Vuurwerkland Steenbergen

Misschien een suggestie om dit jaar op de freaksite te gooien voor een mooi prijsje: de Thunderbrick van Lesli, of een omlabeling er van. Lijkt me een gaaf bakje, en als jullie die groot inkopen kan het ook een mooie prijs worden.

Opzich wel een leuke idd Daniel, ze hebben al wel redelijk wat knalcakes in het assortiment geloof ik, maar wie weet. En als we dan toch suggesties/tips aan het geven zijn. Van wat ik tot nu toe heb gezien dan van jullie leveranciers, heb ik vooral interesse in de Neon Maroon. :angel: :D

Sowieso zou ik wel een paar van de nieuwe compounds willen zien van Lesli op de freaksite! Zitten echt een paar hele mooie tussen.

Vuurwerkland-Steenbergen, 7-12-2019:

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Prachtige showroom zeg, bedankt voor de foto's Koning. Erg benieuwd hoe hij in het echt overkomt, tot de 28e!

Blijft een geweldige winkel dit, showroom ziet er ook dit jaar weer top uit. Bedankt koning.

Vanmiddag weer even langs geweest. Ze hebben de afhaalbalie aangepast, opgedeeld in meerdere gedeelten. Schavotten staat er nu. Veel handiger vind ik!

20191221_152530.jpg

20191221_152544.jpg

Net bestelling opgehaald. Kwam rond 06.40 aan en stond 07.00 weer bij de auto. Bestelling was in orde. Wachten was prima. Koffie apparaat en lekkere chocolade kruidnoten.

Vuurwerkland steenbergen bedankt en tot volgend jaar!

Vond het dit jaar zwaar tegenvallen bij vuurwerkland steenbergen. Beetje chaotisch, niet alles binnen. Maandag weer terug. Ook enorm druk waardoor je 1.5 tot 2 uur moest wachten op je bestelling.

Wel apart dat het na al die jaren nog steeds zo chaotisch kan worden met uren wachttijd. Natuurlijk heb je met aanlevering het niet 100% zelf in de hand.

Ik was er zelf omstreeks 07:30 uur en stond na 20 min weer buiten.
Het was toen nog vrij rustig tot een mannetje of 15/20

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan