Vuurwerkcrew.nl 3 jaar!!

Gaan jullei met Vwc nog wat samen doen als besloten crew een borrel drinken?

of woord het pas echt een knaller bij 5 jaar?

We gaan het niet echt vieren ofzo nee, we hebben zaterdag de meeting gehad en dat was al super.

als VWC 5 jaar online is dan komt er een grote party hehe dat is een ding wat zeker is:D

Loooooooooovende reacties allemaal hier! Zegt genoeg over de inzet van de Crewleden. Nogmaals gefeliciteerd!

We gaan het niet echt vieren ofzo nee, we hebben zaterdag de meeting gehad en dat was al super.

als VWC 5 jaar online is dan komt er een grote party hehe dat is een ding wat zeker is:D

De meeting was inderdaad al een groot feest.

Oke over 2 jaar,:D

Ook van mijn kant van harte proficiat. Wat gaat dat hard zech :) 3 jaar vliegen echt om en de volgende jaren zal hiet niet anders zijn :P

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. De site begint nu toch wel wat ouder te worden. (in positieve zin)
Hoewel ik al een stuk langer bekend ben met deze site, ben ik nu zo'n 2 jaar vast lid. Ik merkte toen een toename op als het gaat om informatie, aantal leden, bekendheid.
Ik merkte ook een bijzonderheid op; een gezellige sfeer, een hechte crew.

Die bijzonderheid is er altijd gebleven, waar de stijgende lijn betreft informatie, leden en bekendheid zich exponentieel heeft voortgezet. Vuurwerkcrew is zo gezellig als een dorp, maar zo groot als een stad geworden.
Dát noem ik een kwaliteit, en dat is ook de reden dat ik, samen met veel anderen, hier met zo'n regelmaat kom.:wink:

En op naar de 5 jaar natuurlijk.:cool:
Max.

Van harte gefeliciteerd
ik was ook al een hele tijd een gast maar ik bezoek dit forum dagelijks het is gewoon een top site.
nu op naar de 4 jaar

Wow de tijd vliegt echt inderdaad, kan het me nog wel gebrekkig herrineren toen dit open ging, eerst was het Gerwinhummel ofzoeits, toen Vuurwerkcrew ik had me toen ook meteen dezelfde dag van de opening aangemeld.
En ik heb ook de site beetje bij beetje zien groeien, zie je wel zolang je er maar voor de site inzet, met eigen materiaal/info komt en héél belangrijk GEDULD heb kom je er wel. En niet meteen info van andere kopieren, forumpje installeren en klaar is kees, er komt heel veel meer bij kijken:wink:
En ik ben ook blij dat ik sinds vorig jaar mijn steentje bij kan dragen bij VWC/PW.

Jongens gefeliciteerd!:)

Nou mannen, gefeliciteerd. Toch in korte tijd een alom gerespecteerd clubje geworden, m'n complimenten.
Zorg vooral dat jullie onafhankelijk blijven, dan kunnen we nog lang genieten van de site, want haat en nijd zit niemand op te wachten.

Beetje laat, maarja dat krijg je als je op vakantie bent :rolleyes:

Gefeliciteerd heren, 3 jaar lang een prima bron van info geweest :D

Helemaal mee eens Fire Fox:)

Ik ben te vaak afwezig geweest om het jullie groei een beetje in proportie te zien maar zo te lezen van de andere forumleden gaat het uitstekend. Jullie hebben met jullie database, samen met die van FPM, van het consumentenvuurwerk mij een goede jaarwisseling bezorgd doordat ik vooraf wist waar ik achteraan moest gaan:D

Hiervoor mijn dank en mijn felicitaties met jullie 3-jarig bestaan.

Groeten,

Blazuhhh

ook nog maar gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van het forum, :applause:
Nog heel veel jaren, en iedereen nog veel leer plezier. :D

heel erg gefeliciteerd met de 3 jaar vuurwerkcrew.nl!!!!

de site heeft een flinke groeispurt / ontwikkeling doorgemaakt in de meest positieve zin van't woord. dagelijks worden er posts geplaatst, veel updates, veel nieuwtjes heet van de pers. enz. super!

ga zo door.

gr. Rob

Back
Bovenaan