Vuurwerk Wikkel Royal Fireworks

RF JEROEN

VWC lid
Liefhebbers en winkeliers.

Veel mensen mailen ons of we al wat nieuws hebben en wanneer we er mee naar buiten komen.
Alles is druk in proces en we zitten geen moment van de dag stil.
Om jullie toch weer met iets bezigs te houden willen we n deel van de vernieuwde vuurwerk wikkel uit de FU lijn met jullie delen.

Fu staat voor Vreugde, Happiness en alles wat ermee samenhangt kortom zwart hoort daar niet bij. We hebben van deze les geleerd en daarom komen we dit jaar met n vernieuwde wikkel in de FU collectie.

Hier alvast een voorproefje.

Als we 100% ready zijn komt het allemaal vanzelf hier.

Wederom een fijne middag verder,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Kijk eens aan! Mooie kleur blauw hoor! Dat oogt iig wel wat minder donker als de zwarte wikkel (al vond ik die ook wel iets hebben hoor)! Op zich ook begrijpelijk wel dat er van het zwart af is gestapt moet ik eerlijk zijn...als je de hele lijn verkoopt heb je zo een grote zwarte, donkere plek in de winkel...nu gelukkig niet meer :D

Kijk eens aan! Mooie kleur blauw hoor! Dat oogt iig wel wat minder donker als de zwarte wikkel (al vond ik die ook wel iets hebben hoor)! Op zich ook begrijpelijk wel dat er van het zwart af is gestapt moet ik eerlijk zijn...als je de hele lijn verkoopt heb je zo een grote zwarte, donkere plek in de winkel...nu gelukkig niet meer :D

Freak!

Jij begrijpt t, deze ommezwaai beogen we ook te bereiken!

Volg ons maar hihi

Groeten team Royal Fireworks :bye::bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat Bassie al zegt, het oogt een stuk minder donker, waardoor het er wat meer uit springt en dénk ik voor veel mensen aantrekkelijker zal zijn.
Toch herken ik nog een beetje van de oude lay-out terug in de de nieuwe wikkel, waardoor de eigen identiteit van de FU collectie toch niet helemaal verloren gaat.

Wat Bassie al zegt, het oogt een stuk minder donker, waardoor het er wat meer uit springt en dénk ik voor veel mensen aantrekkelijker zal zijn.
Toch herken ik nog een beetje van de oude lay-out terug in de de nieuwe wikkel, waardoor de eigen identiteit van de FU collectie toch niet helemaal verloren gaat.

Hoi

Dat klopt zeer zeker, FU is geweldig, klinkt misschien wat emo, maar beetje meer vreugd en blijdschap in deze wereld kunnen we wel gebruiken daarom FU collectie blijft zeker bestaan met daar in de kenmerken van de FU lijn. Kleur hebben we dus zeker aangepast en we hebben ook aan de winkelier gedacht immers het artikel nummer en naam staan op alle zijden van het artikel. Dit even ter info.

Bedankt voor je reactie, :bye:

Jeroen

Royal Fireworks Nederland BV

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Tof dat jullie toch voor blauw zijn gegaan, passend zoals ik al zei; blauw en rood = paars. :)

dat is al een stuk beter .
kijk het gebruiken van een zwart label hoeft net erg te zijn als je het weer goed maakt met goude of gele letters .( kijk bijv hardix )
maar zoals het oude label was , sprak die fu serie mij niet echt aan
eerlijk gezegt ben ik wel benieuwt naar de rest van de labels

Back
Bovenaan