Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik krijg de SS niet geleverd.
Cruise rockets is nog maar de vraag.

Even afwachten wat er gaat gebeuren, maar dat de gang van zaken niet in het voordeel van Wim werkt, mag duidelijk zijn.

Voor mij zal dezelfde constructie gaan gelden als voor Killerdome.

dat was allemaal niet mogelijk want Wim had de 19% btw al betaald en bla bla bla, wat hij kon doen is mijn geld terug storten zonder de 19% btw,

Dat is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat. Zelfs al zal hij de btw al hebben afgedragen dan nog kan hij een credit nota maken en dan komt het bij de belastingsdienst ook weer goed :frusty:.

Dit is gewoon het grote nadeel van zo vroeg al beginnen met de voorverkoop. Als een levrancier niet meer kan of wil leveren moet je 10 talle klanten teleurstellen.

Dat is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat. Zelfs al zal hij de btw al hebben afgedragen dan nog kan hij een credit nota maken en dan komt het bij de belastingsdienst ook weer goed :frusty:.

Dit is gewoon het grote nadeel van zo vroeg al beginnen met de voorverkoop. Als een levrancier niet meer kan of wil leveren moet je 10 talle klanten teleurstellen.

Of gewoon netjes terugbetalen zonder gezeik.

Of gewoon netjes terugbetalen zonder gezeik.

Ik heb het ongeveer hetzelfde verhaal vorig jaar ook gehad.
Ook het BTW verhaal.
Ik heb er toen geen halszaak van gemaakt.
Ik dacht dat toen naar Leiderdorp kon gaan, maar mijn werk gooide helaas roet in me vreten.

Op zich snap het 19% verhaal wel, ze moeten wel moeite voor je doen en als je het dan annuleert, kan er iets tegenover staan.

Ook het BTW verhaal.
Ik dacht dat toen naar Leiderdorp kon gaan, maar mijn werk gooide helaas roet in me vreten.

Op zich snap het 19% verhaal wel, ze moeten wel moeite voor je doen en als je het dan annuleert, kan er iets tegenover staan.

strikt genomen heb je recht op het volledige bedrag terug. Je maak een overeenkomst en als hij zich er niet aan houdt dan mag je geld terug krijgen.
is in de wet gewoon geregeld.
Zou wat wezen dat als een koelkast niet geleverd kan worden en ik al wel betaald heb ze me geen geld terug geven of alleen zonder btw.
Dat is dus onzin.
Dat ze werk aan je hebben is juist, maar dat is waarom hij ook betaald krijgt. Je hoeft nergens iets tegenover te zetten. Dat soort dingen doe je alleen als je met iemand een goede band hebt.
greetzz

Ook het BTW verhaal.

Hoe moet je 19% btw betalen, als je je goederen niet geleverd hebt gekregen?
Over welk bedrag moet dan al btw zijn betaald? Lucht?

Kijk, ik snap dat dit voor Wim ook bagger is. Zeker nu rond kerst. En ik begrijp ook dat hij nu kerst wil vieren zonder stress en dat zowel klanten als hijzelf last hebben van deze situatie.

Maar goed, blijft mijn vraag staan. Waarover moet al 19% zijn betaald als hij de geleverde goederen niet heeft gehad?

Dat hele btw verhaal is gewoon onzin je betaald 100 dan krijg je 100.Dat is het risico van ondernemer zijn en verder niet het probleem van de klant.

Hoe moet je 19% btw betalen, als je je goederen niet geleverd hebt gekregen?
Over welk bedrag moet dan al btw zijn betaald? Lucht?

Kijk, ik snap dat dit voor Wim ook bagger is. Zeker nu rond kerst. En ik begrijp ook dat hij nu kerst wil vieren zonder stress en dat zowel klanten als hijzelf last hebben van deze situatie.

Maar goed, blijft mijn vraag staan. Waarover moet al 19% zijn betaald als hij de geleverde goederen niet heeft gehad?

BTW moet je per kwartaal afstaan volgensmij. Als jij dus in aug al besteld kan het zijn dat die bon onder het 3é kwartaal valt. Maar dan nog. Credit nota en je krijgt het als bedrijf zijnde het de 4é kwartaal gewoon weer terug :bonk:

Zo dan denk je alles gezien te hebben man man, Ik heb even het topic doorgelezen maar zoals er met klanten om word gegaan te slecht voor woorden. En dan nog Wim zelf die erg zwak en kinderlijk overkomt en dan vooral door wel op FPM te gaan posten sjonge jonge zeg.

Sorry hoor moest het even kwijt frustratie staat op knallen na alles gelezen te hebben. Hoop dat het voor iedereen nog een beetje goed komt.

Zo dan denk je alles gezien te hebben man man, Ik heb even het topic doorgelezen maar zoals er met klanten om word gegaan te slecht voor woorden. En dan nog Wim zelf die erg zwak en kinderlijk overkomt en dan vooral door wel op FPM te gaan posten sjonge jonge zeg.

Sorry hoor moest het even kwijt frustratie staat op knallen na alles gelezen te hebben. Hoop dat het voor iedereen nog een beetje goed komt.

Hij is geband hier :p

Dat zal hje vast met een goede reden gedaan hebben dan. Dat doe je niet zo maar. Of wel?

Ik had 3 dagen vrij gevraagd, die kreeg ik ook.
Maar toen kreeg ik alleen 31-12 vrij.

Maar ik ga nu Vw4all niet de boeman toespelen.
Ik ben er mee akkoord gegaan, dat ze die 19% er af zouden halen.

Natuurlijk het is misschien wel een beetje wazig, maar Wim de wv4all crew doet wel moeite voor je bestelling.
het is misschien wel wat netter om alles terug te storten, maar dit is de werkwijze die ze kiezen.

Ik had 3 dagen vrij gevraagd, die kreeg ik ook.
Maar toen kreeg ik alleen 31-12 vrij.

Maar ik ga nu Vw4all niet de boeman toespelen.
Ik ben er mee akkoord gegaan, dat ze die 19% er af zouden halen.

Natuurlijk het is misschien wel een beetje wazig, maar Wim de wv4all crew doet wel moeite voor je bestelling.
het is misschien wel wat netter om alles terug te storten, maar dit is de werkwijze die ze kiezen.

Dat kan je wel zeggen,maar meneer kan dit geld gewoon terug vragen bij de belasting.Vind het gewoon niet eerlijk tegenover klanten om met dat verhaal aan te komen.

Ik ben benieuwd. Het lijkt soms een beetje alsof deze winkel door een paar mensen een erg slechte naam heeft gekregen op dit forum.

Zelf heb ik dit jaar voor het eerst bij vuurwerk4all besteld. Heb één keer met Wim via de telefoon gesproken voor een wijziging qua ophaallocatie en hij was erg vriendelijk en behulpzaam. So far so good dus.

Hier hetzelfde..

Nadat ik mijn Afhaalbewijs heb ontvangen via de E-Mail, miste ik enkele dingen ( enkele flashbangers en Silver Salutes ), na contact te hebben gehad zei hij dat hij dat zou veranderen op 1e kerstdag omdat hij zou werken.. gisteren dus opnieuw gebeld, en mijn Silver Salutes werden omgewissel voor Secret Salutes :)

Ik ga er beduidend niet op achteruit :D

Hij zou misschien aan zijn Telefoon/E-mail skills kunnen werken, maar bij mij is het ook niet veel beter, ik heb dan geen eigen bedrijf etc.

Toch wens ik Vw4all Succesvolle verkoopdagen & een gezond 2012 toe !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan