vuurwerkduiven
VWC lid
erg mooie producten idd jaloers

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een paar weken terug vond ik op een braderie tot mijn verbazing iemand die oude waarschijnlijk rond 1995 geïmporteerde Duitse Cat 1 Star Kids fonteinen verkochte. Vragend waar hij ze vandaan had zei die dat hij ze ooit had opgekocht, en nog beter hij heeft een hele pallet van die dingen opgekocht, ongelooflijk. De Braderie in kwestie gaat nog de hele zomer door elke dinsdagavond dus ik heb er eerst maar een paar van gekocht om daarna een hele boel op te kopen voor een goede prijs. Ik heb ze ook getest het zijn gewoon kleine bengaalse fakkels, 4 verschillende kleuren per pakje, die erg fel zijn en zo,n 5 a 6 seconden lang doorgaan niet slecht dus voor kindervuurwerk. Ik heb 2 versies beide hebben dezelfde oude Bam Nummers maar andere fabrikant en Merk de merken zijn Feistel en Moog Nico nog met de zogenoemde Moog Haan.
Hier volgen de foto’s hopen dat het werk.
Bekijk bijlage 28307
Van de week mooie 1993 spullen binnen gekregen, feest!
Bekijk bijlage 28683
Bekijk bijlage 28689
Bekijk bijlage 28691
Wat ik me heb laten vertellen wel.
Hier nog n betere foto van t small bee's doosje
Bekijk bijlage 32408
Binnenkort zal ik wat meer fotos plaatsen, t moet wel leuk blijven natuurlijk![]()