Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langs deze weg wil ik ook mijn ervaringen even delen. Ruim vantevoren (eind zomer) mijn bestelling gedaan bij vuurwerk4all en de 29e tussen 6 en 9 zou ik het op moeten halen. vrij genomen van mijn werk bij een andere vuurwerkwinkel om de trip van ruim 160 kilometer heen en terug te kunnen maken. Aangekomen bij de winkel kon ik mijn afhaalformulier na een kwartiertje inleveren, de man die mij hielp bekeek het papiertje en begon te vertellen dat in ieder geval mijn 3 buurtassortimenten er niet waren en de rest ging hij even bekijken. Na een paar minuten kwam hij weer tevoorschijn met 1 van de 2 eigenaren van vuurwerk4all, in dit geval de leidinggevende van vestiging leiderdorp.

Ik moest even mee naar boven en daar werd mij verteld dat er niets op voorraad was van mijn bestelling. Ik kon mijn oren niet echt geloven maar niets bleek minder waar. Na wat gebel naar onder andere vestiging leiden kon mij alleen gezegd worden dat de dag erna alles er wel weer zou zijn. Als je weet dat er niets op voorraad is had je toch ten minste mij even kunnen bellen?? Ik neem niet voor niets vrij en rij niet voor niets ruim 160 kilometer. Na wat gebel heb ik iemand kunnen regelen die de volgende dag mijn bestelling op zou kunnen halen..(weer dezelfde trip als ik de 29e). Er werd mij ook verzekerd dat er zwaar gecompenseerd zou worden voor het feit dat ik voor niets was gekomen en dat ik dus ook weer met lege handen naar huis kon.

Ik zou de volgende dag zeker gebeld worden over mijn bestelling.na vele toezeggingen met chagerijn in mn kop weer naar huis. Volgende dag paar keer gebeld omdat ik maar niets hoorde en aan het einde van de middag was alles er eindelijk. Mensen het voor mij opgehaald en toen ik laat thuiskwam was idd alles aanwezig maar de zware compensatie vond ik nou niet echt zwaar te noemen. een dragon balls en miracle potje van bonfire. Benzine heeft me meer gekost voor het 2 keer rijden en op een bestelling van 800 euro vind ik die 2 potjes als zware compensatie een ware aanfluiting. natuurlijk ben ik blij dat ik alles binnen had maar dat ik ooit terugkeer naar deze winkel is uitgesloten. Verder zeer vriendelijk personeel die mij verder keurig geholpen hebben maar neem alsjeblieft een goed voorraadsysteem en als er iets niet is...bel dan! zeker als er niets is! Ook lijkt het me verstandig om op de site de voorraad goed neer te zetten want als ik 2 dagen voor de verkoop zie dat het buurtassortiment nog op 400 zoveel staat bij de voorraad ben je niet goed bezig. Veel succes de komende jaren en ik hoop dat er veel gaat verbeteren.

Laatst bewerkt:
Bij mij ontbraken er ook spullen, ondanks ruim te voren besteld, terwijl op de website staat dat er nog ruim voorraad is.... vreemd! Ook zat er nogal wat vuurwerk tussen wat echt prut was of helemaal niks deed, terwijl deze zaak zich op de website presenteert als een winkel van en voor kenners, dan verkoop je toch geen troep?

Wel gelukkig het buurtassortiment kunnen bemachtigen en dat viel niet tegen, erg mooi!

Wat me ook opviel is dat mijn bestelling ter plaatse nog verzameld moest worden al hoewel ik op de afgesproken tijd langs kwam.

Aan de reacties te zien was mijn vermoeden er niet voor niks...

Met vermoedens kom je niet ver als je flink wat geld hebt uitgetrokken en pas maanden later geconfronteerd wordt met allerlei veranderingen.

Maar goed. Wim heeft de hoge verwachtingen die hij zelf geschapen heeft niet waar kunnen maken. En dat heeft hij enkele malen erkend. Er zijn nu flink wat meer partijen betrokken bij het aanleveren van goederen. Als importeurs niet willen leveren, dan heb je dus een probleem. In dat geval heeft Wim kenbaar gemaakt dat je toch je geld terug zou kunnen krijgen.

Weliswaar een hoop onrust en gedoe.

Nu moet ik bekennen dat ik het ook raar vond dat mijn bestelling niet klaar stond, omdat de lijsten nog in Leiden lagen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik erg veel geluk heb gehad. Stonden er boven een aantal klanten voor mij, toen we verkeerd stonden, moesten we naar beneden voor het afhalen van de bestelling en toen stond ik ineens vooraan. Ik heb dus gewoon geluk gehad. Als de situatie anders was geweest, dan had ik wellicht ook anderhalf uur moeten wachten, omdat er een paar medefreaks hun boeltje ook bijeen moesten laten rapen.

Nu is het even afwachten tot ik het geld voor de niet geleverde Cruise Rockets terug heb. Dan is Wim richting mij zijn verplichtingen nagekomen.

Al met al denk ik dat er nog zat progressie te boeken valt voor vuurwerk4all.

Ik kwam daar aan met al mijn lijstjes, maar er stond een flinke rij. Ondertussen kwam ik er achter dat ik 2 van de 3 bestellijstjes had uitgeprint, dus ik liep naar boven om te vragen hoe we dat het beste konden oplossen. Het meisje achter de balie had nog nooit van kortingscode's gehoord, dus daar kwam ik niet echt verder mee. Verder vertelde ze me dat ik echt de bestellijst moest hebben om mijn bestelling op te halen. Toen ik uitlegde dat ik uit Kampen moest komen om hier vuurwerk te komen halen bleef ze volhouden dat ik een bestellijst moest hebben om alles op te halen. Toen ik aangaf dat ik 1,5 uur moest rijden en dat ik graag iemand anders hierover wou spreken haalde ze gelukkig iemand op. Diegene vroeg of ik het toevallig op mijn hotmail had staan, want dan konden we het zo uitprinten. Gelukkig was dat het geval, dus kon ik in de rij gaan staan. Eindelijk 40-45 minuten verder was ik aan de beurt.

Ik had in totaal voor 700 euro besteld, maar er was bijna niks aanwezig. De man achter de kassa vertelde mij dat ik even mee mocht lopen naar de bunker om voor 420 euro wat nieuws uit te zoeken. Volgens mij verzon hij dat bedrag van 420 euro ter plekke, maargoed, ik mocht voor 420 in de bunker uitzoeken. Ik keek wat rond en besloot maar wat uit de rekken daar te pakken. Ondertussen kwamen er knulletjes van 16-17 jaar binnen om bestellingen van anderen bij elkaar te pakken. Ze vroegen continu aan dezelfde kerel waar alles lag, omdat ze er zelf niks van wisten.

Ondertussen pakte ik van alles uit de kasten om aan die 420 euro te komen en wat mij opviel is dat er maar bij de helft van de artikelen een prijsje stond. Bij de andere helft noemde hij op de dolle plof een bedrag of vroeg hij een collega wat het ongeveer moest kosten. Zo heb ik een paar keer flink gebruik gemaakt van hun onkunde en heb ik een paar cakes voor de helft van de prijs gekregen. Zo heb ik de Great Balls of Fire voor 20 euro meegekregen en betaalde ik voor 2x alle Heavy Legend Cakes maar 140 euro.

Met dat ik dus gebruik maakte van hun onkunde, liepen die knulletjes van 16-17 af en aan met telkens dezelfde vragen. Omdat niemand wist waar alles lag heb ik ze maar geholpen, aangezien ze nog net een stelling voor elke importeur hadden. Die knulletjes leken wat verbaasd, maar vonden het prima dat een klant hun ging vertellen waar nou precies alles lag.

Ondertussen kwam ik aan de 420 euro (wat zo'n 550-600 euro waard was) en vroeg ik of het allemaal even in een doos mocht. Helaas mocht hij geen dozen meegeven, waardoor ik +/- 30-35 cakes in tasjes naar de auto moest brengen.

Uiteindelijk ben ik wel met meer vuurwerk naar buiten gegaan dan ik eigenlijk besteld had, maar er is niets vervelender dan dat je de 29e je show nog moet aanpassen, omdat je het met vervangers moet doen.

Volgend jaar kom ik zoiezo niet meer terug bij Vuurwerk4all om al het bovenstaande. Ook is het aardig ver rijden (heen en terug bij elkaar 3 uur), dus nog een reden om niet nog eens te gaan. Ze hebben totaal geen goede indruk op mij gemaakt, zo kan je toch geen bedrijf runnen? Waar ik bij goedkopervuurwerk.nl/123vuurwerk verwend werd met klantvriendelijkheid, was het hier een zooitje onkunde.

Ben blij dat ik mn bestelling hier heb afgezegd. Ging alles behalve goed zo te lezen. Zometeen Wim maar eens bellen, heb mn geld nog steeds niet terug :frusty:

Niet ***lig bedoeld, maar ik zou ook maar even bellen. Vuurwerk4all wekt mij de indruk dat ze moeite hebben met afspraken nakomen.

Ik heb volgende maand een sollicitatiegesprek met Wim.
Ik neem mee :een koffer vol met 40 jaar vuurwerkervaring (a la Moontan)en derhalve hoop dat ik wat orde in de bestaande situatie kan scheppen.
Zo als het nu gegaan is ,is natuurlijk niet zoals het moet.
Ik hou jullie op de hoogte!!

Ik neem mee :een koffer vol met 40 jaar vuurwerkervaring (a la Moontan)en derhalve hoop dat ik wat orde in de bestaande situatie kan scheppen.

Ik denk dat dit een goede zet zou zijn! Zal hun veel klanten opleveren!

Aardige man die Wim (ik heb tenslotte m'n geld terug), maar ondernemen is meer dan loze beloften doen.
Leuk die verhalen over lokkertje op de site, maar vuurwerk4all is zelf ook een winkel die deze gebruikt. (Alles wat je bestelt is op voorraad, etc.)

Komt bij mij op de lijst samen met Vuurwerkland Steenbergen.

Hans, ik ken jou persoonlijk en ik vind het een hele uitdaging die je daar aangaat en ik hoop dat je met Wim een overeenstemming kunt bereiken en mocht dat zo zijn dan kijk ik echt uit naar de komende verkoopperiode want ik heb de volste vertrouwen in jou en in je capaciteiten. Hans houd ons hier op de hoogte aub !

Volgens mij hans ,was ik eerder dan wim.....hahaha veel succes

Wim kennende hoef je waarschijnlijk niet tot eind december te wachten met het inwisselen van de kaarten (ook al staat dat er nu wel) en kun je al eerder bestellen. Ik vind het een originele actie als ik eerlijk ben en wat mij opvalt is het hoge bedrag dat er voor staat: € 20 gratis vuurwerk bij een volle spaarkaart. Er zijn veel van dat soort spaarkaart-acties van winkels maar meestal krijg je dan € 5 of € 10 korting op iets maar € 20 heb ik volgens mij nog niet eerder gezien. Ben benieuwd of het een succes wordt!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het sollicitatiegesprek?

Ben benieuwd wat we er dit jaar van kunnen verwachten ? ik zelf heb niet echt een slechte ervaring met hun, en hoop dus ook dat ze weer met de bonnenactie komen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan