Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heel erg teleur gesteld in de vato loco compound, zou puur een ander label zijn maar wel het zelfde product waar dus totaal niks van waar was. Het was serieus de black caiman van lesli vuurwerk maar dan in een vato loco doos en die black caiman is super eentonig. Geef dan gvd m'n geld gewoon terug of overleg eerst een ander artikel.
mag hopen dat ze er niet van afwisten, voel mij genaaid met die box.
Ik wilde vandaag nog een bestelling plaatsen bij vwl, ze hebben een leuke black friday actie waarbij je 40% “gratis” kunt bestellen, maar ik zie daar helemaal geen optie om de extra artikelen te bestellen? Iemand anders ook last van? Zou zonde zijn
Dit staat er
Bestel je gewenste artikelen op onze webshop door ze toe te voegen aan je winkelmandje.
Kijk in je winkelmandje, je ziet hier het door jou opgebouwde budget waarvoor je gratis artikelen mag uitzoeken (megadeals zijn uitgesloten van gratis vuurwerk).
Druk op de knop 'Selecteer gratis artikelen'.
Kies je gratis artikelen uit. Bovenaan de selecteer pagina zie je het beschikbare keuze bedrag staan.
Artikelen voeg je toe met de groene cadeau-knop. (verwijderen kan weer met de rode knop)
Je moet helemaal naar beneden scrollen in je winkelwagen, echter zijn er maar 2 paginas met 'gratis' artikelen.