Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook echt een van mijn favorieten!Wie kent de moontravellers nog
Ja hij heeft de collectie van een amerikaan overgekocht. Ik had ook contact met die vent maar hij heeft blijkbaar dus een alles in 1 koop gedaan die zn voorkeur had. Ik heb van die vent in Baarle het Red Lantern boek gekocht. Daar ging het mij omZag de ad staan! Mooi spul! Check sowieso die andere gast uit Baarle-Nassau! Groot aantal ads met zeer mooie folders en catalogi! Het betere 'Romeinse kaars in je broek' werk!
Dat is de reden dat ik afgehaakt ben.Ja hij heeft de collectie van een amerikaan overgekocht. Ik had ook contact met die vent maar hij heeft blijkbaar dus een alles in 1 koop gedaan die zn voorkeur had. Ik heb van die vent in Baarle het Red Lantern boek gekocht. Daar ging het mij omKostte wel een nier helaas
Tsja vraag en aanbod en emotie komt daarbij kijkenDat is de reden dat ik afgehaakt ben.
Niet te doen, zo absurd dat er op geboden wordt. (En niet fijn als je een WIA uitkering hebt.)
Die bumper is zeker een mooi oudje. Ik heb hem zelf dubbel met oranje papier en zoek hem nog met roze papierWeer wat moois: een prachtige pot de Bumper Harvest van Red Lantern met daarnaast de White Lightning van de Diamond Collection
Verschilt per persoonDan heb ik nog een interessante vraag: vanaf waarneer (leeftijd?) Vinden jullie het 'oud' vuurwerk?.