Vuurwerkland Outlet Groningen

Ben hier vanmiddag voor het eerst geweest. Je wordt warm ontvangen met een drankje en kan rustig rondkijken. Scherpe aanbiedingen en leuk personeel, top zaak dus! Kan niet wachten tot ik het spul mag halen :D

Ja ik heb het ook erg goed naar mijn zin gehad. Leuk kijkje in de bunkers. Nog wat interessante dingen gehoord voor het komende jaar. En ondanks dat ik mijn bestelling pas s middags ga ophalen ga ik toch om 12 uur even heen.

Al met al: topzaak!

ook ik ben ff langs geweest met mijn broertje. Buurman ook ff de outlet laten zien en zijn zoontje ook ff de bunker in. leukste vond ik nog dat buurman achteraf zegt deze prijzen zijn net als duitsland, volgend jaar maar ff met elkaar lappen en dan bij outlet vuurwerk halen hehehehehe. 29 ste 0.00 staan we er weer om de bestelling op te halen!!

Hallo Vuurwerkland Outlet,

Ik had een vraag over de producten van ShowTime.
Deze worden nu verkocht per karton. Gaan jullie deze ook nog per stuk verkopen?

Hallo Vuurwerkland Outlet,

Ik had een vraag over de producten van ShowTime.
Deze worden nu verkocht per karton. Gaan jullie deze ook nog per stuk verkopen?

Ik hoop van wel :p
Zou wel een aantal van die mine golden wave king cracklings willen hebben, 1 karton (36 stuks) is weer te veel :p

Heeft iemand misschien een lijst met prijzen van de losse verkoop? Of zijn de prijzen in de losse verkoop nu t zelfde als op de site?

Ben erg blij met mn bestelling alles netjes geleverd enige puntje is dat ik ruim 1,5 uur heb moeten wachten. Dit mag de pret niet drukken en kreeg een lekker bakkie koffie. Tot volgend jaar!!

S 'morgens rond 9 uur was het lekker rustig. Hoorde idd van iemand van het forum dat het s'middags flink druk was !

Iig succes mannen !!!

S 'morgens rond 9 uur was het lekker rustig. Hoorde idd van iemand van het forum dat het s'middags flink druk was !

Iig succes mannen !!!

Schijnt 's middags echt gekte geweest te zijn. Toen ik er rond kwart over vier was stonden de mannen uit te puffen van de drukte :P nog even een praatje gemaakt met Lars en toen richting huis.

Rond een uur of 12 stonden de mensen haast buiten te wachten in de rij, heb ook een uur mogen wachten, maar daarmee wel even honderden euro's mee bespaard, dus was het wachten meer dan waard!

Back
Bovenaan