Vuurwerkkanjer.nl Fleringen

Vuurwerkkanjer heeft dit jaar 3 topcollecties in het assortiment.
Bonfireworks, Marijn Vuurwerk en Dynasty.

Later op de dag komen we met een speciale actie voor leden van Vuurwerkcrew met een aanzienlijke korting op de collectie die er dit jaar uit gaat:
De Pyroprofs/Explosion.

Hou onze website daarom goed in de gaten

Vuurwerkkanjer biedt leden van Vuurwerkcrew de mogelijkheid om bepaalde artikelen uit de Pyroprofs collectie (omlabeling Proline) te kopen met 40% korting.!!
Voor info over deze korting kan je mailen met Vuurwerkkanjer.

[email protected]

Nou dat is fijn heb net alle bestellingen rond, toen kreeg ik gisteren deze mail.

Vuurwerkkanjer geeft 30% korting op de complete Xplosion en Pyroprof lijn.

http://www.vuurwerkkanjer.nl/default.asp?lg=0&gr=1003&act=l1

Ik kreeg die mail ook Jesse, veel te laat. Ik ga nu echt de lijsten niet nog een keer op de kop zetten. De webwinkel ging ook al gruwelijk laat open.
Het is natuurlijk een leuke korting, maar volgend jaar hoop ik dat ze met alles wat eerder zijn.

Als je een paar posts boven je kijkt zie je al de Moontan het ook al over een korting heeft op 13 december. En wel een korting van 40% :D
Dus dan kun je wel balen, maar goed de topics in de gaten houden is ook een kunst...helaas heb je nu al wel besteld, maar goed...niets aan te doen toch ? :p

Klopt Bassie, sinds het bericht van Moontan op de 13e heb ik ook dagelijks dit topic in de gaten gehouden om te zien wat de actie zou zijn, maar de actie werd pas bekend op de 20e :sad:

Nogmaals, het is een uitstekende actie en ik geloof van harte dat de Vuurwerkkanjer een topzaak is met prachtige collecties, alleen zijn ze voor mij net ff te laat met alles.

Even over dit jaar..
Na een mailtje te hebben gestuurd kan ik jullie het volgende melden:

- De webshop komt uiterlijk begin December online.
- Vuurwerkkanjer te Fleringen beschikt nog over voldoende Hoogmoed en Binkies voor de liefhebbers in de regio.

Gr

Heb daar 3 jaar geleden besteld omdat ze toen Marijn verkochten. Arjan is een geschikte kerel, je kunt er goed zaken doen daar.

Smashbox met 20% korting besteld. Hebben een actie momenteel, staan leuke cakeboxen op, rest zal nog aangevuld worden gok ik.

Ik heb er net een bestelling gedaan nadat ik zag dat de prijzen toch wel goed zijn. Ze bestaan 10 jaar en iedereen krijgt 20% korting. Maar je ziet de korting pas als je een product toevoegt aan de Winkelwagen.

(Qua de bestelling zelf: 3 verschillende voordeelpakket (1,3,4), Brazilian Box, Spectacle-100, Garden party 1, Smash Box, enkele losse cakes en de Kung Fu 3x :D. Goeie dingen gehoord en gelezen over Pangu... we zullen zien!)

Hier vanmorgen geweest rond 10 uur. Direct aan de beurt. Bestelling werd zelfs voor me naar de auto gedragen door een paar jonge knapen. Volgend jaar zekers weer.....

Het was even een stukje sturen maar meer dan de moeite waard. Deze winkel is een hele dikke aanrader. Goede service of beter gezegd gastvrijheid. Ordelijk,netjes,snel en bovenal vriendelijk personeel. Tot volgend jaar kom hier zeker weer terug! O ja nog bedankt voor de koffie!

Wou nog even terugkoppelen over mijn ervaring met VuurwerkKanjer.

Was zeker goed te noemen. Tijdens het bestellen had ik vorig jaar enkele vragen en die werden vrijwel direct beantwoord via de mail. Op de dag van het ophalen ben ik ook erg goed geholpen en werden ook mijn producten in de auto gezet door een paar jonge jochies (net zoals bij kglfrts). Hierna nog even na gekletst, lekker kop koffie gehad en naar huis gebaand.

Mits de prijzen in orde zijn kom ik hier zeker dit jaar weer terug!

Back
Bovenaan