Vuurwerk XXL
VWC lid
Op dit moment wordt er (op de achtergrond) gewerkt aan de website, en zodra dit klaar is (met een paar weken) zal het nieuwe assortiment geplaatst worden en zal de site ge-update worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op dit moment wordt er (op de achtergrond) gewerkt aan de website, en zodra dit klaar is (met een paar weken) zal het nieuwe assortiment geplaatst worden en zal de site ge-update worden.
We hebben voor komend seizoen behoorlijk wat buurtassortimenten ingekocht en qua prijs zal er hoogstwaarschijnlijk niet veel veranderen en zal deze ook dit jaar rond de €89,- blijven..
Er zullen 30 nieuwe producten worden toegevoegd aan het assortiment, ik verwacht dat deze week of anders volgende week de producten op de site staan. Ook de heavy legend lijn zullen we dit jaar gaan verkopen, en het is uiteraard lastig inschatten hoeveel we daarvan gaan verkopen, maar we hopen er genoeg te hebben! Vanaf begin december zal er besteld kunnen worden
Ook de 49's Heavy heeft een aantrekkelijke prijs meegekregen, en wil al wel verklappen dat het Buurtassortiment €89,- gaat kosten.De website begint al vorm te krijgen en de 19 shot Heavy heeft een redelijke prijs gekregen.
Ben benieuwd naar de prijs van het Buurtassortiment.
De mensen die zich aangemeld hebben voor de nieuwsbrief zullen de folder als eerste ontvangen, en ik zie inderdaad dat aanmelden nog niet 100% werkt, ga er meteen werk van maken!
Ik zal de folder ook plaatsen op www.vuurwerkxxl.nl maar kan hier op vuurwerkcrew ook wel een linkje plaatsen.