Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een grafforum zeg... zomaar klakkeloos aannemen wat de media zegt en vervolgens die mr. Groeneveld uit gaan zitten schelden en dood gaan zitten wensen... het is hier echt gewoon 1 grote teringbende van kneuzen en kortzichtige amateuren
De vraag is trouwens wel of Cat1 van de aldi niet ook zorgt voor nog meer vuurwerkhaters. Ik zie genoeg kinderen van 9-13 met dat vuurwerk 'klooien' en dat komt de mening over vuurwerk niet ten goede lijkt mij.
Ik denk dat je in je bericht trouwens wel een punt maakt: bij babypijltjes (vaak rond de cent per stuk) was het heerlijk om die dingen per 288 of 432 te kopen, maar dan ging je er wel mee klooien om het op te maken. Bij singleshots is nu een beetje hetzelfde, je betaalt namelijk bij veel dealers tussen de 15 en 20 cent voor een singleshot. En dan heb je ook 80 of 100 van die dingen in huis. Waarom niet 'accijns' op kleine singleshots? Of ook op Romeinse kaarsen en babypijltjes? Waarom is de enige oplossing om de boel te verbieden?
Wat een grafforum zeg... zomaar klakkeloos aannemen wat de media zegt en vervolgens die mr. Groeneveld uit gaan zitten schelden en dood gaan zitten wensen... het is hier echt gewoon 1 grote teringbende van kneuzen en kortzichtige amateuren
Importeurs zullen wel ja knikken. Hoe zit het met vuurpijlen? Is de kans groot dat dat ook plots wordt verboden volgend jaar. Erg duur jaar aan het worden zo.
Even dit topic uppen,
Single shots zijn dit jaar voor het laatst .
F2 (kleine) f3 (grote) zullen na 31-12-19 niet mer verkocht mogen worden.
Bekijk bijlage 51198
Zware vuurpijlen zijn in zelfde motie al verdoemd verklaard, en in zelfde voornemen van minister als volgende op de lijst van uitvoering aangemerkt. Net als single shots slechts kwestie van tijd.Poeh dat is een goeie in het midden van het jaar hadden ze het wel over de zware vuurpijlen (40grams) maar die zijn vooralsnog niet verboden