Mooi plaatje zo. Kan me dit dus totaal niet voorstellen als jonkie. Mooi om te zien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi plaatje zo. Kan me dit dus totaal niet voorstellen als jonkie. Mooi om te zien!
Bij mij roept deze afbeeldingen veel herinneringen op. Goude tijden waren het wat het knal- en ander klein vuurwerk betreft. Op de foto zie je dat veel vuurwerk los verkocht werd en in ijzeren trommels bewaard. Die trommels waren zo,n beetje de enige eisen waar een winkelier aan moest voldoen om in aanmerking te komen voor een verkoop vergunning. Het was de tijd van de piraatjes, echte astronauten, lady crackers, atoombommen, bazoeka,s, kubusbommen, Duitse kanonslagen, voetzoekers,zwermers, luchthuilers,etc.etc.
...De Flower Thunder Battery(s) die al eerder voorbij kwam(en)...
Geweldige fompert, wat een geluk dat ze het niet aan namen en jij dit hebt gekregen zeg.
Prachtige stukken zitten er bij.
Klopt het dat oud vuurwerk zonder CE niet legaal is?
het gaat om de super crackers bvd 1995 & shising crackers red lantern 1995.
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Bijvoorbeeld trektouwtjes zonder CE. Is dat eigenlijk ook gewoon illegaal vuurwerk?
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Bijvoorbeeld trektouwtjes zonder CE. Is dat eigenlijk ook gewoon illegaal vuurwerk?
Geen CE is kans op complete daken van huizen, lezen jullie geen krant?