Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat was allemaal niet mogelijk want Wim had de 19% btw al betaald en bla bla bla, wat hij kon doen is mijn geld terug storten zonder de 19% btw,
Dat is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat. Zelfs al zal hij de btw al hebben afgedragen dan nog kan hij een credit nota maken en dan komt het bij de belastingsdienst ook weer goed.
Dit is gewoon het grote nadeel van zo vroeg al beginnen met de voorverkoop. Als een levrancier niet meer kan of wil leveren moet je 10 talle klanten teleurstellen.
Of gewoon netjes terugbetalen zonder gezeik.
Ik heb het ongeveer hetzelfde verhaal vorig jaar ook gehad.
Ook het BTW verhaal.
Ik heb er toen geen halszaak van gemaakt.
Ik dacht dat toen naar Leiderdorp kon gaan, maar mijn werk gooide helaas roet in me vreten.
Op zich snap het 19% verhaal wel, ze moeten wel moeite voor je doen en als je het dan annuleert, kan er iets tegenover staan.
Ik heb het ongeveer hetzelfde verhaal vorig jaar ook gehad.
Ook het BTW verhaal.
Ik heb er toen geen halszaak van gemaakt.
Ik dacht dat toen naar Leiderdorp kon gaan, maar mijn werk gooide helaas roet in me vreten.
Op zich snap het 19% verhaal wel, ze moeten wel moeite voor je doen en als je het dan annuleert, kan er iets tegenover staan.
Hoe moet je 19% btw betalen, als je je goederen niet geleverd hebt gekregen?
Over welk bedrag moet dan al btw zijn betaald? Lucht?
Kijk, ik snap dat dit voor Wim ook bagger is. Zeker nu rond kerst. En ik begrijp ook dat hij nu kerst wil vieren zonder stress en dat zowel klanten als hijzelf last hebben van deze situatie.
Maar goed, blijft mijn vraag staan. Waarover moet al 19% zijn betaald als hij de geleverde goederen niet heeft gehad?
Zo dan denk je alles gezien te hebben man man, Ik heb even het topic doorgelezen maar zoals er met klanten om word gegaan te slecht voor woorden. En dan nog Wim zelf die erg zwak en kinderlijk overkomt en dan vooral door wel op FPM te gaan posten sjonge jonge zeg.
Sorry hoor moest het even kwijt frustratie staat op knallen na alles gelezen te hebben. Hoop dat het voor iedereen nog een beetje goed komt.
Sorry jongens maar wat ik er even vergeet bij te zetten is, dat ik vorig jaar zelf de bestelling heb geannuleerd.
Dat zal hje vast met een goede reden gedaan hebben dan. Dat doe je niet zo maar. Of wel?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het bij deze zaak gaat lopen met de verkoopdagen.
Ik had 3 dagen vrij gevraagd, die kreeg ik ook.
Maar toen kreeg ik alleen 31-12 vrij.
Maar ik ga nu Vw4all niet de boeman toespelen.
Ik ben er mee akkoord gegaan, dat ze die 19% er af zouden halen.
Natuurlijk het is misschien wel een beetje wazig, maar Wim de wv4all crew doet wel moeite voor je bestelling.
het is misschien wel wat netter om alles terug te storten, maar dit is de werkwijze die ze kiezen.