Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
BTW Slomo: je kunt je wel richten tot VW4all maar die komen hier al een paar maanden niet meer hoor...

Ze lezen het wel, ze doen er wel niks mee maja... En misschien worden andere kopers zich bewust van het feit dat deze winkel nogal bizar ahndelt en service verleent.

Ze lezen het wel, ze doen er wel niks mee maja... En misschien worden andere kopers zich bewust van het feit dat deze winkel nogal bizar ahndelt en service verleent.

Je bent wel erg negatief zeg.Eerst maar zien hoe het dit jaar verloopt en dan verder oordelen.

En wat is er dan zo bizar volgens jou?
Wat is er momenteel slecht aan de service dan? De verkoopdagen zijn nog niet eens begonnen?

Tjah, mail-contact met Wim vind ik niet heel fijn lopen. Hij is niet heel erg vriendelijk tegenover z'n klanten, of in ieder geval tegenover mij. Dat vind ik al een groot minpunt! Ik heb vandaag ook mijn bestelling aan moeten passen omdat er plots ineens producten niet meer leverbaar zijn.

Hebben jullie het onthouden jongens? Wat heeft Wim ons wel flink wat keren duidelijk gemaakt? Hij was toch voor een 100% leveringsgarantie? Is dus niet zo... Zo moet ik nu dus een aantal producten mislopen en daarvoor heb ik zelf vervangers gezocht waar ik enigszins tevreden mee ben. Maarja, ik vind het in ieder geval een rare gang van zaken en ik vind het vooral erg jammer dat het allemaal zo moet gaan zoals het gegaan is. 29 december tussen 12:00 en 18:00 uur moet ik mijn bestelling ophalen in Leiderdorp, ik ben benieuwd hoe het er aan toe zal gaan. Dan weten we allemaal meer jongens!

Tjah, mail-contact met Wim vind ik niet heel fijn lopen. Hij is niet heel erg vriendelijk tegenover z'n klanten, of in ieder geval tegenover mij. Dat vind ik al een groot minpunt! Ik heb vandaag ook mijn bestelling aan moeten passen omdat er plots ineens producten niet meer leverbaar zijn.

Hebben jullie het onthouden jongens? Wat heeft Wim ons wel flink wat keren duidelijk gemaakt? Hij was toch voor een 100% leveringsgarantie? Is dus niet zo... Zo moet ik nu dus een aantal producten mislopen en daarvoor heb ik zelf vervangers gezocht waar ik enigszins tevreden mee ben. Maarja, ik vind het in ieder geval een rare gang van zaken en ik vind het vooral erg jammer dat het allemaal zo moet gaan zoals het gegaan is. 29 december tussen 12:00 en 18:00 uur moet ik mijn bestelling ophalen in Leiderdorp, ik ben benieuwd hoe het er aan toe zal gaan. Dan weten we allemaal meer jongens!

Wat heeft Wim aangegeven bij jou voor reden dat je bepaalde producten niet kan krijgen dan?

Contact via de telefoon is veel sneller en duidelijker, ik zou hem gewoon eens bellen.

Hoezo weet jij je afhaal tijd al?
Dit stond toch nog helemaal niet vast

oftewel, hierover zou die met je bellen ?

Komt ie dan!

Heej Wim,

Even een vraagje, zoals je weet heb ik in de eerste helft van het jaar ook mn bestelling gedaan. Echter kunnen er nu ineens dingen niet geleverd worden enz.?

Nu de vraag, is er van de bestelling die ik heb gedaan iets niet leverbaar?

Bon
2x Earcatcher
2x The Wave
2x Splitting Comets
2x Fantasy
2x Spring Flowers
2x Gorgeous
2x Treasure Island
2x City Lights
2x Crackling Meteors
1x Great Wall Of China

2x Midnight Delight

Beko
5x Titanium Volcano

Wolff
18x silver salute
22x cruise rockets

met vriendelijke groet,

Casper

Hallo
Alles wat je niet vind op vuurwerk4all.nl is niet meer leverbaar.

gr wim

Hier had hij ook kunnen zeggen, sorry voor het ongemak. Maarja, misschien ben ik wel weer een azijnzeikert...

Na dit mailtje kreeg ik dit overigens ook nog van hem.

en ps niet ineens ik heb niet verzonnen wat een fabrikant er uit moet halen

gr wim

Het is in ieder geval niet mijn manier van contact hebben met je klanten.

Komt ie dan!

Hier had hij ook kunnen zeggen, sorry voor het ongemak. Maarja, misschien ben ik wel weer een azijnzeikert...

Wim legt dit allemaal duidelijk uit via telefoon. dus ik zou hem gewoon even bellen!

Waarom moet je hem bellen?
Er staat op de site toch niet voor niets een mail adres?
Dus zou mailen ook voldoende moeten zijn:wink:.

Ik moet inderdaad zeggen dat email contact niet al te best is, telefonisch gaat het echter perfect. Niet iedereen kan goed emailen denk ik dan maar.
Wat betreft 100% levergarantie, dat was inderdaad toegezegd, echter als de leverancier produkten laat vervallen wordt dat lastig, risco van de vw4all actie weliswaar maar toch. Vind de manier waarop Wim dit probeert op te lossen echt wel :applause: Meestal kom je er eind december in de winkel pas achter dat er artikelen vervangen zijn, nu wordt dat nu reeds gemeld, plus heb je de optie om alles van de hoofdsite te bestellen, niet alleen van de actiebonnen site. Vind ik persoonlijke dikke service. Ik ga er dan ook vanuit dat alles wat nu besteld wordt ook daadwerkelijk 100% geleverd wordt.
Ik hoop alleen niet dat de winkel zo slecht is als Slomo beschrijft, maar dat mag ik 29 december zelf ervaren:D

groet

Tomaat

Komt ie dan!

Je geeft nu kritiek op de manier waarop hij de mail op heeft gesteld.
Dat heeft niets te maken met het feit dat er bepaalde producten niet geleverd kunnen worden.

Het blijkt dat Wim met informeel taalgebruik zijn emails beantwoordt ja. Dat is mij ook opgevallen. Dit leest niet altijd even fijn.

Maar goed, had jij liever een email met formeel taalgebruik dan? Is dat voor jou de reden om nu gepikeerd te zijn? Dat geloof ik niet. Vermoedelijk overheerst de teleurstelling dat enkele juweeltjes nu niet op de site staan. Als je mijn eerdere posts gelezen had, dan had je kunnen lezen dat de website gedurende de week nog aan wordt gepast. Er komen nog producten bij.

Tevens heb ik vermeld dat het verstandig is om te bellen met Wim. Het telefoonnummer heb ik erbij gezet.

Overigens heeft Gizmo75 nog aangegeven dat er nu iets speelt in de privésfeer van Wim, waardoor hij minder goed bereikbaar is.

Wellicht zou je het topic even rustig door moeten lezen. Dat zou je misschien wat frustraties besparen.

Ik hoop dat je uiteindelijk opnieuw wat toppers kan bestellen en een goede jaarwisseling zal hebben.

Ik vind dat je gewoon normaal mail-contact moet kunnen hebben met een winkelier. Zij zijn zelf ook wel eens te druk om een telefoon op te nemen. Wat ik al zei, 29 december ga ik zonder enig negatief gevoel of met een negatieve mening naar Leiderdorp. Ik zie wel hoe het loopt.

M'n bestelling is nu opnieuw gedaan met zelf uitgezochte vervangende producten. Ik vertrouw er dus op dat ik dat dan ook echt ga krijgen!

Ik vind dat je gewoon normaal mail-contact moet kunnen hebben met een winkelier. Zij zijn zelf ook wel eens te druk om een telefoon op te nemen. Wat ik al zei, 29 december ga ik zonder enig negatief gevoel of met een negatieve mening naar Leiderdorp. Ik zie wel hoe het loopt.

M'n bestelling is nu opnieuw gedaan met zelf uitgezochte vervangende producten. Ik vertrouw er dus op dat ik dat dan ook echt ga krijgen!

Wim z'n sterkste kant is niet het emailen. Vaak als ik mail dan belt hij me gewoon even om duidelijker te zijn, erg prettig want dat verheldert mijn vraag meteen
nummer staat op www.vip4all.nl

Maar wat en waarom kan Wim dingen niet leveren dan?

@killerdome. Persoonlijk vind ik het ook niet echt netjes om een prive email wisseling tussen jou en Wim hier op het forum te posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan