Vuurwerkkanjer.nl Fleringen

Blijft èèn van de topwinkels qua assortiment en prijzen in de regio Twente. Assortiment en service dikke top, schouderklopje voor chef inkoop daar :p

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest voor een hele gunstig geprijsde Brasilian Box. Die was 59,95 volgens mij. Leuke winkel met vriendelijk personeel, is eigenlijk gewoon een loods naast een woonhuis. Maar wel sfeervol.

Hier voor 't eerst geweest gisteren. Wat een toffe winkel! Leuk ingerichte schuur, knus aangekleed en even gesproken met Arjan. Mooie deals gekocht online en ter plaatse nog ff wat bijbesteld. Grote kans dat we hier vaker gaan komen!

Voor mij ook het eerste bezoek aan deze zaak.
Leuk aangekleed en een serieus uitgebreid assortiment. Vriendelijke mensen ook in de zaak.

Ik kwam met name voor de Magnum-artikelen en daar ging het "mis".
Had ze via Magnum besteld met deze zaak als afhaalpunt. Later bleek, dat Magnum allang geen voorraad meer had (Cairo, Warlord, etc).
Na een babbel met de vermoedelijke eigenaar (Arjan?) is het meer dan netjes opgelost, want zoals hij zelf zei: "iedere klant moet hier tevreden de deur uitlopen" :thumbup:
Bovendien kon hij er weinig aan doen, Magnum had de artikelen in het POS systeem veel eerder op uitverkocht moeten zetten..
Paar mooie vervangers meegekregen, waaronder de topper v/d avond (Pangu Colorful City).

Hier volgend jaar zeker weer een kijkje nemen :)

Gisteren wederom Kanjer bezocht en dat was weer uitstekend geregeld. We kwamen op een rustig moment, daardoor wederom even gesproken met Arjan en een mooie deal kunnen scoren. Toffe tent waarbij alles netjes voor elkaar is en een mooie ruime opzet. Bedankt weer!

Back
Bovenaan