Vuurwerkdumper Zutphen

Ik wilde in eerste instantie meer lijnen gaan voeren maar denk toch dat het beter is om nu in m'n eerste jaar het hier bij te laten. Ik heb op deze sites een aantal verhalen gelezen van andere winkels waar het volledig uit de hand is gelopen en dat is het laatste wat ik wil.
Misschien komen er nog wat nieuwe cakes van Royal bij maar dat beslis ik pas als ik ze gezien heb, en zal deze ook pas op de actiesite zetten op het moment dat ik ze geleverd heb gekregen.
Als alles goed gaat zal de actiesite 15 november online gaan met katan en showtime. De kortingen zullen 35/40% bedragen zonder minimaal bestel bedrag.
Zal niet voor alle produkten zo zijn maar als de importeur er geen problemen mee heeft zal ik het zeker doen.
Klinkt goed! Met dergelijke kortingen zonder minimum besteding zul je vast wat meer klanten trekken, maar dan moet je er uiteraard wel toppers tussen hebben zitten, anders bouw je niets op. Wat betreft de mogelijke uitbreiding van het assortiment met royal producten zou ik zeggen kijk eens rond op internet. Alle producten van royal zijn volgens mij duidelijk op film te vinden. Ik heb er in ieder geval al veel gezien en die gaan dit jaar zeker in mijn showtje terecht komen. Dergelijke cakes zullen geen enkel assortiment misstaan als je het mij vraagt en als ik rondkijk op het forum zijn velen dat met me eens. Veel succes in ieder geval, en wellicht tot ziens!

Wel een leuke manier om eerst meer aandacht te krijgen met een soort belofte, om vervolgens alleen katan En deel showtime te gaan verkopen. Ontzettend jammer.

Zo, zaterdag naar de demo van Katan geweest, al met al vond ik er leuke produkten tussen zitten, de meeste items waren zeer leuk geprijsd, maar voor de gewone consument zaten er zeker ook leuke produkten tussen.
Ik zal in onze winkel zeker alle nieuwe produkten van hun gaan voeren met tijdens de voorverkoop ook een tiental cakes uit de showtime collectie.

Ik wilde in eerste instantie meer lijnen gaan voeren maar denk toch dat het beter is om nu in m'n eerste jaar het hier bij te laten. Ik heb op deze sites een aantal verhalen gelezen van andere winkels waar het volledig uit de hand is gelopen en dat is het laatste wat ik wil.
Misschien komen er nog wat nieuwe cakes van Royal bij maar dat beslis ik pas als ik ze gezien heb, en zal deze ook pas op de actiesite zetten op het moment dat ik ze geleverd heb gekregen.
Als alles goed gaat zal de actiesite 15 november online gaan met katan en showtime. De kortingen zullen 35/40% bedragen zonder minimaal bestel bedrag.
Zal niet voor alle produkten zo zijn maar als de importeur er geen problemen mee heeft zal ik het zeker doen.

Welke topics heeft u gelezen dan? Als je een goed georganiseerd plan hebt, en met de ervaringen die je hier leest wat doet kom je een heel eind :D

Weet dat er showtime/royal/katan/en misschien nog 2 freak favorieten tegen scherpe prijzen komen
Waarom zou je niet even wachten, je mag het toch pas het eind van het jaar ophalen en op=op akties zijn bijna allemaal oude voorraad of verkoop techniek.

Wat is er mis met oude voorraden, zitten echt juweeltjes tussen.

Niks
Wat ik ermee bedoelde is waaom zou je nu alles al kopen terwijl er nog genoeg winkels online gaan en daar hoef je waarschijnlijk geen kartons te halen maar krijg je wel leuke kortingen.
En als dat ene juweeltje goedkoop aangeboden wordt snap ik ook wel dat je die niet kunt laten staan
maar goed nu weer on-:cool:topic

Hallo Mensen,

Hierbij de actieshop 2011.
Op de shop staat nu Katan, showtime en de Dragon Line van Breeschoten.
Zeer waarschijnlijk komt er nog het een en ander van Bonfire en Royal bij op met leuke kortingen.
Als je nu zou bestellen en later nog iets wilt bijbestellen dan worden de orders gecombineerd.
Met enige regelmaat zou het kunnen zijn dat artikelen niet op voorraad zijn, de reden hiervan is dat als iets bij ons niet op voorraad is wij dit eerst weer gaan bestellen en als het dan weer geleverd is weer online zetten. Wij proberen op deze manier 100% uit te leveren.
Voor kartonprijzen kun je een pm doen.

www.onlinevuurwerkkopen.nl/actieshop

Vuurwerkdumper

kijk dit zijn tenminste leuke akties
geen min [misschien €20]
geen karton en toch tot 35-40% korting
kamuro finale €35

Back
Bovenaan