Vuurwerkland Steenbergen

@Madness1988

Wel een beetje jammer om te horen. Toen ik vorig jaar door een fout van Steenbergen enkele cakes teveel meekreeg wisten ze de camerabeelden direct te vinden. Daarnaast werd er ook direct verteld via de mail+voicemail dat ik of de cakes kon terugbrengen/betalen. Anders werd er een incassobureau ingeschakeld. Ik vond de gang van zaken toen erg onprofessioneel en had dat niet verwacht van een zaak als deze. Het is tenslotte hun fout en niet de mijne.

Maar ik als 'freak' kon zien dat het niet goed was gegaan met nachecken etc... Gewoon erg onprofessioneel voor die paar tientjes om de schuld in de klanten zijn schoenen te schuiven.

Verder ben ik wel zeer positief over deze winkel hoor. Kom er graag, en kijk weer uit naar de freakactie!

Het is dan wel 'raar' dat ze dan wel mensen terug kunnen vinden en er alles aan doen om het weer recht te trekken, en zoals bij mij het teveel moeite/niet mogelijk is....
Maar we wachten het af.

Tevens ben ik ook tevreden over de rest van de bestellingen en producten, dit is helaas een misser zo.

@Madness1988

Wel een beetje jammer om te horen. Toen ik vorig jaar door een fout van Steenbergen enkele cakes teveel meekreeg wisten ze de camerabeelden direct te vinden. Daarnaast werd er ook direct verteld via de mail+voicemail dat ik of de cakes kon terugbrengen/betalen. Anders werd er een incassobureau ingeschakeld. Ik vond de gang van zaken toen erg onprofessioneel en had dat niet verwacht van een zaak als deze. Het is tenslotte hun fout en niet de mijne.

Maar ik als 'freak' kon zien dat het niet goed was gegaan met nachecken etc... Gewoon erg onprofessioneel voor die paar tientjes om de schuld in de klanten zijn schoenen te schuiven.

Verder ben ik wel zeer positief over deze winkel hoor. Kom er graag, en kijk weer uit naar de freakactie!

Oei das wel erg aggressief. Ik heb hier zelf ook al eens eerder met een bestelling gestaan die ik niet zelf in één keer kon dragen en mijn spullen op de balie laten staan. Iedereen kon het in principe meenemen en andere bestellingen werden er vlak naast gezet, dat is wel een verbeterpuntje. Bij de 2e keer lopen was er iemand van de winkel dan wel weer zo vriendelijk om het samen te dragen naar de auto. Het was toen niet druk in de winkel.

Het is natuurlijk ook mijn eigen schuld om het alleen op te halen, maar door de afhaalbalie af te bakenen met schotjes en wellicht belangrijker, continu iemand (floor manager) achter de balie die de boel in de gaten houdt zou al een stuk schelen.

Vorig jaar was dat eind januari, dat zal vast weer rond deze tijd zijn. Ik ben erg benieuwd naar de prijzen dan! Top zaak en top service van te voren gehad.

Nou die is in verre wegen niet te vergelijken met de Garden Party 1 hoor. Het tempo is heel anders, de effecten zijn anders, effectgrootte lijkt mij ook niet zo consequent. Het enige wat wel overeenkomt is het aantal schoten.

Neemt niet weg dat het geen verkeerd product is hoor, hij bouwt wel erg lekker op!

Nou die is in verre wegen niet te vergelijken met de Garden Party 1 hoor. Het tempo is heel anders, de effecten zijn anders, effectgrootte lijkt mij ook niet zo consequent. Het enige wat wel overeenkomt is het aantal schoten.

Neemt niet weg dat het geen verkeerd product is hoor, hij bouwt wel erg lekker op!

Hier moet ik je wel gelijk in geven. De effectgrootte is wisselvallig. Maar verder is het tempo wel ongeveer gelijk, effecten hoeven toch ook niet gelijk te zijn om een alternatief voor te stellen? Is gewoon een 30mm 150sh mixed blokje voor een mooie prijs ( €110,- in de outlet nu ) dus in mijn ogen een redelijk alternatief. Al zal mijn 1e keus 100% de Garden Party 1 zijn ( is net een niveau hoger ).

Back
Bovenaan