Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Goedemorgen allenmaal,

Hierbij nog even de kaart van waar de product demonstratie gehouden wordt.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=...code_result&ct=title&resnum=1&ved=0CBYQ8gEwAA

Aan de kant van de weg zullen we wel kenbaar maken zodat je van de hoofd weg kan zien waar je moet zijn, voor diegenen die niet bekend zijn met de omgeving.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen en alles loopt voorspoedig.

Tot ziens op de 25ste, Aanvang rond 20:00 uur op locatie.

Demo zal beginnen zodra het donker is +- 20:45 - 21:00 uur.

Fijne zondag verder,

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk wij gaan met redelijk wat mensen samen. Zit leuk verhaal achter. Hebben elkaar ontmoet bij orthen meeting hij heeft me toen van het station afgehaald dus ze komen eerst bij mij thuis en dan met zn allen naar de demo:D heb er zin word vast gezellig:D

Volgende week zaterdag is het dan zover, de demo van de nieuwe producten van Royal Fireworks.
Maandenlang heeft men de spanning opgevoerd en vaak op humoristische wijze de nieuwe producten aangekondigd.
Volgende week komt er een einde aan die spanning en gaan we het live meemaken.
Ik heb er wel een goed gevoel over, importeurs zoals Royal Fireworks weten wat liefhebbers graag willen en als je je assortiment daarop afstemt moet het haast wel goedkomen.
Ich bin dabei!!

leuk fredje zie je dan:D Kan me nog goed herrinderen met orthen toen stond ik de cakes op de lezen. stond jij naast me toen met de finale gingen we uit ons dak:D Hoop dat we een zelfde spektakel te zien krijgen als die vorige keer:D

Volgende week zaterdag is het dan zover, de demo van de nieuwe producten van Royal Fireworks.
Maandenlang heeft men de spanning opgevoerd en vaak op humoristische wijze de nieuwe producten aangekondigd.
Volgende week komt er een einde aan die spanning en gaan we het live meemaken.
Ik heb er wel een goed gevoel over, importeurs zoals Royal Fireworks weten wat liefhebbers graag willen en als je je assortiment daarop afstemt moet het haast wel goedkomen.
Ich bin dabei!!

leuk fred dat we weer op je aanwezigheid kunnen rekenen , we zullen je dan ook weer zoals altijd met open armen ontvangen .
kunnen we eindelijk weer eens bij praten , want das ook alweer veel telang geleden.

tot volgende week

mvg

tean royalfireworks

Goedenavond,

De eindtijd zal een beetje moeilijk aan te geven zijn.

Start zal rond 20:45 - 21:00 uur zijn, direct zodra het donker is.

Fu collectie schieten we alles van en red factory en garden collectie een deel van het assortiment.

Dan heb je onze product demo gezien.

Maar daarna..............

Al met al uur? uur en een kwartier?

Hopelijk een beetje een richtlijn! :):bye:

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Ik lees dat de aanvang om 8 uur is, maar de demo pas 45-60 minuten later start.
Is het de moeite waard om direct om 8 uur aanwezig te zijn?

Ondanks dat ik eerder heb gezegd niet te kunnen komen, blijkt nu dat ik toch naar deze demo kan! Heb het even geregeld op mijn werk en ben om 3 uur klaar ipv 8 uur, een reisje naar het vuurwerkwalhalla in het oosten voor mij en mn pa! :D

(ik post het nog maar een keertje, als het mag)
Ik kom uit Woerden (utrecht) en zou ik met iemand mee kunnen rijden ?
Eventueel reis ik met de trein naar bijv utrecht centraal of een ander station, waar ik dan opgepikt kan worden. vast bedankt

Back
Bovenaan