Vuurwerkbieb.nl

Inderdaad, grote hulde voor iedereen die hier aan mee heeft gewerkt.
Ik ben zeer benieuwd.

Ik zie dat de site inmiddels online staat.

Site ziet er goed uit lekker overzichtelijk en makkelijk een product te vinden.
Vind ook wel top om te zien die info die er per product onder staat alles wat je moet weten.
En filmpjes is ook slim gedaan 1 klik en je hebt de video van het product!

Mijn complimenten! Zal wel veel tijd in hebben gezeten.

Ziet er goed uit. Nu staan er ook aantallen op die niet meer verkocht worden. Is t niet makkelijk dat die aan t einde komen ipv tussendoor. Snap dat t op art nummer gaat, maar t is een idee he.

De site ziet er inderdaad erg strak en overzichtelijk uit! Mijn complimenten.

Zag alleen dat bij de categorie cakeboxen de Zena Cakebox niet meer te koop is??:wink:

site ziet er goed en overzichtelijk uit! zal indd heel veel tijd in hebben gezeten mijn complimenten :)

Site ziet er netjes uit hoor. Echter stoor ik me persoonlijk enorm aan de filterfunctie. Als ik nu op een filter klik maar dan nog een extra filter wil toepassen dan moet ik eerst weer terug gaan naar de vorig pagina en dan pas lukt dat. Ook kan ik niet alle cakes van 2 of meerdere importeurs tegelijk bekijken. Is het niet makkelijker dat je gewoon alles kan aanvinken wat je wilt zien?

Site ziet er netjes uit hoor. Echter stoor ik me persoonlijk enorm aan de filterfunctie. Als ik nu op een filter klik maar dan nog een extra filter wil toepassen dan moet ik eerst weer terug gaan naar de vorig pagina en dan pas lukt dat. Ook kan ik niet alle cakes van 2 of meerdere importeurs tegelijk bekijken. Is het niet makkelijker dat je gewoon alles kan aanvinken wat je wilt zien?

bedankt voor je reactie.

Naast de knop "zoeken" staat "filter" dit kun je zo vaak gebruiken als je wilt om door te filteren, zodat je steeds dichterbij het product komt wat je graag wilt bekijken / bestellen.

De filters die aanstaan, zie je onder de zoekbalk en kun je per stuk of allemaal in 1x verwijderen.

Je hoeft niet steeds terug naar de homepage hoor, dat zou niet best zijn. De 4 filters op de homepage zijn alleen bedoelt als makkelijke eerste keuze.

Hopelijk heb ik hiermee voor nog meer biebplezier gezorgd, laat anders maar even weten als je nog vragen het.

Ik heb nog wel een vraagje; is er ook een mogelijkheid om in de categorie soort vuurwerk, een optie "waaiercakes" te plaatsen?
Het zal voor jullie wel erg veel werk zijn, maar ik zou het een echte aanvulling vinden.

*edit* sorry..................... heb de optie al gevonden (schietrichting):bonk:

Sinds november vorig jaar hebben wij de nieuwe versie van Vuurwerkbieb gelanceerd. Nu enkele dagen na Oud & Nieuw zijn wij benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met Vuurwerkbieb.nl. Ook dit jaar willen wij graag verder bouwen aan het systeem.

Wij horen graag jullie meningen met de plus- en minpunten zodat wij het systeem nog verder kunnen optimaliseren.

Met vriendelijke groeten,

Vuurwerkbieb Team

10405648_314562738693235_79106278928404575_n.jpg

Nieuw (update)foto op facebook gevonden.

Al enkele weken zijn wij bezig om de website te upgraden. Gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie zijn de belangrijkste elementen geweest om de upgrades voor de website vorm te geven. Wij willen ons mengen in de consumentenmarkt waardoor de website op een "laag drempelig" niveau is gehouden om het zoeken, vinden en bestellen zo eenvoudig maar zuiver te houden.

Wij hebben geluisterd naar de meningen van jullie, maar ook van consumenten, winkeliers en importeurs om een ondersteuning te kunnen zijn voor alle doelgroepen die onze website eventueel zouden kunnen gebruiken. Het betekend wel dat wij ons gaan focussen op de consument die rond de kerst bezig is met vuurwerk en wij de dus discussie platform/forum er op na houden.

Hieronder willen wij alvast een klein voorproefje tonen van wat wij op dit moment aan het realiseren zijn.
Naamloos-1.jpg

Wat ik mij afvraag: Zijn alle verkoopvuurwerkpunten aangesloten op de website? Want als het echt voor de normale consument is dan vraag ik mij af of het echt zo goed werkt, aangezien zij vaak gewoon naar de meest dichtbijzijnde dealer gaan.

Wat ik mij afvraag: Zijn alle verkoopvuurwerkpunten aangesloten op de website? Want als het echt voor de normale consument is dan vraag ik mij af of het echt zo goed werkt, aangezien zij vaak gewoon naar de meest dichtbijzijnde dealer gaan.

Er worden diverse middelen ingezet om zoveel mogelijk verkooppunten bij ons aangesloten te krijgen. Dit vergt tijd, contact, vertrouwen en geloof van zowel ons als winkeliers. Samen met de importeurs gaan wij daar aanwerken.

Back
Bovenaan