Jupilerfreak
Banned
Had ik ook gelezen ja.
Hahahahahahaha.

Hahahahahahaha.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hehe dat was dus duidelijk Almere Muziekwijk .. Wat een mafkees. Een schande voor ons liefhebbers. Goed dat ie opgesloten zit![]()
Maar verder gaan er ook kamervragen komen..... Kortom ze gaan weer proberen de illegale handel beter aan te pakken....misschien dat het weer wat moeilijker word voor iedereen die illegaal vuurwerk heeft en afsteekt?![]()
Kan heel goed ja...
Vind het tot nu toe nog meevalle maar de na de reclame beelden beloven niet veel goeds....![]()
Ben benieuwd naar de rest![]()
eej maar geef toe dat zijn voor ons freaks opzich leipe beelden, MAAR...
![]()
Maar je merkt in de wandelgangen dat het schieten van shells door amateurs steeds populairder wordt. Hoe kunnen we dit in godsnaam tegenhouden?
![]()
![]()
Wat hij ook verkeerd heeft gedaan ik vind niet dat hij het zo verdiend heeft om zo besmeurd te worden.
Net of iedereen keiheilig is en nog nooit een salute op de grond heeft afgestoken tenminste dat maak je mij niet wijs!![]()
Verder ook iedereen z,n reacties van '' van mij mag hij levenslang vastzitten '' waren wel heel toevallig (de meeste dan) klant van die gast in 2005 en dan nu een beetje gaan snitchen en met de andere mee***len!
Ik keur het niet goed wat hij gedaan heeft in die movie maar dat schijnheilige van de meeste hier moest ik effe op reageren![]()
Laat het duidelijk zijn dat deze persoon zeer onverantwoordelijk omgaat met vuurwerk en dat dit op TV komt heeft direct impact op de "echte" liefhebbers van vuurwerk. De argeloze kijker zal jou als liefhebber al snel over dezelfde kam scheren als dit heerschap.Net of iedereen keiheilig is en nog nooit een salute op de grond heeft afgestoken tenminste dat maak je mij niet wijs!![]()