Rijswijk1968
Banned
ik was altijd verbaasd over de lange brandtijd van dit fonteintje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tijdens het opruimen van de zolder kwam ik een plakboek tegen met oude vuurwerketiketten,die ik tijdens mijn jeugd net zoals vele andere kids in die tijd verzamelde.Ik denk dat vele mede "freaks" bij het zien van deze plaatjes toch een beetje nostalgie voelen,en daarom wilde ik ze toch met jullie delen.
Gr Dennis
Bekijk bijlage 33134 Bekijk bijlage 33135 Bekijk bijlage 33136 Bekijk bijlage 33137 Bekijk bijlage 33138
Misschien heb ik ze gemist in dit topic. Maar ik gok zo rond 1995. Babypijltjes met fluit. In mijn optiek topdingen. Waren iets groter, zat paars in het label en volgens mij was de stok ook paars. ZOu daar nog wel eens een foto van willen zien
Bedoel je deze?
Beste fluitpijltjes ever.
(Foto vh Vuurwerkmuseum, als dat niet mag, mijn excuses.)
Bekijk bijlage 37625Misschien heb ik ze gemist in dit topic. Maar ik gok zo rond 1995. Babypijltjes met fluit. In mijn optiek topdingen. Waren iets groter, zat paars in het label en volgens mij was de stok ook paars. ZOu daar nog wel eens een foto van willen zien
Bedoel je deze?
Beste fluitpijltjes ever.
(Foto vh Vuurwerkmuseum, als dat niet mag, mijn excuses.)
Yesss, wat heb ik daar een plezier aan beleefd. Thanks!
Heb me uren vermaakt met die krantjes en dummy's kijken in de etalage met de producten van de proffesional style. Stond hier ook een televisie in de etalage met product video's, op voor die tijd zaten er wel wat leuke producten tussen.