Vuurwerkland-steenbergen

Ze zijn idd al een tijdje online. Had een bestelling doorgeschoven en twee nieuwe geplaatst. Maar idd op e-mails vooralsnog geen antwoord.

Weet ik heb al 4 bestellingen

Alleen wordt er nergens op gereageerd.
De communicatie is heel slecht en dat zijn we niet gewend van ze.

Ik ervaar dit net zo... ronduit vervelend en ook slecht.

Mocht het echt te druk zijn om te reageren ze dan een auto reply aan of een verklaring op de website. Ik kan hier heel erg slecht tegen.

Ik heb hier dit jaar bewust niet meer besteld. Geen communicatie en bij annulering houden ze percentage van besteld bedrag in...lekker het risico van ondernemerschap door factureren aan de consument..

Dat was mijn voornemen ook. Toch maar een bestelling gedaan en hopelijk verloopt afhalen zonder problemen.

Hebben jullie al geprobeerd te bellen? Als je dat bedrijf (houtzagerij dacht ik) van ze belt krijg je vanzelf echt wel iemand aan de lijn die over het vuurwerk gaat.
Nieuwe 2022 afhaalbonnen zijn tijdje geleden ook allemaal verstuurd dus ze zijn er wél mee bezig.

Ik heb ook gewoon bevestiging gehad van bestelling en ik dacht ook het door mij gekozen afhaalblok. Maar goed mogelijk dat ze op gerichte mails die geen bestellingen zijn niet reageren. Eens met de autoreply als het te druk mocht blijken te zijn...Met andere bedrijven heb ik een veel beter contact.

Hebben jullie al geprobeerd te bellen? Als je dat bedrijf (houtzagerij dacht ik) van ze belt krijg je vanzelf echt wel iemand aan de lijn die over het vuurwerk gaat.
Nieuwe 2022 afhaalbonnen zijn tijdje geleden ook allemaal verstuurd dus ze zijn er wél mee bezig.

Heb die nieuwe bon oprecht niet ontvangen. Wel twee nieuwe bestellingen dit jaar geplaatst. Ook eerder al een keer gebeld toen was er niemand beschikbaar voor vuurwerkvragen. Deze week nog maar eens proberen dan.

Heb die nieuwe bon oprecht niet ontvangen. Wel twee nieuwe bestellingen dit jaar geplaatst. Ook eerder al een keer gebeld toen was er niemand beschikbaar voor vuurwerkvragen. Deze week nog maar eens proberen dan.

En als je inlogt op de website? Is daar je oude bestelling al wel aangepast naar dit jaar? Bij mij staan ze allemaal op 2022.

Via Ramon gehoord dat samenvoegen van bestellingen naar alle waarschijnlijkheid aanstaande week gaat gebeuren.

Ben benieuwd met het afhalen. Heb er alle vertrouwen in!

Tot nu toe is alles goed geregeld. Leuke site , redelijke prijzen.

Alleen hoop ik wel dat het afhalen dit jaar beter geregeld is want de laatste keer dat ik daar was was het echt 1 groot drama. We gaan het zien.

Hier zijn alle orders samengevoegd. Nu naar de 29ste toeleven! Wij hebben de ophaaltijd 06:15 - 06:45. Voor de andere aanwezige, tot dan! :thumbup:

Ik ook dezelfde tijd, tot dan!

Heel erg tevreden met Steenbergen. Vorige keer in 2019 was inderdaad drama, maar dat kan de beste overkomen.

Ik moet om 09.00 ophalen. Hopelijk is het dan niet zo chaotisch..nog even afwachten, maar heb er sowieso zin an!

Vandaag netjes mail ontvangen met de melding dat mijn 3 orders zijn samengevoegd. Moet van ver komen en ook nog bij een andere winkel op de 29e vuurwerk afhalen dus ik zal pas rond 10:30 in Steenbergen zijn. Zin an, aftellen tot de 29e:bonk:

Back
Bovenaan