Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft lekker deze, gelukkig nog 4 doosjes hiervan.
Van al die honderden afgestoken potjes, herinner ik mij nog precies waar en wanneer ik deze yellow caps afstak! Het was net iets voor twaalven! Behoorlijk stil op straat, dus heerlijk schallende fluiters te horen! Ondanks het imponerende uiterlijk van de golden walls, ferro 8880 en 1110 kan ik die zelfs niet eens meer herinneren, maar deze...!2006-2007 Pro-line: Amazing Yellow Caps.
wat een geweldig product was dit zeg. Die lompe screamers.
Bekijk bijlage 1821223
Ja dat klopt ja, ik was het bijna vergetenJaaaa!!! De Twister Knal, het best knallende stukje siervuurwerk van rond 2006 ~ 2010 ongeveer. Rotjes mochten niet meer goed knallen dus kwamen er grondblommen met knal, is siervuurwerk dus geen dB meting..Kartonnetjes van gehad in die jaren..
Bekijk bijlage 1819379
Ik heb ook nog een slof shising crackers uit begin 90, ik denk zelf uit 91 als ik het me goed kan herinneren. Ik heb mezelf voorgenomen om deze op 1 pakje na op te stoken. Nostalgisch afsluiten. Ik ben daarom ook nog steeds op zoek naar zo'n retro pakket maar bij ons in de buurt kan ik hem.niet vinden.Wel beetje in dubio wat te doen met mijn pakken romeinse kaarsen uit de jaren 90 en nog een slof rotjes. Wilde ze bewaren, maar misschien ga ik er dit jaar toch ook maar aan beginnen.