Vuurwerk XXL Voorst

Wat een prijzen zeg, het is natuurlijk al wel bekend dat er met Rubro en Mania mooi gestunt kan worden.
Hopelijk inspireer je hiermee ook winkels bij mij in de buurt, Voorst is toch een beetje te ver :p

Ik heb hier ook een big box gereserveerd. Alles netjes en snel geregeld. Na het overmaken van het geld, had ik binnen een half uur een afhaalbewijs in de mail :applause:

Vandaag goed en snel geholpen.
De monsterbox 200 shot valt me wel wat tegen. Is bijna even groot als de sick six.
Maar wellicht valt de uitwerking mee.

Gister hier voor het eerst een bestelling opgehaald. Leuke acties en alles goed geregeld!:)
Wellicht bij goede acties volgend jaar weer!

Bestelling was compleet en goed geregeld, daarna op de 27ste de demo meegepakt. Als jullie volgend jaar weer van die mooie acties doen kom ik zeker terug!

Ik ben hier geweest om de Big Boss 588's op te halen. Viel me op dat dit midden in een woonwijk staat. Heerlijk ouderwets! Lekker knus zaakje, goeie sfeer, gezellig. Was erg druk, maar hier hadden ze de voorbestellingen netjes op orde. Er werd ieder uur een nieuwe kar naar binnengereden waar alle voorbestellingen in lagen. Zo simpel is dat!

Back
Bovenaan