Vuurwerkland Outlet Groningen

Rond een uur of 12 stonden de mensen haast buiten te wachten in de rij, heb ook een uur mogen wachten, maar daarmee wel even honderden euro's mee bespaard, dus was het wachten meer dan waard!

Hoe laat ben jij dan weggegaan met je vuurwerk? Ik heb je misschien gezien.

Rond 16:00 uur was ik er en hoefde maar 10 minuten te wachten. Massive was er inderdaad te weinig ,maar super opgelost. Top zaak.

Kan we wel vaag iets herinneren, was iemand met een grote bestelling die maar met dozen bleef sjouwen haha

Was er de 29e om 12:15. We waren echt nét voor de drukte aan *lucky me* vervolgens na het afgeven van m'n lijst duurde het drie kwartier :bonk: bleken ze te zijn vergeten dat een deel van mijn bestelling er ook nog bij moest... Toen ik hen hierop wees werd dit wel snel opgelost. De heren en dame(s?) werkten wel goed door dus niks te klagen. Volgend jaar weer!

Was er vannacht tussen 12 en half 1 toen was het ontzettend druk, maar gelijk na half 1 was het gelijk rustig, nog ff staan praten met een beste lange gozer ook van het forum denk ik hij had er iig verstand van:p en nog even met Luc gepraat en met andere forumleden het was iig gezellig! Sowieso tot volgend jaar.

gister mn bestelling opgehaald moest ff wachten op mijn karton falling leaves maar ik heb hem.
vandaag de doos opengemaakt en was zeer verbaasd over de inhoud...brocade waterfall ipv falling leaves..
zijn er meer mensen die dat hebben?????

gister mn bestelling opgehaald moest ff wachten op mijn karton falling leaves maar ik heb hem.
vandaag de doos opengemaakt en was zeer verbaasd over de inhoud...brocade waterfall ipv falling leaves..

Ik had de raptop besteld en kwam erachter dat het de razor was. Achja, ik heb het laten zitten..

Iedereen de beste wensen voor 2016!! :D

Wij hebben een geweldig Oud en Nieuw gehad! :wink:

Vandaag is de winkel weer omgebouwd en daarmee is het seizoen 2015/2016 afgesloten.

In de komende maanden zullen we bezig gaan dingen te verbeteren o.a. aan de website.

We zullen zeker terug komen met een vroege freakactie en een normale freakactie! Wanneer? Dat weten we nog niet precies! :wink:

Iedereen de beste wensen voor 2016!! :D

Wij hebben een geweldig Oud en Nieuw gehad! :wink:

Vandaag is de winkel weer omgebouwd en daarmee is het seizoen 2015/2016 afgesloten.

In de komende maanden zullen we bezig gaan dingen te verbeteren o.a. aan de website.

We zullen zeker terug komen met een vroege freakactie en een normale freakactie! Wanneer? Dat weten we nog niet precies! :wink:

Dank, jullie ook de beste wensen!
Vuurwerk was weer top, ik kijk uit naar de aankomende freakactie :D

Was ondanks het rondrennen op de 29e weer geweldig om alle freaks te helpen dit jaar! Tot bij de Trophy en anders bij de winkel!

Zo ik heb nog wat foto's van de bunker en de winkel in de nacht maandag - dinsdag 00.00

6o1mav.jpg

nvpr94.jpg

rwnus0.jpg

w7ldzp.jpg

Lege dozuuuhh

9igx1l.jpg

Deel van de nachtbiedingen.

Dit is wel heel apart! Foutje van de Chinees denk ik!

Back
Bovenaan