Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gefeliciteerd gasten keep up the good work. Ben er ook al vanaf begin af aan bij. En geniet nog steeds volop van jullie site. En zal dat ook zeker blijven doen. Mijn dank gaat ook uit naar pyroworld en de mannen van utbunkertje natuurlijk
Gefeliciteerd jongens. De site is steeds meer aan het groeien, zo zag ik vorig jaar al steeds meer members moeite doen om het forum aan te vullen met verschillende producten uit verschillende landen. De crewleden zijn erg goed bezig om het forum zo goed mogelijk te laten lopen en de sfeer die ik proef word steeds beter.
Gezien dit alleen nog maar groeit, ziet de toekomst er roze kleurig uit voor VWC.
Gefeliciteerd! Echt respect voor de tijd en energie die jullie in deze topsite stoppen.
Dagelijks bij VWC langswippen is bij mij inmiddels net zo gewoon als mijn tanden poetsen
van harte met het 3 jarig bestaan gasten! jullie hebben er hard voor gewerkt en dat beloont zich nu steeds meer en meer.
tevens wil ik ook alle actieve leden bedanken voor het posten van goede info want zonder leden was het nog niet geworden als wat het nu is, dus blijven posten die informatie die je hebt!
Geweldig resultaat. De site is uitgegroeit tot een explosieve, informatiefe, succesvolle website.
Ik ben nog niet zó heel lang crew bij VWC, maar wil de rest van de Crew feliciteren en vooral bedanken wat zij voor de vuurwerkwereld afgelopen 3 jaar betekend hebben.
Ik ben er trots op.