Vuurwerkland Steenbergen

He Ramon, ik zag zojuist dat op de website ook de folder bekeken kon worden, alleen was hij nog niet beschikbaar. Wanneer komt deze folder online?

Aangezien ik niet in de buurt woon, hoop ik tijdens de Demo een folder te bemachtigen! Toch wel een leuk collectors item:rolleyes:

Nog 4 weken en 4 nachtjes tot de Demoshow! Ik kan niet wachten...:)

Groeten:bye:

27 November gaat onze showroom open, vanaf deze datum is de folder af te halen en is hij ook te bezichtigen op onze website!
Uiteraard wordt de folder tijdens de demo ook verspreid en is hij af te halen in de showroom! :D

movie

En deze niet te vergeten :)

Fantastische films van onze Jeroen. Dit jaar zal hij zelf niet meer in de winkel staan helaas. Maar ondertussen is het wel zo dat ik zijn plekje mag invullen, dus mochten jullie vragen hebben of een speciaal artikel willen (of op de foto met deze knappe jongen) dan kunnen jullie allemaal bij mij in de rij staan! :D

Nee zonder gein. Ik ben hartstikke blij dat Ramon mij de kans geeft om op de eerste twee verkoopdagen vuurwerk van de bovenste plak te verkopen in Steenbergen. Voor mij een tweede ervaring met vuurwerk verkopen; maar nu in een echte winkel!

Van het jaar twee keer in Steenbegen geweest. Vorig jaar was dat op 29 december toen om mijn bestelling op te halen. Dat was geen kleine bestelling: een bestelbusje vol! Daarna was het een avondje prijsuitreiking voor de beste vuurwerkwinkel 2009: terrecht gewonnen.

Kort samengevat is Vuurwerkland Steenbergen een winkel voor en door vuurwerkfreaks!

Kom maar langs dan gooien we je kofferbak vol met vuurwerk Marco, komt helemaal goed! Wanneer je nog wat geld over hebt: neem maar mee, in de winkel zal je altijd dingen zien die je moet hebben! :D (teminste, zo heb ik dat vorig jaar ervaren met de Crackling Venice van Wolff hehe).

China by Night ipv Buurtassortiment zo te zien, is mee te leven naar mijn mening als vervanger

Laatst bewerkt:
China By Night is ook een 6 x 19 schots assortiment, zie foto :

Top van Steenbergen om als het door gaat zo snel een waardige vervanger te vinden :)

Goeie zet om het assortiment uit te zetten met producten van Royal Fireworks. China by Night is net zo goed als het Buurtassortiment XXL maar heeft alleen wat andere effecten. Waardige vervanger dus.

bedankt ruben voor je positieve reactie over ons bedrijf ( we doen zoals jullie van ons gewend zijn ons best) daarnaast wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om vuurwerkland steenbergen welkom te heten als nieuwe klant van ons.
tis niet mis om een winkel als deze er als klant temogen verwelkomen.

mvg

team royalfireworks

Nou nou ik zie dat Ramon al weer een fantastische gebaar maakt tegenover de freaks door een mooi vergelijkbaar pakket in het assortiment op te nemen!

Leve Vuurwerkland Steenbergen

hoese

hoese

Sinds vandaag (16 november) is ook de officiele site van Vuurwerkland Steenbergen online voor de (niet freak-) consument. Op deze website staat geen informatie over de kortingsactie maar word gebruik gemaakt van gratis vuurwerk bij elke besteding.

Een speciale actie hier buiten om is de Sinterklaasactie. Dat houd in: wanneer je voor 5 december 2010 een bestelling inleverd bij Vuurwerkland Steenbergen je een gratis Flash Rocket ter waarde van €6,95 bij je bestelling krijgt. Deze pijl komt nog eens buiten de standaard gratis vuurwerk actie.

Bij een besteding tussen de 30 en de 50 euro krijg je een Amazing Cake ter waarde van €7,50 gratis.

Bij een besteding tussen de 50 en de 100 euro krijg je een Amazing Cake en Mega Thunder Rocket ter waarde van €15,00 gratis.

Bij een besteding tussen de 100 en de 150 euro krijg je een Maxxtreme 3 ter waarde van €29,95 gratis.

Bij een besteding tussen de 150 en de 200 euro krijg je een Festival of Colours ter waarde van €41,50 gratis.

Bij een besteding tussen de 200 en de 450 euro krijg je een The One ter waarde van €65,00 gratis.

Bij een besteding vanaf 450 euro krijg je al het voorgaande gratis vuurwerk ter waarde van €158.95 gratis!

gratisvuurwerk.jpg

Dus wanneer je niet blij bent met je kortingsactie en je juist gratis vuurwerk wilt (?) kan je vanaf vandaag gebruik maken van de normale website van Vuurwerkland Steenbergen.

http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Op vuurwerkland-steenbergen.nl staat in tegenstelling tot vuurwerklandfreaks.nl het Buurtassortiment nog wel vermeld ( en beschikbaar voor verkoop ) , is het niet zo dat deze ook daar uitverkocht is ?
Misschien iets wat over het hoofd gezien is bij het inrichten van de site.

Op vuurwerkland-steenbergen.nl staat in tegenstelling tot vuurwerklandfreaks.nl het Buurtassortiment nog wel vermeld ( en beschikbaar voor verkoop ) , is het niet zo dat deze ook daar uitverkocht is ?
Misschien iets wat over het hoofd gezien is bij het inrichten van de site.

Beste Thomaz,

Er staat niet voor niets bij, afbeelding kan afwijken. Waarschijnlijk worden deze vervangen door het Galaxy/Uranus pakket van Thor.

Groeten! :bye:

Back
Bovenaan