Vuurwerkbieb.nl

Dan lijkt het mij een goed initiatief! Ik weet alleen niet of alle dealers geinteresseerd zijn. Kijk bijvoorbeeld naar Hardix die net 2 jaar geleden vuurwerkportaal.nl geopend hebben. Eigenlijk kunnen ze die site dan weer weg doen.

De site ziet er trouwens wel heel strak uit en ik ga er zeker gebruik van maken :)

Vandaag is het zover! De nieuwe versie van Vuurwerkbieb is gelanceerd. Met de nieuwe versie hebben wij het gebruikersinterface volledig vernieuwd en ons filtersysteem nog dynamischer gemaakt. Hiermee wordt het zoeken en vinden van producten en winkels nog eenvoudiger.

Maak je eigen verlanglijst!
Nieuw op Vuurwerkbieb is het maken van je eigen verlanglijst. Je kunt producten toevoegen, de aantallen aanpassen, de kortingspercentages per artikel opgeven en deze vervolgens met een unieke code opslaan en later weer ophalen. Je kunt je verlanglijst ook downloaden en opslaan als een PDF!

Winkelaanbod & ontbrekende informatie
Op dit moment zijn wij bezig de nieuwe artikelen en ontbrekende informatie van bestaande artikelen te optimaliseren zodat wij nog veel meer informatie over het product kunnen laten zien. Aangezien wij ons veelal gaan richten op de doorsnee consument, hebben we de daar de komende weken nog voldoende tijd voor.

Ook het winkelaanbod zullen wij gaan uitbreiden en er lopen al gesprekken met nieuwe winkeliers die zich bij ons willen aansluiten. Ook het aanbod zal dus later in het jaar vergroot worden!

Ondertussen is onze nieuwe versie 2 maanden online en kunnen we terug kijken op een goede start. Honderden bezoekers per dag maken gebruik van onze vuurwerkzoekmachine. Het aantal deelnemende winkels is afgelopen weken flink gestegen en ook in deze periode komen er nog nieuwe bij. Binnenkort maken wij ook importeurs plaatje compleet door China Red toe te voegen aan het systeem.

Komende periode zullen wij de winkels gaan vullen met het assortiment en kan Nederland zich op maken voor de leukste periode in het jaar... Vuurwerk uitzoeken en bestellen!

neem ook een kijkje op de beste vuurwerkzoekmachine van Nederland. Vuurwerkbieb.nl en maak gelijk ook een http://www.vuurwerkbieb.nl/verlanglijst

Vuurwerkbieb richt zich vooral op de consument. Ook de doorsnee Nederlander verdiend gratis vuurwerk zo ook jou vrienden! Daarom hebben wij de actie: Tag een vriend die dit vuurwerk verdiend op onze facebook pagina: Tag een vriend!

Ik zie dat importeurs welke hier wel altijd op stonden nu weg zijn, bijvoorbeeld Fireworks for All. Is hier een speciale reden voor?

Back
Bovenaan