Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo stefan alles wat op de site staat buiten de kanonslagen van 1,50 en wat van die kleine dingetjes want daar liggen we nu al geld bij toe.
gr wim
----- Original Message -----
From: Stefan
To: [email protected]
Sent: Monday, October 17, 2011 9:18 AM
Subject: RE: Betreft actiebonnen site

Is het dan ook mogelijk het buurtassortiment te bestellen op de nieuwe site?

Groetjes Stefan

Ik heb dus 2/3 of 4, van de wolff artikelen die ik niet kan krijgen op vw4all site.
Zal dus waarschijnlijk inhouden dat die eruit gaan, het waren gelukkig de kleine potten ala Sphere formaat.

Ik ga dus akkoord, dat ik eventueel vervangers kan krijgen, want helemaal alles opnieuw bestellen zie ik niet niet geheel zitten.

Maar ik hoef dus geen contact met hem op te nemen ?

Er is een mail verstuurd welke potten er niet meer zullen zijn.
Hier heb ik nog geen antwoord op gehad. Als ik weet om welke potten het gaat, dan zal ik het posten.

Ik wil wel eventjes mededelen dat ik dit wel top geregeld vind van Wim, dit is een fantastisch gebaar van hem om ons tegemoed te komen.

Hallo Wim

Ik heb een paar vragen:
1) Ik heb enkel Bonfireworks producten besteld. Geld deze aanbieding ook voor mij?
2 )Welke producten mogen er besteld worden. Kan ik nu bv het buurtassortiment of het Heavy Legend pakket of een willekeurig ander pakket bestellen met mijn actiecode? ( dus 50% korting)
3) Bij het uitchecken kan je nu kiezen om met paypal of ideal te betalen. Waar geef ik aan dat ik een actiebon gebruik.

Groeten

Tomaat

Informatie m.b.t. de actiebonnensite

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad en wat informatie gekregen van Wim betrekking tot de huidige stand van zaken.

Kleine verandering. De actiebonnensite blijkt helemaal niet meer gebrukt te gaan worden. Producten dienen dus gewoon besteld te worden via de normale webshop.

Dit heeft te maken met het feit dat bepaalde producten niet meer leverbaar blijken te zijn. Ook van enkele nieuwe producten is niet bekend of die geleverd gaan worden.

Het is verstandig om even contact op te nemen met Wim voor de exacte regeling.

Opmerking!

Producten die aangeschaft zijn via Ideal, dus normale verkoop via de webshop, zullen blijven staan. De acties van de veilingsite, het 2+1 gratis Silver Salute-actie en het Buurtassortiment dat eerder met kleine korting te koop was, blijven ook gewoon staan. Het vuurwerk zal geleverd worden.

Opnieuw inzenden van deze bestellingen is volgens Wim niet nodig, omdat deze los staan van de actiebonnensite. Deze bestellingen heeft hij allemaal in zijn bezit en kloppen.

Verbouwingen
Wat betreft de werkzaamheden kan vermeld worden dat men werkt aan het plaatsen van de bunkerwanden in de winkel in Leiden. Dit gebeurt veelal na sluitingstijd van de tattooshop.
Het pand in Leiderdorp is qua verbouwingen zo goed als klaar. Dat pand moet alleen nog ingericht worden.

Demoshow:
De aanvraag voor de demo van 10-12-2011 is goed gekeurd. Deze zal dus door gaan.
Bij deze demo zal er 500 kilogram ontstoken worden.

Eventuele vragen
Als er nog steeds vragen zijn, dan kan je contact opnemen met Wim.
Telefoonnummer: 0715234767

Laatst bewerkt:
hmm vind het nu wel lastig.Zal ik het zo laten of gewoon via de site van vuurwerk4all een nieuwe bestelling maken.:p

kleine opmerking bij de antwoorden van jupilerfreak.

je kunt wel gewoon via de gewone site met je actiecode bestellen. heb ik ook net gedaan. je moet dan even bij opmerkingen je bonnencode aangeven en ideal aanklikken als betaalmethode. als je dan alles doorklikt en je wordt doorgestuurd naar ideal kun je dit venster wegklikken zonder te betalen omdat de bestelling dan al verzonden is en je hebt aangegeven te willen betalen met de bonnencode in het opmerkingen vakje. je complete oude bonnenbestelling gaat geannuleerd worden en de nieuwe komt ervoor in de plaats.

Laatst bewerkt:
Hallo Jupilerfreak,

Bedankt voor je antwoord. Ik weet echter dat ik niet op de actiebonnen site zit maar op de gewone. Wim geeft namelijk zelf aan:

"Ik wil jullie aanbieden om met de gekochte actiebonnen gewoon te bestellen op de huidige site WWW.VUURWERK4ALL.NL"

Dus op de reguliere site. De verwarring is denk ik nu dat niemand goed weet wat je vanaf die site met de bonnen mag bestellen. ( Ook Rubo? ) en hoe aan te geven dat je een bon gebruikt.

groeten

Tomaat

Heb het één en ander aangepast heren.
Gewone site aanhouden voor bestellen vanaf nu.

Actiesite is niet meer in gebruik begreep ik van Wim.

Ik heb de afgelopen dagen meermaals contact gehad met Wim. En mannen, mijn complimenten! Jullie hebben het heel goed verwoord! Enige aanvulling is nog dat Wim wel graag een mailtje van je ontvangt waarin je aangeeft of je akkoord bent met zijn voorstel. Namens Wim alvast bedankt!

Ik heb Wim nog even gesproken!!

WACHT met bestellen, vuurwerk4all wordt nog aangevuld met producten!!!!

Groet.

Rik

Update:

Er komen inderdaad nog artikelen bij. Welke dit zullen zijn, zal in de loop van de week bekend worden gemaakt. Deze zullen aan de huidige site worden toegevoegd.

Uiterlijk dit weekend zal de website volgens Wim af zijn.

Voor de op = op artikelen geldt dus: op = daadwerkelijk op.

Vanmiddag telefonisch contact gehad met wim, hij had de situatie prima uitgelegd en ik heb daar begrip voor. top dat we nu via die andere site mogen bestellen.
Oa concerto rosso komt er nog bij kon hij me vertellen.

Hi all, ook vandaag heb ik even contact met Wim gehad en helaas heeft hij te maken gekregen met tegenslag in de persoonlijke sfeer waardoor zijn gedachten even ergens anders bij zijn. Afgaande op zijn reactie ga ik er vanuit dat komend weekend de site wel zo compleet mogelijk zal zijn, maar dat is dus even afhankelijk van de omstandigheden. Mocht hij de komende dagen wat minder snel reageren of beperkt bereikbaar zijn dan weet je bij deze hoe dat komt.

Haha, wat een zaak!

Zojuist de blow out van Rubro onder 2 verschillende kopjes terug te vinden. De een voor 27,50€ en bij het andere kopje 29,95€...

uiteindelijk aangepast en natuurlijk is na 2 weken de prijs van 27,50€ niet meer normaal en wordt het 29,95€.

Daarnaast dingen verkopen en er letterlijk bij zetten makkelijk om door te lonten, lijkt mij ook niet de juiste instellig.

Kom op vw4all wordt is wakker

BTW Slomo: je kunt je wel richten tot VW4all maar die komen hier al een paar maanden niet meer hoor...

Haha, wat een zaak!

Zojuist de blow out van Rubro onder 2 verschillende kopjes terug te vinden. De een voor 27,50€ en bij het andere kopje 29,95€...

uiteindelijk aangepast en natuurlijk is na 2 weken de prijs van 27,50€ niet meer normaal en wordt het 29,95€.

Daarnaast dingen verkopen en er letterlijk bij zetten makkelijk om door te lonten, lijkt mij ook niet de juiste instellig.

Kom op vw4all wordt is wakker

Had je op tijd moeten bestellen. ik heb hem nog voor 27,50.
Vroege vogel korting noemen we dat dan maar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan