Vuurwerk XXL Voorst

Op dit moment wordt er (op de achtergrond) gewerkt aan de website, en zodra dit klaar is (met een paar weken) zal het nieuwe assortiment geplaatst worden en zal de site ge-update worden.

Ik ben weer van de partij, ik hou de site in de gaten en dan zien jullie de bestelling tegenoed. Ben benieuwd wat de prijs van het buurtassortiment gaat worden.

We hebben voor komend seizoen behoorlijk wat buurtassortimenten ingekocht en qua prijs zal er hoogstwaarschijnlijk niet veel veranderen en zal deze ook dit jaar rond de €89,- blijven..

We hebben voor komend seizoen behoorlijk wat buurtassortimenten ingekocht en qua prijs zal er hoogstwaarschijnlijk niet veel veranderen en zal deze ook dit jaar rond de €89,- blijven..

Goed om te horen, hebben jullie ook de Heavy Legend lijn dit jaar? Bestel daar ook maar een pallet van. HAha:bye: Ben benieuwd of ze mijn adres nog vragen om de kortingsbonnen op te sturen :D

Er zullen 30 nieuwe producten worden toegevoegd aan het assortiment, ik verwacht dat deze week of anders volgende week de producten op de site staan. Ook de heavy legend lijn zullen we dit jaar gaan verkopen, en het is uiteraard lastig inschatten hoeveel we daarvan gaan verkopen, maar we hopen er genoeg te hebben! Vanaf begin december zal er besteld kunnen worden :)

Er zullen 30 nieuwe producten worden toegevoegd aan het assortiment, ik verwacht dat deze week of anders volgende week de producten op de site staan. Ook de heavy legend lijn zullen we dit jaar gaan verkopen, en het is uiteraard lastig inschatten hoeveel we daarvan gaan verkopen, maar we hopen er genoeg te hebben! Vanaf begin december zal er besteld kunnen worden :)

Top lekkere snelle reactie, ik hou jullie site goed in de gaten en je kan rekenen op een bestelling van mij.

Dit jaar weer een bestelling van mijn kant natuurlijk. Gaan jullie nog een demo schieten? en gaan jullie nog wat doen met mijn tips van vorig jaar?

Gr.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat site snel in de lucht gaat, ben erg benieuwd wat de prijzen gaan worden dit gezien de andere aktie die hier loopt die ook zeker aantrekkelijk is. Echter is Voorst voor mij beter aan te rijden.

Zo te zien is de site in de lucht, maar tot mijn verbazing zie ik dat het de vuurwerkgigant is geworden, daar ben ik maar ik denk menigeen niet zo heel erg blij mee. Hoe moeten we dit nu zien, valt voorst nu onder Apeldoorn ofzo?

Ik zie tot mijn verbazing dat het inderdaad bovenaan onze website staat. Maar ik kan jullie/je gerust stellen, de website bouwer is druk bezig met de site online te krijgen, en hij zal wel het een en ander hebben uitgeprobeerd. Maar Voorst valt absoluut niet onder Vuurwerkgigant Apeldoorn. Het blijft gewoon Vuurwerk XXL Voorst, en heeft helemaal niks met Apeldoorn te maken (gelukking niet) :) !

Begin december zal de webshop online gaan, misschien dat ik dit weekend al de folder (inclusief de prijzen) online kan zetten, anders wordt dit begin komende week..

ok gewoon hier of in de nieuwsbrief? want ik wilde me abonneren op die nieuwsbrief maar dat kan nog niet, klopt dat?

De website begint al vorm te krijgen en de 19 shot Heavy heeft een redelijke prijs gekregen.
Ben benieuwd naar de prijs van het Buurtassortiment.

De mensen die zich aangemeld hebben voor de nieuwsbrief zullen de folder als eerste ontvangen, en ik zie inderdaad dat aanmelden nog niet 100% werkt, ga er meteen werk van maken!
Ik zal de folder ook plaatsen op www.vuurwerkxxl.nl maar kan hier op vuurwerkcrew ook wel een linkje plaatsen.

De website begint al vorm te krijgen en de 19 shot Heavy heeft een redelijke prijs gekregen.
Ben benieuwd naar de prijs van het Buurtassortiment.
Ook de 49's Heavy heeft een aantrekkelijke prijs meegekregen, en wil al wel verklappen dat het Buurtassortiment €89,- gaat kosten.

De mensen die zich aangemeld hebben voor de nieuwsbrief zullen de folder als eerste ontvangen, en ik zie inderdaad dat aanmelden nog niet 100% werkt, ga er meteen werk van maken!
Ik zal de folder ook plaatsen op www.vuurwerkxxl.nl maar kan hier op vuurwerkcrew ook wel een linkje plaatsen.

ok volgens mij faalde ik en zag ik de nieuwsbriefinschrijving aan de rechterkant van de pagina over het hoofd:frusty:
ik heb namelijk alleen geprobeerd via de vuurwerkxxlclub tab me in te schrijven en daar kon ik nx vinden, maar als u toch iets heeft gevonden dat niet goed werkte is mijn post toch niet voor niets geweest:p

Back
Bovenaan