Vuurwerk XXL Voorst

1 december is de uiterste datum dat er besteld kan worden, wij hopen dat we de webshop nog een aantal dagen eerder kunnen openen. De folder (inclusief prijzen) zal komend weekend online worden gezet op onze site. Komend weekend zullen we dan ook de aktie die we opgezet hebben in samenwerking met de crew hier bekend gaan maken.

Vuurwerk XXL ledenclub

Wordt gratis, snel en gemakkelijk lid van onze Vuurwerk XXL ledenclub en profiteer van aantrekkelijke kortingen.

Ieder lid van onze club ontvangt elk jaar als eerste onze digitale vuurwerkfolder, krijgt knalhard korting en is altijd op de hoogte van alle vuurwerk trends! Kortom: De makkelijkste manier om nog meer voordeel te pakken bij Vuurwerkxxl.nl.

Hoe werkt de Vuurwerkxxl club?

•Na aanmelding ontvang je direct een e-mail met daarin de speciale club codes
•Vul de clubcode in bij het actiecode veld van het betreffende artikel in de webshop
•Het artikel wordt met de extra korting in het winkelmandje toegevoegd
Aanmelden kan hier, en is geheel gratis! Korting pakken is dus nog nooit zo eenvoudig geweest!

De aanbiedingen voor clubleden zijn hier te vinden.

http://www.vuurwerkshopper.nl/vuurwerkxxl/pagina/vuurwerk_xxl_ledenclub.html

ik wilde vannacht bestellen maar de site is momenteel offline en je kunt dus niet bestellen en ook niet zien wat de prijzen zijn.

tevens heb ik me ingeschreven voor de vuurwerkxxl club en een mail ontvangen maar daar staat geen bevestigingsregel of wat dan ook in?

gr

We wilden hem gister inderdaad online krijgen, maar toen kwamen er toch nog een aantal kleine foutjes naar voren die we eerst opgelost willen hebben. Vandaar dat de webshop en de Vuurwerk XXL club gister even offline is gezet. Vandaag gaan we wederom hard aan het werk om alles 100% werkend te krijgen! Waar ik vertrouwen in heb! Als we zover zijn horen jullie het.

Ik wou even melden,dat ik waarschijnlijk samen met me pa op de demo aanwezig ben. Is er toevallig ook een schietlijst bekend?

Beste Vuurwerk XXL lid,

Wij van Vuurwerk XXL willen u alvast prettige kerstdagen wensen.
Heeft u 2e kerstdag uw buik vol van het heerlijke eten en heeft u genoeg van het bezoeken van woonboulevards? Kom dan gerust op 2e kerstdag tussen 12.00 en 17.00 uur vrijblijvend langs in onze showroom in Voorst. Wij zijn speciaal 2e kerstdag geopend om uw eventuele bestelling aan te nemen.
Onze showroom is maandag 27 december en dinsdag 28 december ook nog geopend van 09.00 tot 19.00 uur om uw eventuele bestelling door te geven. Dit kan ook t/m 28 december, 24 uur per dag online op onze website: www.vuurwerkxxl.nl

U heeft dus nog maar een paar dagen om te profiteren van onze voorverkoop actieprijzen en het gratis vuurwerk dat u ontvangt bij uw bestelling!
Daarnaast hebben wij ook speciaal een aantal knalaanbiedingen samengesteld voor de losse verkoop (29, 30 en 31 dec). U als Vuurwerk XXL lid zal deze aanbiedingen uiteraard komende dinsdag via de mail als eerste ontvangen.

Hopelijk tot ziens, en fijne feestdagen toegewenst.
Met vriendelijke groet,

Het Vuurwerk XXL team

Zo me eerste bestelling is binnen,:D We waren iets later dan verwacht,omdat de oude ijsselbrug in zutphen open stond. Bij de winkel,werd ik al snel geholpen. Alles werd samen met mij gecontroleerd,en we konden de auto inladen. Me pa liep alvast naar buiten,met de doos cakes. Ik had nog een vuurwerkbon,bij me bestelling,en heb daarvoor de topper Maximum Blast gehaald. Toen kon ik ook naar buiten. Een medewerker liep met me mee,om de rest in te laden,bedankt daarvoor! Toen we binnen kwamen,was er ook lokale media,voor een radio zender,en ook een ploeg voor tv. Me pa werd geinterviewd,over hoeveel geld er besteed was,maar wilde niet in beeld. Later toen ik buiten was,stond er een journalist bij me pa,bij de auto. En die heeft mij toen ook een paar vragen gesteld,of ik al ging afsteken en dat soort dingen. Ik zei tegen hem,mischien een pot. Daarna maakte de journalist,nog een paar flauwe opmerkingen,en we gingen naar huis.

Ik wil vuurwerk XXL bedanken voor de goede service! Grote kans dat ik volgend jaar weer kom.

Gr Yannick

iemand een idee wanneer de site ge-update word?
zag hem dit jaar pas, altijd fijn een beetje rubro in de buurt :D
mvg

Back
Bovenaan