Vuurwerkbieb.nl

Ziet er super netjes uit vrouw en mannen :)

Er zit toch wel een nadeeltje aan de site en dat is de snelheid, alles duurt vrij lang voordat het laad.

Ziet er super netjes uit vrouw en mannen :)

Er zit toch wel een nadeeltje aan de site en dat is de snelheid, alles duurt vrij lang voordat het laad.

Bedankt voor je reactie. Wij zijn ons er van bewust dat de website op dit moment niet de snelheid heeft die wij graag hadden gewild. De eerste lancering is altijd een spannend moment en kunnen er nog van allerlei complicaties optreden. Komende tijd zullen wij werken aan diverse punten die worden toegepast, uitgebreid of zelf compleet worden herzien. Toch zijn blij dat we de fundering van de website hebben staan, en dat wij kunnen beginnen met bouwen van de muren ;)

Hosten jullie de site thuis ofzow ? Echt ongelooflijk hoe traag hij is. Ikzelf gebruik regelmatig wordpress die 10* zwaarder kwa structuur zijn als jullie site en zelfs die lopen soepel! De site liep zelfs vast hier op een gegeven moment.

Dus eerst een fatsoenlijke hoster voor paar tientjes halen en dan zal ik eens kijken wat het is.

Tip voor goede hosters zijn pcextreme of deziweb oid.

Bedankt voor je reactie, zoals gezegd: er wordt aan gewerkt en nee we hosten niet op een thuiscomputer. Daarnaast kun je niet weten dat een website 10x zwaarder is qua structuur, je kent de opbouw niet.

Maar laten we er verder geen discussiepunt van maken. De snelheid willen wij ook graag beter hebben en daar is op dit moment een professional mee bezig.

We doen dus wat we kunnen om de site verder te verbeteren :)

update: met een slag om de arm heeft de professional tegen mij gezegd het snelheidsprobleem over een week verbeterd te hebben: hij gaat een nieuwe template voor ons bouwen. In de huidige template zitten de nodige fouten. Verder is de site op een erg zware manier gebouwd: dit zullen we in het nieuwe jaar verder gaan verbeteren: oftewel vuurwerkbieb is een website die constant in beweging is!

Ik zou eerst eens naar jullie webhoster kijken hoor. Doe maar eens een simpele ping via cmd dan zie je dat de respons tijd ruim 5* hoger als normaal ligt. En dat is puur de verbinding dus dan laad je de site nog geen eens! Daar zit een groot deel van je probleem hoor. Het template zelf zal wel her en der ook wat performance verbetering in te krijgen zijn maar zal ook zeker naar je hoster kijken!

Want als ik een simpele tracert doe kom ik uit bij lemo-design.com en als ik een trace doe naar jullie server kom je doodleuk uit in Amerika!.

Dus mijn advies ga naar NL toe met je site! Dan zul je zien dat wanneer je op fatsoenlijke hardware draaid met een fatsoenlijke verbinding je site stukken beter zal worden!

Ik zou eerst eens naar jullie webhoster kijken hoor. Doe maar eens een simpele ping via cmd dan zie je dat de respons tijd ruim 5* hoger als normaal ligt. En dat is puur de verbinding dus dan laad je de site nog geen eens! Daar zit een groot deel van je probleem hoor. Het template zelf zal wel her en der ook wat performance verbetering in te krijgen zijn maar zal ook zeker naar je hoster kijken!

Want als ik een simpele tracert doe kom ik uit bij lemo-design.com en als ik een trace doe naar jullie server kom je doodleuk uit in Amerika!.

Dus mijn advies ga naar NL toe met je site! Dan zul je zien dat wanneer je op fatsoenlijke hardware draaid met een fatsoenlijke verbinding je site stukken beter zal worden!

Bedankt voor je opbouwende kritieken, daar kunnen wij zelf veel van leren! Een nieuwe site geeft altijd wat problematiek die opgelost moet worden. De snelheid van de site is zeker een punt waar we nu aan moeten werken. Alle mogelijke manieren worden daarvoor gelicht om dat op te lossen. Dat gaat niet met slag of stoot. Echter twijfel ik niet zo zeer aan de server die wij hebben, maar de manier waarop de template is opgebouwd en de content in wordpress zelf is gezet.

Met veel genoegen kan ik iedereen mededelen dat de snelheid van www.vuurwerkbieb.nl ondertussen naar behoren werkt. We zullen de website uiteraard verder dagelijks blijven updaten en bij-pimpen.

In de catalogus staan bij alle nieuwe producten de films van de importeur-demo's.

Veel plezier namens het Vuurwerkbiebteam

Ik heb alle filmpjes bekeken hoor!
Goed beeld en geluid kwaliteit!
Gave producten zitten er tussen, die ik nog niet kende!
Ik vroeg me alleen af hoe de Garden of Eden gelont was?!
Per 2 of 3?! Want het was lekker kort maar krachtig!!

Dank je wel: ik had alles via de snellont doorgelont (visco weggehaald) en niet goed afgedekt, dus waarschijnlijk ging door de vonkoverslag bijna alles tegelijk :)

ik vond het niet erg in ieder geval, was wel ffies genieten geblazen.

(Dit was overigens hetzelfde de Cafferata Gold Box & GBV Select 2.0)

Ik heb alle filmpjes bekeken hoor!
Goed beeld en geluid kwaliteit!
Gave producten zitten er tussen, die ik nog niet kende!
Ik vroeg me alleen af hoe de Garden of Eden gelont was?!
Per 2 of 3?! Want het was lekker kort maar krachtig!!

We zijn op dit moment overigens bezig met een gigantische update of beter gezegd eigenlijk een geheel nieuw vuurwerkbieb-project; later meer...

De bedoeling is alles uiterlijk per september online te hebben, liefst natuurlijk eerder

Er wordt achter de schermen al weer maanden druk gewerkt.
binnenkort_intro.jpg

Back
Bovenaan