komen, of ben je toevallig in de buurt? Aarzel niet, de koffie staat klaar! :D

Wie weet tot zaterdag! :bye:

Zeker te weten dat ik langskom. Wat heb ik lang op deze dag gewacht. De opening van deze winkel zorgt voor het ultieme sfeergevoel voor Oud en Nieuw. Dan te beseffen dat het de beste winkel is van 2009 en voor mij zeker ook dit jaar is. Topwinkel, topservice, super koffie:yes: geweldige dummy's. Hier geld uitgeven is zeker geen zonde maar getuigt van fantastische intelligentie:thumbsup:

Tot zaterdag!:handsup:

Stel je hebt al besteld en betaald maar wil er nog wat bij wat je ""vergeten"" was. Is dit mogelijk voor dezelfde korting of moet je dan een nieuwe bestelling doen?

Dat is een goede vraag? Nu las ik op het forum dat de Professional Rockets
zijn toegevoegd, maar ik had mijn bestelling al bij Steenbergen geplaatst.

Nu koop ik de Professional Rockets wel als ik mijn vuurwerk gaat ophalen.

Ik wil graag eerst de demo bezoeken, en daarna pas bestellen.
Alleen ben ik bang dat er tegen die tijd al aardig wat producten zijn uitverkocht!
Of valt dit ruze mee in het algemeen?

Dit is de eerste keer dat ik hier wil gaan bestellen dus ik heb geen flauw idee.
Maar vanaf nu ook vaste klant, top assortiment :)

Mvg

Is het nu zo dat jullie nu iedere klant meteen al moet teleurstellen en zeggen dat het buurt assortiment al uitverkocht is of wachten jullie er mee, of hoe gaan jullie dit dan doen? Of hebben jullie toch een X aantal pakketten bewaard voor de reguliere (voor)verkoop?

Ik vind je reactie niet echt fair, brian the freak.
Sommige mensen hebben de mogelijkheid om met een auto te gaan, maar andere mensen ook weer niet.
Kunnen hun ook niks aan doen ;).
Beetje aardiger mag wel.

Is het nu zo dat jullie nu iedere klant meteen al moet teleurstellen en zeggen dat het buurt assortiment al uitverkocht is of wachten jullie er mee, of hoe gaan jullie dit dan doen? Of hebben jullie toch een X aantal pakketten bewaard voor de reguliere (voor)verkoop?

Dit pakket zal echt echt echt uitverkocht zijn. Alternatief zou zou ik zeggen: China by Night/ Galaxy & Uranus pakket.

ik ben gisteren in de vernieuwde en uitgebreide winkel geweest van Vuurwerkland Steenbergen. Ze hebben de winkel erg mooi uitgebreid! Hier en daar moesten nog wat puntjes op de I gezet worden. Maar het ziet er nu al erg fraai uit!

En me foldertje heb ik ook reeds binnen! :)

ik ben gisteren in de vernieuwde en uitgebreide winkel geweest van Vuurwerkland Steenbergen. Ze hebben de winkel erg mooi uitgebreid! Hier en daar moesten nog wat puntjes op de I gezet worden. Maar het ziet er nu al erg fraai uit!

En me foldertje heb ik ook reeds binnen! :)

fotoooo?:D

Ik vind je reactie niet echt fair, brian the freak.
Sommige mensen hebben de mogelijkheid om met een auto te gaan, maar andere mensen ook weer niet.
Kunnen hun ook niks aan doen ;).
Beetje aardiger mag wel.

Hey, hij zegt dat hij moet rijden dus zal wel een auto hebben maar het niet waard vinden om zo ver te gaan rijden. iig no offence:wink:

Net nog even binnen geweest, werd mij verteld dat er nog een boel dummy's binnen moesten komen en er waren nog wat dingentjes verbouwd maar dat gaat zeker goedkomen !

Ik wil graag eerst de demo bezoeken, en daarna pas bestellen.
Alleen ben ik bang dat er tegen die tijd al aardig wat producten zijn uitverkocht!
Of valt dit ruze mee in het algemeen?

Dit is de eerste keer dat ik hier wil gaan bestellen dus ik heb geen flauw idee.
Maar vanaf nu ook vaste klant, top assortiment :)

Mvg

Bavaria,

Producten raken niet zo snel 1-2-3 uitverkocht, we gaan er vanuit dat het gehele assortiment ook na de demo nog te bestellen is! :D

Gister de winkel voor het eerst open geweest.
Is het gezellig geweest Ramon?

Zaterdag was een zeer geslaagde dag! Op een gegeven moment leek het wel een meeting, toppie! :D

Maandag t/m Zaterdag geopend!
www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Ik ga woensdag of donderdag bestellen.

Nu heb ik een vraag, ik wil mijn bestelling in de ochtend halen, maar laten we zeggen dat ik wat later ben door een file ofz? dat is dan toch niet erg ofwel?

Hey Ramon,

Kun je niet een paar leuke foto's van je winkel plaatsen, ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig naar je winkel en om alleen de winkel te bezichtigen is het net iets te ver rijden

Tot de 29e!!!!!!

PFR

Back
Bovenaan