Inderdaad zeg! Het is precies zoals MichelAngelo zegt! Ik vind het jammer dat er mensen zijn die zo kunnen zeuren en klagen zeg.
@ Jemo, waarom moet Ramon toelichten hoe de problemen zijn ontstaan? Dat weet toch iedereen? Dat is toch meerdere malen verteld in dit topic? Zelfs door personeel en mensen die nauw bij het bedrijf staan. Lees het nog maar eens goed door! Reactie van Ramon zal niet meer of minder inhouden dan alles wat hier al is vermeld.
Ik had liever gehad dat de mensen eens wat dankbaarder zijn geweest voor de fantastische kortingen die Ramon jullie allemaal heeft gegeven op vrijwel alle topartikelen die er in Nederland te koop zijn.
En wat nou als je 2 uurtjes moet wachten? Dat is voor een freak toch geen probleem? Wat als ik hier op het forum nou eens de vraag stel: "Hoeveel uur zou jij per jaar in een vuurwerkwinkel willen spenderen?" Wedden dat de meeste mensen als antwoord meer dan 5 uur aangeven! En dan nog een berg korting krijgen ook! Ik vind het erger voor de gewone consumenten die er hun vuurwerk er hebben gehaald, want voor hun is het niet zo opwindend om in een winkel te staan wachten voor 50 euro vuurwerk wat ze besteld hebben.
Ik zou persoonlijk ook geen zin hebben om te reageren als ik in Ramon zijn schoenen zou staan. Je doet je uiterste best om de Freaks te pleasen door hoge kortingen te geven op het HELE assortiment. Zelfs nog een aantal Freakonly artikelen en toegang tot een outlet! En het enige wat je er voor terug krijgt is een berg kritiek en gezeur. Maar een paar enkele bedanken de winkel en Ramon voor de kortingen.
Er zou wel eens wat meer respect getoond mogen worden aan de winkeliers. Het zijn ook maar gewoon mensen en geen robots. Ik kan mij hier zo kwaad om maken!
Als een café overvol is sta je ook iets langer te wachten aan de bar dan 5 minuten... En al helemaal als je 20 verschillende drankjes moet hebben.
Gegroet en prettig weekend
Zeer netjes verwoord Rembo! Ik ben het echt volkomen met je eens.
Kijk, ik snap ook wel dat wachten niet leuk is. Maar het gaat niet sneller. Stel jij was Ramon, hoe zou jij het vinden al die kritiek? (Niet al de kritiek is slecht hoor begrijp me niet verkeerd, opbouwende beargumenteerde kritiek is altijd nuttig.) Mensen die serieus 5-6 uur hebben gewacht, OK, dat is best wel erg, en jammer dat het zo gegaan is. Maar zoals Rembo hierboven al zegt het zijn MENSEN en geen robots! Die mensen hebben de drukste dagen van het jaar en zijn aan het eind van de dag ook compleet uitgeput. Tja, hoe zou je zelf zijn, de mens kan nou eenmaal niet werken werken werken zonder moe te worden.
Er is duidelijk wat misgegaan tijdens de verkoopdagen, zoals ik het hier lees. De wachttijden bij sommige mensen zijn absurd lang. Heel erg spijtig, maar een aantal reacties hier zijn toch wel een beetje té. Ik ben er heilig van overtuigd dat Ramon (en Vuurwerkland-Steenbergen in zijn geheel) een enorme passie hebben voor het vuurwerk. Je hebt ook nog de winkeltjes die het enkel voor de winst verkopen, zonder enige passie. Ramon heeft geweldige kortingen gegeven voor de freaks en tja, dan haal je jezelf meer klanten op de hals.
Dat de wachttijden vervolgens extreem lang worden is nogmaals bijzonder spijtig, maar begrijpelijk. En zeg zelf, voor 35% korting op het hele assortiment zou je vooraf best wat uurtjes overhebben. Tenzij je enorme haast hebt natuurlijk, maar dat terzijde. Vuurwerkland Steenbergen hoopt natuurlijk zelf ook dat alles zo plezierig en soepel mogelijk verloopt maar het is helaas soms niet anders. Tips geven is dan wél op zijn plaats, maar een afbrandende reactie met eventuele drogredenen (voor degenen die niet weten wat dat zijn: foute argumentaties) vind ik persoonlijk not done. Nogmaals, Vuurwerkland Steenbergen heeft daadwerkelijk passie voor de freaks.
Dit zou ik bij een zaak als Vuurwerk Orthen overigens precies zo zeggen. Zowel Ramon als Marchel hebben echt een geweldige passie voor vuurwerk en ons freaks. Beetje dankbaarheid is dan wel op zijn plek! Goed dan, moraal van het verhaal is in mijn ogen gewoon dat de mensen die nu lekker hebben lopen klagen (zonder opbouwende kritiek) dit jaar maar eens beter nadenken voor ze weer wat neerzetten. Tuurlijk, je mag je beklag best doen, maar brand niet iemand af en onderbouw je mening(en).
Vuurwerkland Steenbergen ik wens jullie alvast veel succes met de voorbereidingen voor hopelijk een geslaagd 2011-2012 vuurwerkseizoen.