Ik kwam daar aan met al mijn lijstjes, maar er stond een flinke rij. Ondertussen kwam ik er achter dat ik 2 van de 3 bestellijstjes had uitgeprint, dus ik liep naar boven om te vragen hoe we dat het beste konden oplossen. Het meisje achter de balie had nog nooit van kortingscode's gehoord, dus daar kwam ik niet echt verder mee. Verder vertelde ze me dat ik echt de bestellijst moest hebben om mijn bestelling op te halen. Toen ik uitlegde dat ik uit Kampen moest komen om hier vuurwerk te komen halen bleef ze volhouden dat ik een bestellijst moest hebben om alles op te halen. Toen ik aangaf dat ik 1,5 uur moest rijden en dat ik graag iemand anders hierover wou spreken haalde ze gelukkig iemand op. Diegene vroeg of ik het toevallig op mijn hotmail had staan, want dan konden we het zo uitprinten. Gelukkig was dat het geval, dus kon ik in de rij gaan staan. Eindelijk 40-45 minuten verder was ik aan de beurt.
Ik had in totaal voor 700 euro besteld, maar er was bijna niks aanwezig. De man achter de kassa vertelde mij dat ik even mee mocht lopen naar de bunker om voor 420 euro wat nieuws uit te zoeken. Volgens mij verzon hij dat bedrag van 420 euro ter plekke, maargoed, ik mocht voor 420 in de bunker uitzoeken. Ik keek wat rond en besloot maar wat uit de rekken daar te pakken. Ondertussen kwamen er knulletjes van 16-17 jaar binnen om bestellingen van anderen bij elkaar te pakken. Ze vroegen continu aan dezelfde kerel waar alles lag, omdat ze er zelf niks van wisten.
Ondertussen pakte ik van alles uit de kasten om aan die 420 euro te komen en wat mij opviel is dat er maar bij de helft van de artikelen een prijsje stond. Bij de andere helft noemde hij op de dolle plof een bedrag of vroeg hij een collega wat het ongeveer moest kosten. Zo heb ik een paar keer flink gebruik gemaakt van hun onkunde en heb ik een paar cakes voor de helft van de prijs gekregen. Zo heb ik de Great Balls of Fire voor 20 euro meegekregen en betaalde ik voor 2x alle Heavy Legend Cakes maar 140 euro.
Met dat ik dus gebruik maakte van hun onkunde, liepen die knulletjes van 16-17 af en aan met telkens dezelfde vragen. Omdat niemand wist waar alles lag heb ik ze maar geholpen, aangezien ze nog net een stelling voor elke importeur hadden. Die knulletjes leken wat verbaasd, maar vonden het prima dat een klant hun ging vertellen waar nou precies alles lag.
Ondertussen kwam ik aan de 420 euro (wat zo'n 550-600 euro waard was) en vroeg ik of het allemaal even in een doos mocht. Helaas mocht hij geen dozen meegeven, waardoor ik +/- 30-35 cakes in tasjes naar de auto moest brengen.
Uiteindelijk ben ik wel met meer vuurwerk naar buiten gegaan dan ik eigenlijk besteld had, maar er is niets vervelender dan dat je de 29e je show nog moet aanpassen, omdat je het met vervangers moet doen.
Volgend jaar kom ik zoiezo niet meer terug bij Vuurwerk4all om al het bovenstaande. Ook is het aardig ver rijden (heen en terug bij elkaar 3 uur), dus nog een reden om niet nog eens te gaan. Ze hebben totaal geen goede indruk op mij gemaakt, zo kan je toch geen bedrijf runnen? Waar ik bij goedkopervuurwerk.nl/123vuurwerk verwend werd met klantvriendelijkheid, was het hier een zooitje onkunde.