Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
MVL = Mercurius Vuurwerk Lijnden, ook wel aan dat dunne rechthoekige, dunner papiertje met groene letters te herkennen.Als wij toch met draaizonnen bezig zijn!
Oorspronkelijke kleuren (van RL?) waren toch iets minder donker? Dit zal een latere versie zijn geweest? Als ik het etiket zo bekijk, toch nog best oud: 00/01/02/03.Doosje tolletjes nog in de seal.![]()
Dan doe ik ook eventjes mee!
Dank voor deze foto! Ik was deze totaal vergeten. Heb ze meerdere malen in exact hetzelfde zakje gehad van RL, ook groene trouwens.Rookballen met logo.
Weer zo'n leuk item die vroeger niet mocht ontbreken![]()
Als ik terug kon in de tijd....had ik echt alle meterpakketten gekocht en meerEn dan te bedenken dat deze knallers met sloffen tegelijk de vuurkorf in gingen om ze maar op te krijgen.
Ik had elke knaller uit de eind jaren zeventig en begin 80 gekochtAls ik terug kon in de tijd....had ik echt alle meterpakketten gekocht en meer
Terwijl ik naar die foto kijk, ruik ik ze gelijk weer. En dat terwijl ik ze helemaal was vergeten.Rookballen met logo.
Weer zo'n leuk item die vroeger niet mocht ontbreken![]()
Zo dan. Jij bent waarschijnlijk wel de astronauten baas op dit forum.
Vooralsnog welik zal vast niet de enige zijn
Deze zijn wel gebruiksvriendelijk, kan me nog herinneren dat ik met een satéprikker de lont eruit moest punniken. Maar deze dingen zijn echt gaaf was dol op de flowershot. Een ander kocht rotjes en ik wou deze dingen.Soms kom je nog leuke oude dingen tegen. Dit pakje uit 1996.Bekijk bijlage 1808235Bekijk bijlage 1808236Bekijk bijlage 1808237Bekijk bijlage 1808238
Ja deze uit dit pakje hebben de lont zichtbaar. Die jij bedoeld heb ik er ook nog 2 van daar is het peuteren naar de lont.Deze zijn wel gebruiksvriendelijk, kan me nog herinneren dat ik met een satéprikker de lont eruit moest punniken. Maar deze dingen zijn echt gaaf was dol op de flowershot. Een ander kocht rotjes en ik wou deze dingen.