Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar mensen komen bij jou niet aan met een zak geld. Jij verdient er je boterham mee maar of jij nou zegt dat je voor de PVV bent of voor het CDA, je salaris zal er niet minder om worden.

Als jij een eigen winkel hebt en je doet bepaalde uitspraken of acties. Dan heeft dat gevolgen op de naam van je bedrijf. En dat kan altijd geld kosten.

Helaas. In het werkveld word je eigenlijk geacht links te denken/gedragen. En PVV-ers worden eigenlijk al helemaal niet geaccepteerd.

Ja, als winkelier behoor je service/respect te leveren richting je klanten. Maar van vuurwerkwinkels eisen we massaal service/respect, terwijl in andere winkels de service/respect regelmatig nog beroerder is.

Kijk wat voor sukkels er in de AH rondlopen bij tijd en wijlen. Of waar je mee te maken krijgt bij evenementen, sommige van die gasten kunnen niet eens normaal Nederlands praten. Maar goed, je hebt wel een punt hoor.

Maar goed, Nederlandse klanten zijn vaak ook gewoon onbeschofd. Nederlanders op vakantie wel eens meegemaakt? Of als er ergens iets gratis te halen valt?

Respect moet van twee kanten komen...

Ik zag dat iemand een reactie had dat Wim een liefhebber is.
(weet niet precies wie en had geen zin om op te zoeken)
Ik heb een heel aantal posts van Wim gelezen en uit zijn posts was wel te merken dat hij hart voor vuurwerk heeft. Het is keihard aanpoten en hij doet allerlei acties.
Alleen ik ben het ermee eens dat hij zijn hart wel eens te veel laat spreken in plaats van zijn zakelijke verstand.
Ik snap dat je je eigen zaak altijd wil verdedigen, maar naar mijn idee schaden de berichten van degene die commentaar heeft niet echt. Waarom niet?
Omdat hij misschien wel vaker negatief is. En dat weet je op den duur.
Als je een eigen zaak hebt moet je je soms voor commentaar afsluiten naar mijn idee, hoe moeilijk en oneerlijk dit commentaar soms ook is.
Maargoed dat is mijn idee...
Dat Nederlanders onbeschoft kunnen zijn bent ik het overigens helemaal mee eens.

greetzz
greetzzz

Nee met een eigen zaak moet je open staan voor commentaar. Als hij slomo een bon van 100 euro als excuus had gegeven en had afgesproken dat hij er niet meer over zou beginnen was veel goedkoper geweest dan dit.

Maar ik denk dat we nu te ver gaan in bedrijfsvoering. Laten we het hebben over het mooie assortiment? Haha

Ik heb hier vorig jaar ook wat vuurwerk gehaald (ong. 50 euro), het was wel druk, maar ik denk dat ik uiteindelijk maar een kwartiertje heb gewacht. En toen ik buiten was zag ik dat er 2 Jet Attacks in de tas zaten :p. Ga er dit jaar zeker weer wat halen. Gewoon een groot assortiment voor een goede prijs en leuke acties!

Allereerst haal ik mijn rbood bij een goede bakker, mijn vlees bij een super slager en super poelier, mijn groente bij de lokale groenteboer etc etc..

Ik ben dus bewust bezig met service en ik betaal daar ook rustig voor!

Ik ben helemaal niet die negatievling, goede dingen sporen mij juist aan om positief te zijn!

De positieviteit die ik uitstraal jegens de vuurwerkhal bv!

maar ook een vuurwerk zaak waar ik vorig jaar niet tevreden was heeft netjes gereageerd en zouden wat doen met de kritiek! Kijk en dan heb je mij! Dan ben ik blij en zie ik dat er mensen staan die meer willen en betere service...

Als ik zo teleurgesteld ben in een zaak zoals vw4all terwijl ik bijna 700€ uitgeef bij ze dan is op zijn minst een simpel antwoord toch niet teveel gevraagd?

En als je dan alles gaat weerleggen? Kom op wees een man iets inde trend van:

''Bedankt slomo voor je kritiek het was inderdaad wat onlgisch onze excuses daarvoor! Het was voor ons ook wennen en van zulke kritiek kunnen wij alleen maar leren! We nemen het mee voor volgend jaar!

Wegens de overlast willen wij jou een pakket aanbieden twv 25€ die je hopelijk volgend jaar komt afhalen om te zien dat wij wel degelijk goede service willen verlenen..

''

Boem klaar, iets negatiefs omgezet in iets positiefs en je eigen niet laten kennen. Smoesje en leugens verkondigen is gewoon echt te triets voor woorden. En ja dan heb je mij kritische oog gevangen en ja dan zal ik elk puntje blijven aanhalen omdat ik nog steeds vind dat vw4all schandalig met zijn klanten om gaat!

En aan het topic te zien loopt het allemaal niet zo lekker..

Succes ermee ik hoop werkelijk waar dat niemand enige hinder ondervind bij vw4all en dat alles gelevert kan worden, wat mij zal verbazen met de keuringen en alles maar ok. Woops te negatief!

Succes allemaal en hopen op een top verkoop dag..

ik ben van mening dat Vuurwerk4all wel wat beter aan zijn/haar communicatie kan werken. Ik heb namelijk een week geleden wat producten bij hun besteld waaronder dynasty producten. INeens waren deze producten van de site verdwenen. Ik heb hierover een vraag gesteld in het gastenboek (deze is hier ook gequote) het antwoord was prima en ik maak eruit op dat ik me geen zorgen hoef te maken en ik mijn producten gewoon krijg. Nou moet ik via deze site lezen dat Wim op FPM heeft gezegd dat de dynasty producten in leiderdorp opgehaald moeten worden terwijl ik daar nog helemaal niks van weet!! ik vind dit toch niet echt de manier van communiceren naar klanten die gewoon voor een goed bedrag een bestelling doen, sterker nog ook al bestel ik voor 5 euro dan verwacht ik gewoon een gedegen communicatie.
ik heb weer een bericht in het gasten boek achtergelaten en ik hoop dat hierop goed gereageerd gaat worden.

verder hebben ze een mooi assortiment en mooie acties dus daarover hoor je mij niet klagen!!

Beste Fresh

Ik kan me iets herinneren dat het wel degelijk op de site stond aangeven, dat je sommige producten enkel in leiderdorp opgehaald moest worden.

Gr stefan

In deze reactie in het gastenboek word toch gewoon gelogen of ben ik nou gek?

hallo Wim,

nog 1 vraagje ik zie dat de dynasty producten weg zijn. Ik heb in een vorige bestelling wel dynasty producten besteld worden die dan nog geleverd of wordt de bestelling dan ongedaan gemaakt en moet ik opnieuw bestellen?
Reactie:
Hallo ?

Het grootste gedeelte hebben wij gewoon op voorraad van de producten. Dat we dynasty verwijderd hebben ligt puur aan de capaciteit wat we kunnen opslaan.
De voorbestellingen lopen zo hard en we moeten toch ergens alles opslaan omdat wij deze van tevoren verpakken. Tevens zijn er 7 nieuwe producten bonfire bijgekomen en een aantal nieuwe van rubro. Dus ergen moeten we een grens trekken want vorig jaar hadden we 260 artikelen in de collectie en dat was bijna niet werkbaar meer voor de mensen in de bunkers dus hebben we nu een collectie die vast blijft neergezet van 105 producten. Mocht er een besteld artikel toch niet wezen dan mail ik de klant en mag die een ander artikel uitzoeken plus iets extra's gr wim

En nu ineens weer alles toevoegen?

Slomo kap gewoon, je hebt je punt duidelijk gemaakt. Begin me nu een beetje te irriteren aan je gedrag.
Ontopic weer.

Slomo kap gewoon, je hebt je punt duidelijk gemaakt. Begin me nu een beetje te irriteren aan je gedrag.
Ontopic weer.

Fijn je heb daarvoor een PM knop en kan alles aan mij kwijt.

Zelf totaal iets on topuc reageren en dan verwijzen naar een on topic.. Hoe vaag kan je zijn?

Wat is er mis zijn met kritisch? Ik keek letterlijk toevallig op die site omdat iemand wat vroeg over een cake op vw4all, ik ga antwoord en was benieuwd of die er uberhaupt was aangezien dynasty weeg leek zoals ik hier las..

Er is niks mis met kritisch zijn, je hebt je punt al 300x duidelijk gemaakt.
Ik ben blij met de service van vuurwerk4all. 100 euro en voor 200 euro uitzoeken vind je nergens. hoe het zit met de klant gerichtheid zie ik vanzelf wel de 29e.

\\Nu noem je mij vaag omdat ik jou op je punt zet. sorry, word volwassen en hou op met zeiken.

Er is niks mis met kritisch zijn, je hebt je punt al 300x duidelijk gemaakt.
Ik ben blij met de service van vuurwerk4all. 100 euro en voor 200 euro uitzoeken vind je nergens. hoe het zit met de klant gerichtheid zie ik vanzelf wel de 29e.

\\Nu noem je mij vaag omdat ik jou op je punt zet. sorry, word volwassen en hou op met zeiken.

Dit is NIET mijn topic! Maar van vw4all dus kritiek en eravringen over vw4all niet ervaring met mij! Al klaagt normaliter niemand:P

Het zijn gewoon steeds dingen die mij opvallen, ik kan het ook niethelpen. En het is steeds wat anders, toevallig of niet ik word er steeds met mijn neus opgedrukt. Aan aangezien mr wim mij totaal geen reactie geeft danwel laat posten in ZIJN gastenboek is het enige moment waarover ik kan vertellen over mijn ervaringen, die steeds iets anders inhouden, hier op vwc.

Jullie en vele met jullie zullen mij alleen maar zien als een ouwehoer! Dat is niet waar maar zijn gewoon teveel negatieve puntjes bij 1 bedrijf. En dat is jammer! Er gaat veel geld in vuurwerk om en ik vind dat dat geld goed besteed dient te worden.. En die 50% orting helemaal fijn, maar volgens mij wekrt het niet al te soepel toch?

Acties zijn leuk maar zoveel super acties hebebn ze nou ook weer niet? 20% korting ipv gratis vuurwerk is helemaal gaaf, maar als je de helft van het assortiment niet mag nemen blijft er weinig over.

Ik zal niet teveel proberen te spewen maar ik mag toch hopen dat eenieder ziet dat er gigantisch veel mis gaat of iig niet zo soepel als dat het hoort te zijn. En zolang ik nog steeds het idee heb dat vele van jullie dat niet inzien voel ik mij geroepen om mij steentje bij te drage aan een betere wereld..

het is veel geld wees je daar bewust van, wees niet kinderlijk blind en denk goed na! 100€ daar moeten vele soms wel 2 dagen voor werken! Besteed het bewust en met een goed gevoel dan komt het uiteindelijk helemaal goed en kunnen wij samen zorgen voor een beter vuurwerk milue met betere dealers die staan voor hun zaken!

Slomo. Zou het helpen om de jaarwisseling af te gaan wachten?

Denk dat er nu te veel veranderingen op de site van vuurwerk4all zijn om een duidelijk beeld te hebben. Als het de freaks niet bevalt, dan zijn die waarschijnlijk intelligent genoeg om zelf te bepalen of ze hier nog hun aankopen gaan doen of niet.

Maar dat er veel veranderingen zijn en dit tot onzekerheid kan leiden, daar heb jij zeker een punt mee gemaakt ja.

Bericht op de website:

DE LOKKERTJES, U KENT ZE WEL !!!

Wij als Vuurwerk4all kennen het klappen van de zweep.
We weten dan ook dat er een aantal collega's zich bezig houden met
de zogenaamde lokkertjes.

Kanonslagen voor een kwartje,
Chinese rollen voor 20 euro
Grondbloemen voor een dubbeltje of goedkoper

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Maar mensen laten wij u 1 ding zeggen dit kan gewoon niet.
Vaak hoort u dan: Zolang de voorraad strekt.
Nou uit ervaring weten wij dat deze voorraad dus al op is
zodra u in de winkel aankomt.
Gewoonweg omdat de producten al vele malen duurder

zijn om in te kopen en de winkelier er niet zit om geld weg te geven.

Want online bestellen van deze producten kan dus vaak niet en probeert
men u op deze manier naar de winkel te lokken.

In de winkel aangekomen blijkt dus dat deze producten uitverkocht zijn.
Men hoopt dan dat u verblind bent door de aanblik van het vuurwerk

en u zich toch laat verleiden de duurde variant te kopen.

Ziet u ergens dit soort aanbiedingen denk dan aan onze woorden.
Wij horen deze verhalen nu al jaren achtereenvolgens.
en het is een al eeuwenoude truc om mensen te lokken.

DUS WEES GEWAARSCHUWD !!!

bron

Bericht op de website:

DE LOKKERTJES, U KENT ZE WEL !!!

Wij als Vuurwerk4all kennen het klappen van de zweep.
We weten dan ook dat er een aantal collega's zich bezig houden met
de zogenaamde lokkertjes.

Kanonslagen voor een kwartje,
Chinese rollen voor 20 euro
Grondbloemen voor een dubbeltje of goedkoper

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Maar mensen laten wij u 1 ding zeggen dit kan gewoon niet.
Vaak hoort u dan: Zolang de voorraad strekt.
Nou uit ervaring weten wij dat deze voorraad dus al op is
zodra u in de winkel aankomt.
Gewoonweg omdat de producten al vele malen duurder

zijn om in te kopen en de winkelier er niet zit om geld weg te geven.

Want online bestellen van deze producten kan dus vaak niet en probeert
men u op deze manier naar de winkel te lokken.

In de winkel aangekomen blijkt dus dat deze producten uitverkocht zijn.
Men hoopt dan dat u verblind bent door de aanblik van het vuurwerk

en u zich toch laat verleiden de duurde variant te kopen.

Ziet u ergens dit soort aanbiedingen denk dan aan onze woorden.
Wij horen deze verhalen nu al jaren achtereenvolgens.
en het is een al eeuwenoude truc om mensen te lokken.

DUS WEES GEWAARSCHUWD !!!

bron

Zou ik wijselijk mijn mond houden en hopen dat eenieder zelf kan uitvinden wat er staat:D..

Ondanks dat mijn taal nooit 100% correct is op fora vind ik eigenlijk wel dat je op je site toch wel iets meer aandacht aan kan schenken..

Argh nou begin ik al weer :(.. Niet doen! mensen zien net zoveel als ik toch?

NIEUW NIEUW NIEUW !!!
We gaan de hoogste besteller van 2011 ook nog eens belonen
met een gatis 4 seasons cake van rubro twv 125 euro.
Dit is nog eens extra op de cadeaubon die u krijgt via ons kortings systeem.
in het menu links onder leest u wie op dit moment de hoogste is en met welk bedrag.

edit: Er zijn trouwens ook nieuwe producten toegevoegd van katan.

Aanvullend op bovenstaande zag ik ook dat er een aantal producten van Katan Vuurwerk zijn toegevoegd (Profi, Maxi en China Label).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan