Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stefan heeft het vak al goed onder de knie,ik zie hier wel een toekomstige certificaathouder in.
Was het maar zo makkelijk![]()
Ligt helemaal aan je inzet,en bij Stefan ontbreekt dat er helemaal niet aan.
Belangrijk is ook dat je het werk zit liggen,en weet van aanpakken.
Ligt helemaal aan je inzet,en bij Stefan ontbreekt dat er helemaal niet aan.
Belangrijk is ook dat je het werk zit liggen,en weet van aanpakken.
Punt dat lastig blijft zijn die stages die je moet lopen. Ik heb al het een en ander aangevraagd aan informatie en de opleiding zelf kun je in feite zo aan beginnen, maar tot op heden ben ik nog geen bedrijf tegen gekomen die je wil helpen aan de praktijkervaringen. (Ondanks dat ik toch al zo'n tien bedrijven heb aangeschreven) Heeft iemand hier nog tips of connecties voor? (Mag eventueel wel via PB)
Het is toch beter om eerst even theorie af te ronden en dat je daarna aan stages begint. Het is ook beter als je opleidings instituut die stageplekken/bedrijfen voor je op een rij heeft.
Vreemde volgorde als je het aan mij vraagt.
Dat ben ik inderdaad sinds december heb ik mijn papieren.
Ik heb gehoord via via , dat je juist niet moet vertellen dat het om een stage gaat voor een opleiding. De huidige mensen die shows schieten willen het wereldje klein houden. En zijn bang voor nieuwe concurenten.
Dus even liegen voor eigen bestwil denk ik zo ? Gewoon zeggen dat je voor de lol wilt meelopen.
?
En ik denk dat ik dan voor de opleiding in duitsland ga. Moet ik wel een cursus duits volgen. Maar ook leuk om ff ergens anders te zijn.