Madness1988
VWC lid
@Madness1988
Wel een beetje jammer om te horen. Toen ik vorig jaar door een fout van Steenbergen enkele cakes teveel meekreeg wisten ze de camerabeelden direct te vinden. Daarnaast werd er ook direct verteld via de mail+voicemail dat ik of de cakes kon terugbrengen/betalen. Anders werd er een incassobureau ingeschakeld. Ik vond de gang van zaken toen erg onprofessioneel en had dat niet verwacht van een zaak als deze. Het is tenslotte hun fout en niet de mijne.
Maar ik als 'freak' kon zien dat het niet goed was gegaan met nachecken etc... Gewoon erg onprofessioneel voor die paar tientjes om de schuld in de klanten zijn schoenen te schuiven.
Verder ben ik wel zeer positief over deze winkel hoor. Kom er graag, en kijk weer uit naar de freakactie!
Het is dan wel 'raar' dat ze dan wel mensen terug kunnen vinden en er alles aan doen om het weer recht te trekken, en zoals bij mij het teveel moeite/niet mogelijk is....
Maar we wachten het af.
Tevens ben ik ook tevreden over de rest van de bestellingen en producten, dit is helaas een misser zo.